Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he he, husker det stod "Si @@@!" i reklamen! *knegg*

"Alfakrøll, alfakrøll, alfakrøll!"

Blir man noe friskere av det 'a? ;)

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

Ett klikk og du er hekta... Skummelt det her! :)

Veldig skummelt, he he, nå blir dere ikke kvitt meg ;-)

Skrevet

Veldig skummelt, he he, nå blir dere ikke kvitt meg ;-)

Ikke meg heller!

P.S.

Fikk du bestilt Jelly Belly den gangen for lenge siden? Jeg fikk det til etterpå! Nammenam!

Skrevet

You can check out any time you like, but you can never leave! ;-)

Jepp. Det er nok sånn det er ;)

Det er bare å innfinne seg med at når en først har blitt hekta på dol, så er det nok for godt ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Ikke meg heller!

P.S.

Fikk du bestilt Jelly Belly den gangen for lenge siden? Jeg fikk det til etterpå! Nammenam!

Jeg fikk ja, nam nam!!!

Den med saftig pære smak er min favoritt.

Annonse

Skrevet

Jeg fikk ja, nam nam!!!

Den med saftig pære smak er min favoritt.

Synes sitron, sitron/lime og grønn eple er best. :) Men det går jo så raskt unna, farlig dette!

Gjest Shira12
Skrevet

Synes sitron, sitron/lime og grønn eple er best. :) Men det går jo så raskt unna, farlig dette!

Grønn eple er godt!

Ikke noe problem og få det i seg nei! :-)

Skrevet

Grønn eple er godt!

Ikke noe problem og få det i seg nei! :-)

Nei, slett ikke. :)

Kjøpte en pose med "sour mix", den har ikke gått like raskt med... Kanskje like greit. :)

Får litt mageknip av sure ting.

Skrevet

Søkte på nettet i forbindelse med sykdom for maaaaaaaange år siden. Har vært aktiv i sykdomsperioder i hvert fall, men borte i lange perioder inn i mellom.

Gjest Shira12
Skrevet

Nei, slett ikke. :)

Kjøpte en pose med "sour mix", den har ikke gått like raskt med... Kanskje like greit. :)

Får litt mageknip av sure ting.

Er ikke spesielt glad i surt jeg heller.

Men samboeren min derimot, han elsker surt! Veldig greit når vi deler en godtepose :-)

Skrevet

Er ikke spesielt glad i surt jeg heller.

Men samboeren min derimot, han elsker surt! Veldig greit når vi deler en godtepose :-)

Hehe ja samme her. Han elsker sure ting. Men han liker ikke godteri! Han kan spise sjokolade en gang i året, og så ligger resten igjen. Fatter ikke at det går an. Han har en pakke med sure vingummier som ligger i skapet, som han kjøpte på en danmarkstur for to år siden! Tror jeg får gi dem til ungene på Halloween i år. *fnis*

Skrevet

Jeg gikk inn, naiv og snill med fullt navn jeg! hehe

Hehe da jeg først entra nettet, ga jeg nærmest fullt navn og adresse til hvem enn som måtte finne på å spørre. Falt meg aldri inn at noen skulle være så fæle å misbruke dette. Men så var jo nettet så mye snillere før, traff alltid masse greie folk å snakke med, nå er alt så anonymt, heh, bokstavelig talt :D

Og nå får jeg meg til å høres gammel ut (da JEG var ung!), men det er jo ikke så mange årene siden ;)

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe ja samme her. Han elsker sure ting. Men han liker ikke godteri! Han kan spise sjokolade en gang i året, og så ligger resten igjen. Fatter ikke at det går an. Han har en pakke med sure vingummier som ligger i skapet, som han kjøpte på en danmarkstur for to år siden! Tror jeg får gi dem til ungene på Halloween i år. *fnis*

He he, kunne ikke jeg ikke ha likt godteri!!??!

Menmen, noen laster må man ha.

Men jeg er flink og spare på godteri da, har jeg noe jeg liker veldig godt, vil jeg ikke åpne det, for da spiser jeg det opp, og har ikke noe og glede meg til.

Jeg er litt slik at begynner jeg først og spise så stopper jeg ikke.

Skrevet

He he, kunne ikke jeg ikke ha likt godteri!!??!

Menmen, noen laster må man ha.

Men jeg er flink og spare på godteri da, har jeg noe jeg liker veldig godt, vil jeg ikke åpne det, for da spiser jeg det opp, og har ikke noe og glede meg til.

Jeg er litt slik at begynner jeg først og spise så stopper jeg ikke.

Ja, jeg gremmes jeg altså. :) Så får jeg liksom så dårlig samvittighet når jeg har lyst på godteri, og ikke han. Frekt gjort at det er så lett for ham å si nei takk... :P:)

Skrevet

Hehe da jeg først entra nettet, ga jeg nærmest fullt navn og adresse til hvem enn som måtte finne på å spørre. Falt meg aldri inn at noen skulle være så fæle å misbruke dette. Men så var jo nettet så mye snillere før, traff alltid masse greie folk å snakke med, nå er alt så anonymt, heh, bokstavelig talt :D

Og nå får jeg meg til å høres gammel ut (da JEG var ung!), men det er jo ikke så mange årene siden ;)

samme her - MEN de jeg var åpne mot dengang - er også mine GODE venner i dag da :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg var tidligere aktiv på et mindre kjent ufo-forum, og en av de tidligere kidnappede personene la engang ut en link til en ufo-tråd her på dol. Det var like før han var involvert i en tragisk skurtreskerulykke. Den var nok ingen tilfeldighet.

Vi kom i hvert fall fram til at en del av dolerne også tidligere har blitt utsatt for utenomjordiske kidnappinger til fjerne planeter, av til dels onde astronauter, og derfor fulgte vi nøye med her i relativt lang tid.

Så ble ufo-forumet lagt ned, fordi myndighetene helt åpenbart ville dekke over våre opplevelser, og en del av oss endte her.

Den dag i dag er jeg overbevist om at enkelte nick ikke er fra denne verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...