Gå til innhold

Havregryn

Gjest Havregrynelsker

Anbefalte innlegg

Gjest Havregrynelsker

Har fått dilla på havregryn med lettmelk, spiser det til frokost og til kvelds. Hva er best, en skive eller en tallerken med havregryn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg er havren

Hvis du ikke tilsetter sukker, er havregryn bedre enn en brødskiver.

Havre er bra for hjertet, virker kolesterolsenkende og metter lenge.

Du kan tilsette lifrø, solsikkekjerner el.l. også, hvis du vil ha litt mer å tygge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkedårisei

Hvis du ikke tilsetter sukker, er havregryn bedre enn en brødskiver.

Havre er bra for hjertet, virker kolesterolsenkende og metter lenge.

Du kan tilsette lifrø, solsikkekjerner el.l. også, hvis du vil ha litt mer å tygge på.

Det vel best med variasjon? Det er jo mye sunt pålegg du går glipp av hvis du bare lever på gryn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg er fortsatt havren

Det vel best med variasjon? Det er jo mye sunt pålegg du går glipp av hvis du bare lever på gryn

Det er vel uansett ikke snakk om å bare spise en ting? Slik forsto ikke jeg det, i hvert fall. Klart at variasjon er tingen, men en fast frokost gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkedårisei

Det er vel uansett ikke snakk om å bare spise en ting? Slik forsto ikke jeg det, i hvert fall. Klart at variasjon er tingen, men en fast frokost gjør ingenting.

Nei selvfølgelig ikke. I utgangspunktet et merkelig spørsmål. Det er vel ikke tvil om at havregryn er sunt, og da er det jo bare en smaksak hva man velger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest havregrynelsker

Nei, selvfølgelig spiser jeg sunt og variert resten av dagen.

Er ikke SÅ glad i havregyn at jeg spiser det til alle måltidene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Gjær er ikke så bra for de fleste, så dersom du unngår sukker eller bruker fruktsukker istedenfor, så er havregrøt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du spiser grovt brød vil havregryn være like bra. Men om du spiser havregryn eller grovt brød er vel stort sett hipp som happ. Men det er jo alltid greit å variere litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...