Gå til innhold

Politiattest - hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår tok også 3-4 dager, men jeg har skjønt at det kan variere. Kommer vel an på hvor mange anmerkninger de må skrive på ;)

Ja, da får de det travelt med vår, hehe. Nei - vi har heldigvis ingen.

Men barnevernet fortalte om et par som ble svært sjokkert da det viste seg at den vordende pappa hadde en anmerkning for offentlig fyll og urinering fra russetiden på sin attest. Det var mange, mange år tidligere og han hadde selvsagt glemt hele greia. ;o)

trk1365380645

Ja, da får de det travelt med vår, hehe. Nei - vi har heldigvis ingen.

Men barnevernet fortalte om et par som ble svært sjokkert da det viste seg at den vordende pappa hadde en anmerkning for offentlig fyll og urinering fra russetiden på sin attest. Det var mange, mange år tidligere og han hadde selvsagt glemt hele greia. ;o)

Huff ja, jeg er glad jeg ikke har noe sånt på papiret... flaks;) Sitter for øvrig og leser anbefallingen din, veldig fin artikkel! Takk!

Annonse

Tror det tok 2-3 dager.. og vi bor vel ike så langt unna hverandre tror jeg! Du skal sikkert levere søknad på samme politikammer..?

Jeg har levert allerede, og alt den litt mugne dama i resepsjonen kunne si var at det tok fra 2 til 14 dager. Presist og fint!

Jeg har levert allerede, og alt den litt mugne dama i resepsjonen kunne si var at det tok fra 2 til 14 dager. Presist og fint!

WOW,.. er det mulig å svare slikt da!!!?? For oss og andre jeg kjenner har det kun tatt et par tre dager.. Men 14 dager var vel litt i overkant vil jeg tro!!

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...