platon182 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 HeiJeg har gått og undret på en ting over lang tid. Siden ubehandlet havsalt er så mye bedre for kroppen, hvorfor lages og selges det behandlet salt da?(påstand: ubehandlet salt (sjøsalt) inneholder 92 essensielle mineraler, mens behandlet salt inneholder kun 2! (fra boken: The Key to Health and Rejuvenation: Breakthrough Medicine for the 21st Century av Andreas Moritz))Hilsen Stian 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kunne godt brukt havsalt jeg, brukte det faktisk tidligere i kvernene mine.. Men det gir jo absolutt INGEN smak! Blir jo flaut å sitte ved middagsbordet å ikke være ferdig med å salte før maten er kald! Vil faktisk påstå at man trenger bortimot 10 ganger så mye havsalt for å få samme smaken.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platon182 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Kunne godt brukt havsalt jeg, brukte det faktisk tidligere i kvernene mine.. Men det gir jo absolutt INGEN smak! Blir jo flaut å sitte ved middagsbordet å ikke være ferdig med å salte før maten er kald! Vil faktisk påstå at man trenger bortimot 10 ganger så mye havsalt for å få samme smaken.. Hmm .. visste ikke at havsalt var så smakløst.. nå har jeg hvertfall kjøpt.. så får prøve.. takk for info! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mylia Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kunne godt brukt havsalt jeg, brukte det faktisk tidligere i kvernene mine.. Men det gir jo absolutt INGEN smak! Blir jo flaut å sitte ved middagsbordet å ikke være ferdig med å salte før maten er kald! Vil faktisk påstå at man trenger bortimot 10 ganger så mye havsalt for å få samme smaken.. Jeg bruker stort sett kun havsalt, oog kan ikke forstå at du syns det smaker så lite? Det er da virkelig ordentlig saltsmak på det, trenger ikke bruke mer av det enn vanlig salt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.