Gå til innhold

rart?

Anbefalte innlegg

Gjest sputnikeren

er det rart viss en jente på 18 faller for en gutt på 16? og kanskje like rart at han faller for henne? ikke rart kanskje, men upassende? slik at folk ville reagert på forholdet mellom dem?tenker ikke på å innlede forhold til denne fyren, bare lurer om folk synes det er like rart som jeg synes..men det kommer selvfølgelig også an på personene! men 2 år er litt "mye" i den aldreren synes jeg da..men det hadde jo vært en annen sak om det var gutten som var eldst..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182909-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kristinee83

kjør på :)

moren min er 7år eldre enn faren min.

føler bare for å si bravo dersom en ung jente er sammen med en enda yngre gutt

Det gjør da vel ingenting! 2 år er jo ikke noe særlig aldersforskjell..uansett om jenta er eldst, eller gutten..

Hadde vel blitt et mye mindre utvalg dersom man bare kunne velge de på sin egen alder..

Og hvorfor er det slik at alle tror jentene skal være yngre enn kjærestene sine..?

Liker dere hverandre så ser jeg ikke noe problem i det! :)

Kjenner flere jenter som har en type på 1, 2 og 3 år yngre..

Og så kjenner jeg en på 17, som har vært sammen med ei på 28 (med barn og hele pakka).

Der så faktisk hun yngre ut enn han.. Han er svært voksen av seg, og man kan ikke se at han er 17..skulle tro han var 23..

Så tallet har egentlig ingenting å si..

Kos deg\dere! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182909-rart/#findComment-1243372
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...