smi Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg liker å arbeide utendørs,og i går rydda vi skog og jeg bruka ryddeøksa og buesaga mye. Med det samme jeg kom inn og begynte å slappe av kom smertene i armene. Det var virkelig vondt og jeg ble svak i armene. Et bad lindra det litt,men så var det pån igjen. Tok somadril da jeg gikk å la meg, men det virka ikke før jeg tok neste tabelett senere på natta.Smertene var over da jeg våkna på formiddagen.Dette skjer av og til, men ikke hver gang jeg tar i et tak. Jeg er også plaga med at jeg stivner av i anklene, så når jeg står opp om morgenen eller hvis jeg reiser meg fra sofaen halter jeg over golvet. Jeg er en voksen dame i min beste alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Muskelsmerter. Øks og ryddesag kan være tøff belastning for armene, hvis man ikke gjør det til stadighet, selv for "en sin beste alder". Men jeg får inntrykk av at dette er mer problemer en man skal forvente, selv ved litt hardt arbeide. Om dette har noen sammenheng med det du kjenner i anklene, er vel mer usikkert. Smerter og følelse av svakhet i armene kan komme fra nakkeproblemer. Hvis du ikke allerede har vært hos fastlegen din, la han se på deg, evt. henvises til rtg. us. av skuldre og nakke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.