Gå til innhold

tv 3 ekstrem oppussing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nedtelling

Gratulerer såååå masse med nytt hus!!!Satt med klumpen i halsen under hele episoden.. gleder meg til neste søndag!

Flott at dere nå får tid til hverandre og ikke må tenke på oppussing!

Dere fortjener dette virkelig!

Riktig god bedring til mannen din!

PS Ungene dine er sååå utrolig flotte!!

sibadulla*4

Kjære dere,

Gratulerer så mye med nytt, flott hus! Ser jo ut til å bli helt fantastisk - gleder meg til fortsettelsen om en uke :o) Satt "limt" til TV-skjermen gjennom hele programmet i går.

En fantastisk flott familie får velfortjent hjelp! Det er dere så vel unt... Håper mannen din snart blir helt frisk igjen! De to barna deres var noen ordentlige sjarmtroll :o)

Klem fra ei som har flyttet tilbake til Romerike med _sin_ familie,

fei1365380229

Gleder meg til å se fortsettelsen på oppussingen, dette ser bra ut :) og dere har fortjent det.

Håper det går fremover med mannen din, ble selv ganske alvorlig syk etter at vi kom hjem med yngstejenta fra Kina. Kjente igjen det du sa om at mannen din hadde dårlig samvittighet for ting. Det hadde jeg også selvom mannen min sa jeg ikke skulle tenke på noe annet enn å bli frisk :)

latinomama

Jeg satt klistra til skjermen og smilte, lo og gråt om hverandre.

Nydelige barn og flotte foreldre med masse kjærlighet og varme.

Kos dere i nytt hus, og jeg håper at mannen din blir bedre og vinner over sykdommen.

Gleder meg til andre del på søndag.

klem fra

Sitter her med klump i halsen jeg! Utrolig fint at de ordner opp for noen som virkelig trenger det!!

G R A T U L E R E R !!!

Klem

Ja- lommetørkleet måtte frem her også. Gratulerer så masse- huset ser ut til å bli fantastisk !!

Lykke til videre- håper mannen din blir frisk.

Dere har noen nydelige barn !!!!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...