Gå til innhold

Manglende effekt av Xenical/galleoperert

Gjest Antisugar

Anbefalte innlegg

Gjest Antisugar

Jeg har brukt Xenical i over 4 måneder og venter fortsatt på effekten. Jeg har ikke merket NOE på vekta, selv om jeg spiser fornuftig og mosjonerer. Har fått med meg at mange reagerer med langvarige dobesøk dersom de spiser fettrik mat, jeg reagerer heller ikke da. Har en venninne som begynte omtrent samtidig med meg, og henne renner kiloene av. Er rimelig frustrert nå, for det er jo også et kostbart produkt. Jeg har begynt å lure på om det kan ha noe å si at jeg har fjernet galleblæren - noen som har noe innsikt i dette? Andre med erfaringer fra Xenical?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bortkastet penger synes jeg

Jeg brukte xenical og gikk ned 10 kg-men brukte ett år på det....Enda jeg passet på maten og trente fast 4 dager i uka på trenings studio.Jeg brukte flere måneder før jeg i det hele tatt begynnte å reagere på tablettene.Sto bom fast på vekta og merket heller ikke noe til avføringsproblemene.

Det løsnet sakte men sikkert etter 3,5 mnd men jeg raste ikke ned vekt etterpå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...