Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Nei, jeg gjør ikke det :-) "................................" Neivel =) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Hehe, ja =) Men hva så? Man må jo få lov til å ytre sine logiske tanker, selv om man ikke klarer å etterleve de selv. Det er ikke dobbeltmoral eller hykleri, det er filosofi. Tror bare du kunne brukt tiden mer fornuftig på deg selv, istedenfor å mene så mye om andre. Og nå er det vel kanskje jeg som kaster stein i glasshus... ;-) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Tror bare du kunne brukt tiden mer fornuftig på deg selv, istedenfor å mene så mye om andre. Og nå er det vel kanskje jeg som kaster stein i glasshus... ;-) Hehe... i wouldnt know =) Men det er jo sant at det er mye drit på det stedet her... at folk heller burde brukt tiden på å utvikle seg selv... Blir vel nesten som såpeseriefolket; engasjerer seg voldsomt i karakterenes liv, men ikke alltid så mye i sine egne liv =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.