Gå til innhold

Vi skal til Norge


nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

thuva1365380402

Her vi bor skal ihvertfall kjøpesenteret ha åpent 2. pinsedag, dvs. 16. mai. Det er sikkert andre steder i landet de gjør det på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Her vi bor skal ihvertfall kjøpesenteret ha åpent 2. pinsedag, dvs. 16. mai. Det er sikkert andre steder i landet de gjør det på samme måten.

Kjøpesenteret ditt skal nok ikke ha åpnet 16. mai likevel. Det satte Valgerd en stopper for i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

Kjøpesenteret ditt skal nok ikke ha åpnet 16. mai likevel. Det satte Valgerd en stopper for i går.

Trodde det var fagforeningen som fikk trumpet gjennom det der, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Trodde det var fagforeningen som fikk trumpet gjennom det der, jeg?

Joda, fagforeningene la frem sitt syn på denne saken, men det er departementet som tar den endelige avgjørelsen i slike saker. Så det er nok fagforeningenes fortjeneste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den langfrien der tar vi og driter i butikker og 17. maifeiring.

Vi bunkrer 13. mai og drar på hytta og blir der til kvelden 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den langfrien der tar vi og driter i butikker og 17. maifeiring.

Vi bunkrer 13. mai og drar på hytta og blir der til kvelden 17. mai.

Driter i 17. mai???? Du må være gaaaal ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den langfrien der tar vi og driter i butikker og 17. maifeiring.

Vi bunkrer 13. mai og drar på hytta og blir der til kvelden 17. mai.

Det hørtes herlig ut... Ingen skolebarn som er pålagt å traske gatelangs i tog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så godt det skal bli!

:o)

Hjeeeelp ;-)

*super nasjonalist* Eller dvs. det er nok ikke helt sant, jeg synets bare det er så inmari hyggelig dag, men det er sikkert pga. tradisjonene vi har.

Men jeg VIL ikke ha regnvær....

Elsker jo julen også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes herlig ut... Ingen skolebarn som er pålagt å traske gatelangs i tog?

Vi har en gutt i femteklasse, og han har allerede nå begynt å protestere mot å gå i tog (Oslo). Han har gått mer eller mindre mot sin vilje i to år, og kanskje det blir lettere neste år etter en pause.

Lillesøster går i første klasse, og de går ikke i toget før til neste år - så slik passer jo det bra.

Vi føler vi slår mange fluer i en (bukse)smekk når vi gjør det slik i år.

(Dessuten har skolen vår et elendig opplegg på ettermiddagen. Ikke tale, ikke underholdning, og ikke en gang avsynging av nasjonalsangen! Det er så dårlig at jeg får angst bare jeg tenker på det. I fjor tipsa jeg forresten 17. mai-komiteen og korpset om de kunne spille Ja, vi elsker i det toget kom inn igjen og "parkerte" - men det ble det ingenting av. Dårlig! Og ikke kan vi dra til andre skoler slik vi gjorde før - dette er jo barnas egen skole der alle vennene er.)

Hilsen en desillusjonert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida hele Norge stenger ikke. Kafeen e holder jo åpne, bensinstasjoner og div annet har også åpent. Men butikkene stenger. Syns det er helt ok jeg. Jeg gidder uansett ikke kjøpe 17.mai klær 16.mai, og jeg har da kjøleskap så jeg greier fint å handle inn mat også.

Godt at de butikkansatte også kan få en langhelg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...