Gå til innhold

Live-tråd-Idol


Gjest vioola

Anbefalte innlegg

jepp! - -men at Cindy gikk ut ikveld, det syns jeg var synd - hun synger fabelaktig - men snakker som om ho er drita full, har du hørt det? hehe

helt enig, jeg ville at Eva skulle gå.

har ikke vært så veldig begeistret for Christian før, men i dag var han bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    5

  • Kizza1365380506

    5

  • tonie

    4

  • cecily

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pyjama Pants

Han trekker fjortisser....-) har en sånn i stolen her...

Fjortisser i alle aldre burde ikke vært meningsberettigede, så mye elendig musikk de har sørget for at vi har vært plaget med gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! - -men at Cindy gikk ut ikveld, det syns jeg var synd - hun synger fabelaktig - men snakker som om ho er drita full, har du hørt det? hehe

OM_jeg har hørt det....?

Ha-ha, siden hun entret rampelyset - har vi ikke gjort annet enn å analysere hvorfor ei med så flott sangstemme kan ha så jævlig talestemme....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! - -men at Cindy gikk ut ikveld, det syns jeg var synd - hun synger fabelaktig - men snakker som om ho er drita full, har du hørt det? hehe

Hun snakker vel som hun har vett... ;-)

Hun var ikke den som sang dårligst idag - samtidig som hun har gjort utrolig mye bedre - men tror nok hun røk ut pga låtvalget.

Erik var bra idag, og Jorunn var flott, selv om det heller ikke var hennes aller beste. Imponerende at hun gjorde det såpass bra når hun slet såpass med stemmen når hun snakket.

Ali var bra til å være Ali, uten at det sier så mye for meg. Selv Christian var jo bedre i kveld... Ali har jo pokker meg null scene-tekke, kan ikke bevege seg, og har minimal variasjon i uttrykket.

Selv om jeg liker Eva, så tror jeg ikke hun når til topps. Kanskje ryker hun neste uke, selv om det er andre som gjør det langt dårligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyjama Pants

Hun er kanskje god teknisk og synger sjelden surt, men hun breker likevel.

Da har du nok ikke fulgt med, du får kikke på de gamle programmene hvis du kan. Idag la hun inn den vrien med vilje, gøy med noen som har litt større ambisjoner og prøver det lille ekstra.

For en gangs skyld var jeg ganske så enig med nettavisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortisser i alle aldre burde ikke vært meningsberettigede, så mye elendig musikk de har sørget for at vi har vært plaget med gjennom årene.

men det er jo de som kjøper platene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva er nå definitivt den beste tekniske sangeren der. Legg merke til hvordan hun klarer alle ulike volum og nivåer.

Dessuten var det imponerende å høre hvordan hun la inn country-swung i en låt som i utgangspunktet ikke er mye country.

Men hun er nok litt for bra for idol.

Hun er sånn "flinkis" som Guro og Maria. Slike som _vet_ at de kan synge, men gjør seg til for ikke å virke selvsikre - uten at de klarer det. Uttrykket blir falskt.

Ikke egentlig god grunn for å bli "stemt ut" av Idol, men nok til ikke å bli stemt til topps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker vel som hun har vett... ;-)

Hun var ikke den som sang dårligst idag - samtidig som hun har gjort utrolig mye bedre - men tror nok hun røk ut pga låtvalget.

Erik var bra idag, og Jorunn var flott, selv om det heller ikke var hennes aller beste. Imponerende at hun gjorde det såpass bra når hun slet såpass med stemmen når hun snakket.

Ali var bra til å være Ali, uten at det sier så mye for meg. Selv Christian var jo bedre i kveld... Ali har jo pokker meg null scene-tekke, kan ikke bevege seg, og har minimal variasjon i uttrykket.

Selv om jeg liker Eva, så tror jeg ikke hun når til topps. Kanskje ryker hun neste uke, selv om det er andre som gjør det langt dårligere...

Jeg liker ikke Eva - annet enn når jeg lukker øya - syns hun ser overlegen, blærete og falsk ut - men det KAN joe forveksles med sjenanse. Ser ut som noen har sagt til henne at hun må huske på å smile...for hun kommer på det innimellom og klistrer på et smil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og erik er spooky

lås dørene deres..han synger pent og alt det.

men han er så skummel og har like mye sjarm som NHD , *skummel*

Han ligner litt på Jens Pikenes, stakkar *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyjama Pants

Hun er sånn "flinkis" som Guro og Maria. Slike som _vet_ at de kan synge, men gjør seg til for ikke å virke selvsikre - uten at de klarer det. Uttrykket blir falskt.

Ikke egentlig god grunn for å bli "stemt ut" av Idol, men nok til ikke å bli stemt til topps.

Ja, jeg er vel egentlig litt enig i det.

Personlig synes jeg hun har mer å by på enn de andre du nevner, men det er tydligvis de som irriterer seg.

Håper hun ikke forsvinner ut i musikal-sfæren. Eva kunne synge f.eks. Sissy Wish-type sanger, det tror jeg hadde fungert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok ikke fulgt med, du får kikke på de gamle programmene hvis du kan. Idag la hun inn den vrien med vilje, gøy med noen som har litt større ambisjoner og prøver det lille ekstra.

For en gangs skyld var jeg ganske så enig med nettavisen.

JEg har sett og fulgt med nesten alle fredager og jeg mener bestemt at hun breker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyjama Pants (ikke fjortis)

Han ligner litt på Jens Pikenes, stakkar *s*

Ikke litt - veldig. Men er ikke det bedre enn sånn superglættis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyjama Pants

JEg har sett og fulgt med nesten alle fredager og jeg mener bestemt at hun breker.

Well - da tar du bestemt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke litt - veldig. Men er ikke det bedre enn sånn superglættis?

Ok, veldig *humrer*

Helt enig med deg, jeg. Glættis er trøtte greier. Dog tror jeg nok at det der litt usympatiske draget om munnen ødelegger litt for ham i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Erik gjorde det kjempebra!

Men jeg ble skuffa, for jeg hadde gledet meg til country-musikk som svinger, så kom det nesten bare treige ballader!

*sukk*

Heia Jorun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortisser i alle aldre burde ikke vært meningsberettigede, så mye elendig musikk de har sørget for at vi har vært plaget med gjennom årene.

Idol er nå engang et program som i hovedsak trekker unge seere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...