cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Må passe deg nå, Amber!! Jeg ser at Cecily er pålogget!! Nå kommer hun og tar deg! Hihi... Cecily: jeg har inegn kommentar til dette!!!! *smisker frem et smil* *smisking notert* 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Må passe deg nå, Amber!! Jeg ser at Cecily er pålogget!! Nå kommer hun og tar deg! Hihi... Cecily: jeg har inegn kommentar til dette!!!! *smisker frem et smil* hysj hysj! Jeg bare hintet, jeg. Skrev ingen navn *s* Og jeg bare tuller, det vet jo alle *smyger meg stille ut fra tråden* 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *host* *smile peeeent til cecily* Jeg bare hintet jeg, sa intet mer! *smile og smiske litt mer til cecily* 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er sånn jeg også handler, Morsan! For 3 år siden fant jeg noen lekkre hverdagssko fra ecco. Normalprisen var 900, tror jeg. På salg fikk jeg dem for 200!!!!!!! De er kjempegode enda, og de er tre år gammle! Som sagt tidligere kan en komme over noen skikkelige kupp, dersom man leter! Det kan man! :-) Og da kan man få kvalitet som varer noen år. 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hysj hysj! Jeg bare hintet, jeg. Skrev ingen navn *s* Og jeg bare tuller, det vet jo alle *smyger meg stille ut fra tråden* Hahaha........Cecily har allerede oppdaget deg, Amber!!! BUSTED! 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det kan man! :-) Og da kan man få kvalitet som varer noen år. Jepp! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hahaha........Cecily har allerede oppdaget deg, Amber!!! BUSTED! Faen, altså. *løper og gjemmer meg* 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *smile peeeent til cecily* Jeg bare hintet jeg, sa intet mer! *smile og smiske litt mer til cecily* c",) 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Faen, altså. *løper og gjemmer meg* Så snusfornuftig som jeg er, så finner jeg deg nok... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg betaler glatt så mye for ett par sko om de fine og behagelige å ha på. Jeg har skodilla men må si jeg bruker mest de skoene som har kostet litt og som kansje er av skinn. Men jeg har mange til under 500,- og. Kjøpte meg nettopp støvletter til 299,- Har nesten slitt dem ut. Mvh 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 c",) *puster litt lettere* Kan jeg komme fram igjen nå, da? *smile unnskyldende og så utholdende at smilemusklene blir gangsperr* 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvis du er dame så er vel det råbillig. Virker hvertfall som det er unormalt for en dame å kjøpe sko til under 1000 kr. Jeg gjør det da, men så er jeg heller ingen moteslave, hvertfall ikke når det gjelder sko. Når "vi" kjøper sko til mannen i huset, så kjøper "vi" sko til mellom 700-1000,-. Han har i snitt dyrere sko enn meg. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *puster litt lettere* Kan jeg komme fram igjen nå, da? *smile unnskyldende og så utholdende at smilemusklene blir gangsperr* Jeg er da snill også, er jeg ikke? 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 P.S. Dessuten er billige sko ofte de som selges i kjedebutikkene. Hvis man vil ha sko som ikke "alle" har, så må man ofte betale litt mer for dem. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er da snill også, er jeg ikke? Veldig snill er du! Lover å aldri mer kalle deg snusfornuftig. *S* Og husk, det var du som greide å løse gåten. Og jeg har rost deg masse for det!! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Åhhrrr.....så herlig å høre at det ikke bare er meg som blir hysterisk glad av salg!! Hihi.. Jeg har til og med funnet ut at det er masse penger og spare på dagligvarer også. Handler kun på KIWI, der jeg finner first prise produktene. Stolt som en hane, når jeg kommer hjem med hele månedens daglivarer til under 1000 lappen!!!!! )) Høner kan være stolte også 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Så snusfornuftig som jeg er, så finner jeg deg nok... hahahaha 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg kjøper sjelden sko under 500 kr, og kunne godt gitt 1500 for gode vinterstøvler f.eks. Nå er jeg avhengig av gode sko, og synes oftest at god kvalitet lønner seg i lengden. Pleier ikke å ha mange par heller. Så hva slags forbruker du er av sko bestemmer om dette er dyrt eller ikke. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hahahaha Er ikke du og trener, tottlå? Trene fingrene på tastaturet, da? (ser nok hva som står på msn'en din, hehe) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.