Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Er ikke du og trener, tottlå? Trene fingrene på tastaturet, da? (ser nok hva som står på msn'en din, hehe) Hehehe....du har kontrollen over livet mitt??? Har faktisk vært og trent! *Stolt* Så har jeg laget en kjempe god middag! Steikt seiefillet i mjøl og pepper, råsteikte potet-båter og noko rømme attåt!! *slafse, slafse* 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Er ikke du og trener, tottlå? Trene fingrene på tastaturet, da? (ser nok hva som står på msn'en din, hehe) sånn!! Fornøyd?? 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 sånn!! Fornøyd?? Det var bedre, tottlå. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hehehe....du har kontrollen over livet mitt??? Har faktisk vært og trent! *Stolt* Så har jeg laget en kjempe god middag! Steikt seiefillet i mjøl og pepper, råsteikte potet-båter og noko rømme attåt!! *slafse, slafse* Så flink du har vært, da! *klappe tottlå på skulderen* 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Så flink du har vært, da! *klappe tottlå på skulderen* Har startet et nytt og bedre liv, vettu!!! Trene mer, og spise regelmessig og sundt! Har som mål å kvitte meg med 5 kg på to mpåneder!!! 0 Siter
mettewa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, det synes jeg ikke. Er vel heller sjelden jeg kjøper sko som koster under det. Pris følger ofte kvalitet, og skotøy er såpass viktig så dette er noe jeg bruker penger på med god samvittighet. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kunne aldri ha tenkt meg å kjøpt et par sko til bare 500,- Hvor lenge holder de da liksom?? Man må minst over 1000-lappen for at de skal være verdt å ta med seg hjem... 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg synes det er billig:-) Jeg vurderte å kjøpe et par støvletter i går, men jeg avstod. De kostet 2700. Det syntes jeg var dyrt. 0 Siter
ariadne Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 500.- er ikke mye for et par sko, men det kan være mye penger, avhengig av hvor mye man har å rutte med. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Synes det var billig. Selv prioriterer jeg ordentlige sko både til meg og jentungen. Mine sko koster ofte over 1000 og jentungen sin rundt 700 for vintersko og 500 for sommersko/joggesko. Klær med untakk av yttertøy kan jeg derimot kjøpe billig 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei. Skikkelige sko koster minst 500,- om de ikke er på salg er min erfaring. Har kjøpt alt for mange par bilige sko som ikke er gode å gå i og som derfor ikke blir brukt. 500,- for et par gode sko er slett ingen upris. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, jeg synes ikke at 500 kroner mye for et par sko. Jeg har i alle fall ikke sko som er rimeligere enn det. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 500 for et par sko er ikke dyrt, men alt er relativt. Vil du ha bra kvalitet? Eller bare fine sko? Eller vil du ha begge deler? Er det sko av dårlig kvalitet, er 500 kr drøyt, selv om de er fine. Er det sko av GOD kvalitet til 500 kr er det BILLIG, og mest sannsynlig også på salg... Selv liker jeg best og ha lekre sko ingen andre har...og det må man jo betale en del for :/ 0 Siter
muriel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kommer vel an på hvor god råd man har. For meg er 500 farlig nær smertegrensen. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei. Det synes jeg ikke, men jeg bruker mye penger på sko..så er biased (Synes faktisk 500 er nokså billig..) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kommer jo an på om det er ekte skinn eller ikke! Selv så spanderer jeg noen hundrelapper på sko jeg skal gå mye med, og så kjøper jeg heller billigere til pent og slikt, når det ikke er nødvendig at de er så gode å gå i. 0 Siter
tiliti Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, jeg synes 1000 er dyrt. Jeg synes 350 er billig. Min erfaring er at 150-300 kroners sko som regel varer veldig kort tid før de "bryter sammen" og må kastes, i forhold til de dyrere skoene. 0 Siter
Blåmor Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 500 kr er en sum du må regne med å betale for sko. du er heldig hvis du finner sko til lavere pris. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.