Gå til innhold

Er 500 kr dyrt for sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke du og trener, tottlå?

Trene fingrene på tastaturet, da?

;)

(ser nok hva som står på msn'en din, hehe)

Hehehe....du har kontrollen over livet mitt???

Har faktisk vært og trent! *Stolt*

Så har jeg laget en kjempe god middag! Steikt seiefillet i mjøl og pepper, råsteikte potet-båter og noko rømme attåt!!

*slafse, slafse*

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• Tottlå

16

• cecily

7

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er ikke du og trener, tottlå?

Trene fingrene på tastaturet, da?

;)

(ser nok hva som står på msn'en din, hehe)

sånn!!

Fornøyd??

Skrevet

sånn!!

Fornøyd??

Det var bedre, tottlå. ;)

Skrevet

Hehehe....du har kontrollen over livet mitt???

Har faktisk vært og trent! *Stolt*

Så har jeg laget en kjempe god middag! Steikt seiefillet i mjøl og pepper, råsteikte potet-båter og noko rømme attåt!!

*slafse, slafse*

Så flink du har vært, da!

*klappe tottlå på skulderen*

Skrevet

Så flink du har vært, da!

*klappe tottlå på skulderen*

Har startet et nytt og bedre liv, vettu!!! Trene mer, og spise regelmessig og sundt! Har som mål å kvitte meg med 5 kg på to mpåneder!!!

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Er vel heller sjelden jeg kjøper sko som koster under det.

Pris følger ofte kvalitet, og skotøy er såpass viktig så dette er noe jeg bruker penger på med god samvittighet.

Gjest Teatrika
Skrevet

Kunne aldri ha tenkt meg å kjøpt et par sko til bare 500,- Hvor lenge holder de da liksom?? Man må minst over 1000-lappen for at de skal være verdt å ta med seg hjem...

Skrevet

Jeg synes det er billig:-)

Jeg vurderte å kjøpe et par støvletter i går, men jeg avstod. De kostet 2700. Det syntes jeg var dyrt.

Skrevet

500.- er ikke mye for et par sko, men det kan være mye penger, avhengig av hvor mye man har å rutte med. :)

Gjest dina2
Skrevet

Synes det var billig. Selv prioriterer jeg ordentlige sko både til meg og jentungen. Mine sko koster ofte over 1000 og jentungen sin rundt 700 for vintersko og 500 for sommersko/joggesko. Klær med untakk av yttertøy kan jeg derimot kjøpe billig

Skrevet

Nei. Skikkelige sko koster minst 500,- om de ikke er på salg er min erfaring. Har kjøpt alt for mange par bilige sko som ikke er gode å gå i og som derfor ikke blir brukt.

500,- for et par gode sko er slett ingen upris.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke at 500 kroner mye for et par sko.

Jeg har i alle fall ikke sko som er rimeligere enn det.

Gjest @riele
Skrevet

500 for et par sko er ikke dyrt, men alt er relativt. Vil du ha bra kvalitet? Eller bare fine sko? Eller vil du ha begge deler?

Er det sko av dårlig kvalitet, er 500 kr drøyt, selv om de er fine.

Er det sko av GOD kvalitet til 500 kr er det BILLIG, og mest sannsynlig også på salg...

Selv liker jeg best og ha lekre sko ingen andre har...og det må man jo betale en del for :/

Skrevet

Kommer vel an på hvor god råd man har. For meg er 500 farlig nær smertegrensen.

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei. Det synes jeg ikke, men jeg bruker mye penger på sko..så er biased :)

(Synes faktisk 500 er nokså billig..)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Kommer jo an på om det er ekte skinn eller ikke!

Selv så spanderer jeg noen hundrelapper på sko jeg skal gå mye med, og så kjøper jeg heller billigere til pent og slikt, når det ikke er nødvendig at de er så gode å gå i.

Skrevet

Nei, jeg synes 1000 er dyrt. Jeg synes 350 er billig.

Min erfaring er at 150-300 kroners sko som regel varer veldig kort tid før de "bryter sammen" og må kastes, i forhold til de dyrere skoene.

Skrevet

500 kr er en sum du må regne med å betale for sko.

du er heldig hvis du finner sko til lavere pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...