Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er noe bra med Drammen. Eneste må være at mange sier at damene der er utrolig billige, så dersom man er nøden er visst Drammen stedet.

Men den teorien har jeg ikke forsøkt selv. Jeg drar ikke til Drammen med mindre jeg virkelig må.

Trives man i Drammen trives man overalt.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• Mary Poppins

5

• Blåmor

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Hmph!

Jeg gidder ikke lese svarene dine, da jeg ikke gidder høre dritt om Drammen, men jeg synes det har blitt en betraktelig mye finere by enn det det var før. Men selvsagt hvis du bare har kjørt gjennom så ser du kanskje ikke det som er fint å se. Og forresten er det jævlig MANGE andre byer som er styggere!

Skrevet

"Er det noe som er veldig bra med Drammen?"

Ja, folka som bor der, eller iallefall de som jobber i butikkene der. Mulig jeg har vært ekstremt heldig, men det ville vært merkelig, for det er tross alt ørten ganger jeg har vært i den byen og handlet.

Maken til trivelige og serviceinnstillte folk skal man lete lenge etter.

Skal jeg på handletur å kjøpe klær, så reiser jeg til Drammen ja.

MEN når det er sagt, så kunne jeg aldri tenkt meg å bo der.

Skrevet

Hmph!

Jeg gidder ikke lese svarene dine, da jeg ikke gidder høre dritt om Drammen, men jeg synes det har blitt en betraktelig mye finere by enn det det var før. Men selvsagt hvis du bare har kjørt gjennom så ser du kanskje ikke det som er fint å se. Og forresten er det jævlig MANGE andre byer som er styggere!

Helt enig med deg! :-)

Jeg kjenner noen som bor i Drammen, og de har det veldig fint, og sentrum er da ganske prdinært i forhold til mange norske byer.

Hilsen en som IKKE bor i Drammen! ;-)

Skrevet

Hmph!

Hvorfor tror dere jeg bare har kjørt igjennom? - jeg var der en halv dag, fikk deilig lunsj og greier! :) De jeg var hos skrøt veldig av byen, selv om den er like stygg som Moss :)

Mary Poppins
Skrevet

Hvorfor tror dere jeg bare har kjørt igjennom? - jeg var der en halv dag, fikk deilig lunsj og greier! :) De jeg var hos skrøt veldig av byen, selv om den er like stygg som Moss :)

Og etter en halv dag så vet du hva Drammen har å by på?

Dessuten hvis du var hjemme hos noen så så du vel ikke så mye til Drammen, var du på torvet? så du bragernes kirke? eller det flotte teateret? gikk du tur langs elven mot holmen broen? (det har blitt nytt) eller var du i parken? Hva med spiralen?

Skrevet

Og etter en halv dag så vet du hva Drammen har å by på?

Dessuten hvis du var hjemme hos noen så så du vel ikke så mye til Drammen, var du på torvet? så du bragernes kirke? eller det flotte teateret? gikk du tur langs elven mot holmen broen? (det har blitt nytt) eller var du i parken? Hva med spiralen?

Jeg var i et møte på et kontor rett vet Aas Bryggeri. Jeg bare SPØR jeg :) Syns det så stygt ut. Men skjønner jo at folk trives - hehe

Skrevet

Jeg var i et møte på et kontor rett vet Aas Bryggeri. Jeg bare SPØR jeg :) Syns det så stygt ut. Men skjønner jo at folk trives - hehe

Tror du må gå litt mer rundt for å dømme Drammen... Synes byen har kommet seg veldig, og skjønner ikke helt det dårlige ryktet den har. Det er liksom en sannhet, at Drammen er stygg,- det vet alle - selv om de ikke har vært der engang...

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er ikke så sinna som jeg høres ut som altså, det er bare at Drammen kommune har gjort ekstremt mye forandringer i løpet av de siste årene, nettopp for å få bort dette harry stempelet. De har brukt masse penger og jeg synes de har gjort mye bra.

F.eks er torvet helt nytt, og om vinteren er det skøytebane der... veldig koselig.

Jeg blir også litt provosert av folk som kritiserer byen når de kun har kjørt gjennom (nå snakker jeg ikke om deg)

Skrevet

Jeg er ikke så sinna som jeg høres ut som altså, det er bare at Drammen kommune har gjort ekstremt mye forandringer i løpet av de siste årene, nettopp for å få bort dette harry stempelet. De har brukt masse penger og jeg synes de har gjort mye bra.

F.eks er torvet helt nytt, og om vinteren er det skøytebane der... veldig koselig.

Jeg blir også litt provosert av folk som kritiserer byen når de kun har kjørt gjennom (nå snakker jeg ikke om deg)

hehe, er ikke så hårsår jeg. Moss er også en stygg by om man ikke bor der. Sarpsborg også, Fredrikstad og Halden derimot viser sine beste sider om man kjører gjennom eller forbi :-)

Skrevet

hehe, er ikke så hårsår jeg. Moss er også en stygg by om man ikke bor der. Sarpsborg også, Fredrikstad og Halden derimot viser sine beste sider om man kjører gjennom eller forbi :-)

Jeg synes både Drammen, Halden, Sarpsborg og Fredrikstad er pene og koselige byer.

Moss har jeg bare kjørt som snarest gjennom, men jeg har vært på Refsnes Gods, og der ute var det herlig.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det finnes værre byer enn Drammen. Mosjøen - en liten tragedie i enden av 20 mil med skog som kalles Namdalen :)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Det finnes værre byer enn Drammen. Mosjøen - en liten tragedie i enden av 20 mil med skog som kalles Namdalen :)

Er nå et stykke fra Namdalen til Mosjøen. Namdalen ender da ved første kommune i Nordland, og det er Grane.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er det stedet i Norge der jeg har sett størst antall Ford Puma på en dag, og det er da absolutt et pluss. :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Er nå et stykke fra Namdalen til Mosjøen. Namdalen ender da ved første kommune i Nordland, og det er Grane.

Ups, dah! Kjeeedelig vei uansett, og Mosjøen er ingen estetisk høydare.

Beklager mine dårlige geo-kunnskaper. skal skjærpes!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ups, dah! Kjeeedelig vei uansett, og Mosjøen er ingen estetisk høydare.

Beklager mine dårlige geo-kunnskaper. skal skjærpes!

"Mosjøen er ingen estetisk høydare"

*Det* kan vi nok være enige om! :-)

Skrevet

Enig med deg! Bor du i Drammen?

Mary Poppins
Skrevet

Enig med deg! Bor du i Drammen?

Jeg er derifra ja, men jeg studerer på vestlandet så jeg bor ikke der nå lenger. Men jeg skal dit imorgen! :)

Er du fra Drammen?

Skrevet

Jeg er derifra ja, men jeg studerer på vestlandet så jeg bor ikke der nå lenger. Men jeg skal dit imorgen! :)

Er du fra Drammen?

Jeg bor nå i Drammen, men kommer ikke fra byen selv.

Synes det er en fin by, jeg :-)

Har du noen planer om å flytte tilbake?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bor nå i Drammen, men kommer ikke fra byen selv.

Synes det er en fin by, jeg :-)

Har du noen planer om å flytte tilbake?

Tja det er en god mulighet for det når jeg er ferdig med studier, enten dit eller oslo.

Jeg er som regel ganske mye i drammen, som regel en gang hver fjerde uke.. savner familie :)

Hva kommer det av at du har bosatt deg der da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...