Gjest Havregrynelsker Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har fått dilla på havregryn med lettmelk, spiser det til frokost og til kvelds. Hva er best, en skive eller en tallerken med havregryn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg er havren Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis du ikke tilsetter sukker, er havregryn bedre enn en brødskiver. Havre er bra for hjertet, virker kolesterolsenkende og metter lenge. Du kan tilsette lifrø, solsikkekjerner el.l. også, hvis du vil ha litt mer å tygge på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokkedårisei Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Havregryn til frokost og skive til lunch så klart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokkedårisei Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis du ikke tilsetter sukker, er havregryn bedre enn en brødskiver. Havre er bra for hjertet, virker kolesterolsenkende og metter lenge. Du kan tilsette lifrø, solsikkekjerner el.l. også, hvis du vil ha litt mer å tygge på. Det vel best med variasjon? Det er jo mye sunt pålegg du går glipp av hvis du bare lever på gryn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg er fortsatt havren Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det vel best med variasjon? Det er jo mye sunt pålegg du går glipp av hvis du bare lever på gryn Det er vel uansett ikke snakk om å bare spise en ting? Slik forsto ikke jeg det, i hvert fall. Klart at variasjon er tingen, men en fast frokost gjør ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokkedårisei Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det er vel uansett ikke snakk om å bare spise en ting? Slik forsto ikke jeg det, i hvert fall. Klart at variasjon er tingen, men en fast frokost gjør ingenting. Nei selvfølgelig ikke. I utgangspunktet et merkelig spørsmål. Det er vel ikke tvil om at havregryn er sunt, og da er det jo bare en smaksak hva man velger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havregrynelsker Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det er vel uansett ikke snakk om å bare spise en ting? Slik forsto ikke jeg det, i hvert fall. Klart at variasjon er tingen, men en fast frokost gjør ingenting. Nei, selvfølgelig spiser jeg sunt og variert resten av dagen. Er ikke SÅ glad i havregyn at jeg spiser det til alle måltidene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Gjær er ikke så bra for de fleste, så dersom du unngår sukker eller bruker fruktsukker istedenfor, så er havregrøt bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Selv om du spiser grovt brød vil havregryn være like bra. Men om du spiser havregryn eller grovt brød er vel stort sett hipp som happ. Men det er jo alltid greit å variere litt da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.