Gå til innhold

Er 500 kr dyrt for sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det er dyrt for et par sko nei.

Kjøpte joggesko til guttungen for samme pris. Men akkurat sko prøver vi ikke å spare penger på.

Bedre med en dyr sko som er god for føttene.

Synes iallefall

Og jeg kjøpte joggesko til gutten min for 1200 i forrige uke... De var så gode for ryggen, iflg. selgeren...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• Tottlå

16

• cecily

7

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Så er vi ihvertfall noen få som ikke kjøper så dyre sko...

Ble overrasket over hvor mange som glatt betaler oppmot, og over, 1000 kroner for et par sko!

Ja, jeg ble også overrasket! Jeg hadde nok ikke klart å bruke 1000 kroner på et par sko.... Det er rett og slett for dyrt.

Skrevet

Jeg er så sårføtt at jeg gladelig spanderer litt ekstra for å få sko som er gode på foten!

Skrevet

Jeg er mulig like gnien som deg, "gnien?"

Jeg kjøper alltid sko på salg, dvs sko til 200-300 kr. Har kanskje noen som koster rundt 500, men ingen over det! Jeg har ikke råd til det!

Skrevet

Jeg syns det er litt dyrt. Men jeg ser jo at de fleste syns det er billig eller greit.

Liker best om jeg finner sko til under 500kroner, men jeg har kjøpt noen par til 5-800kroner.

Sko til over 1000kroner har jeg ikke.

Jeg elsker skobutikker, og har så til de grader skodilla, men jeg kan da ikke bruke opp alle pengene på sko forde.

Syns jeg ser oppslaget: "Barnevernet måtte gå til aksjon da barnets mor brukte opp familiens penger på sko."

Hehehe....

Det vil vel ikke skje hos deg!

:)

Skrevet

Jeg er mulig like gnien som deg, "gnien?"

Jeg kjøper alltid sko på salg, dvs sko til 200-300 kr. Har kanskje noen som koster rundt 500, men ingen over det! Jeg har ikke råd til det!

Var foresten kjempe stolt av meg selv, da jeg fant ett par med fritidssko til 69 (!!!!) kr!!!

Skrevet

Hehehe....

Det vil vel ikke skje hos deg!

Neida. Såklart ikke. :)

Man er da litt fornuftig! *s*

Skrevet

Var foresten kjempe stolt av meg selv, da jeg fant ett par med fritidssko til 69 (!!!!) kr!!!

Ja ikke sant det der er en god følelse?

Jeg syns det er helt topp når jeg har funnet _det_ lekre paret med sko, og de i tillegg koster under 200 kroner, f eks. _Da_ er jeg fornøyd da!

Skrevet

Ja ikke sant det der er en god følelse?

Jeg syns det er helt topp når jeg har funnet _det_ lekre paret med sko, og de i tillegg koster under 200 kroner, f eks. _Da_ er jeg fornøyd da!

Ja, det gir meg rett og slett et kick!! Samme med klær og vesker....... Dagen min er rett og slett redda dersom heg finner et salg......

Skrevet

Neida. Såklart ikke. :)

Man er da litt fornuftig! *s*

Det virker som om du er like fornuftig som meg!!

(Skulle nesten tro du var polkadanser)

Skrevet

500 kr er ikke dyrt for et par sko.

Elsker sko, og kjøper det jeg liker om de koster 300 eller 1500 kr... Kjøper jeg dyre sko, bruker jeg litt lengre tid på å bestemme meg, enn om jeg finner noen "bilige" til 300 kr f.eks...

Når jeg tenker etter hva jeg har hjemme - er det ofte de dyre skoene som brukes mest og selvsagt også holder lengst.

Skrevet

Jeg har ingen sko som koster over 1000! Pleier å bruke under 500 for et par.

Jeg har heller ingen sko som koster over 1000. tror jeg har 1 par som koster over 500.

Dersom man er på utkikk kan man komme over salg og gjøre noen gode kupp!!!

:))

Skrevet

Ja, det gir meg rett og slett et kick!! Samme med klær og vesker....... Dagen min er rett og slett redda dersom heg finner et salg......

Helt enig. :)

Sånn syns jeg også, får et ekstra kick i tillegg til shoppekicket dersom jeg i tillegg har fått det på salg. *s*

Føler meg sååå heldig, og i tillegg kan jeg si at "jeg kjøpte meg et par sko idag (også), og de kostet bare 169kr.! (f eks). hehe.

Eller veske eller klær som jeg har funnet og fått billigere enn vanlig. Det er skikkelig kick!

Skrevet

Det virker som om du er like fornuftig som meg!!

(Skulle nesten tro du var polkadanser)

hehe ja... ;)

Men, jeg er ikke snusfornuftig (jf. samtalen vår igår kveld ;) )

:-p

Skrevet

Sånn syns jeg også, får et ekstra kick i tillegg til shoppekicket dersom jeg i tillegg har fått det på salg. *s*

Føler meg sååå heldig, og i tillegg kan jeg si at "jeg kjøpte meg et par sko idag (også), og de kostet bare 169kr.! (f eks). hehe.

Eller veske eller klær som jeg har funnet og fått billigere enn vanlig. Det er skikkelig kick!

Åhhrrr.....så herlig å høre at det ikke bare er meg som blir hysterisk glad av salg!! Hihi..

Jeg har til og med funnet ut at det er masse penger og spare på dagligvarer også.

Handler kun på KIWI, der jeg finner first prise produktene. Stolt som en hane, når jeg kommer hjem med hele månedens daglivarer til under 1000 lappen!!!!!

:)))

Skrevet

hehe ja... ;)

Må passe deg nå, Amber!!

Jeg ser at Cecily er pålogget!! Nå kommer hun og tar deg!

Hihi...

Cecily: jeg har inegn kommentar til dette!!!!

*smisker frem et smil*

Skrevet

Jeg også elsker å handle på salg! :-)

Men akkurat når det gjelder skp har jeg kommet til at jeg med mine føtter (veldig sårføtt) bør satse på noe som er godt over middels, men ettersom dette ofte er dyrt, prøver jeg å få det på salg.

Så da kan nyprisen ha vært fra 500-1500, men jeg kjøper det til 30-70% avslag.

Skrevet

Jeg også elsker å handle på salg! :-)

Men akkurat når det gjelder skp har jeg kommet til at jeg med mine føtter (veldig sårføtt) bør satse på noe som er godt over middels, men ettersom dette ofte er dyrt, prøver jeg å få det på salg.

Så da kan nyprisen ha vært fra 500-1500, men jeg kjøper det til 30-70% avslag.

Det er sånn jeg også handler, Morsan!

For 3 år siden fant jeg noen lekkre hverdagssko fra ecco. Normalprisen var 900, tror jeg. På salg fikk jeg dem for 200!!!!!!!

De er kjempegode enda, og de er tre år gammle!

Som sagt tidligere kan en komme over noen skikkelige kupp, dersom man leter!

Skrevet

Nei, jeg pleier å betale mellom 800 og 1500 for sko men jeg er avhengig av skikkelige sko da. Kjøper fjoråretsmodell hvis det er mulig men det er sjelden de har nummeret mitt siden jeg har 39 som er det mest vanlige.

Skrevet

hehe ja... ;)

*host*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...