Gå til innhold

Rare(?) innholdstoffer og amming?

Anbefalte innlegg

Gjest slankende?

Har kjøpt noen tabletter, og lurer på om de vil ha noen innvirkning på ammingen/babyen.Siden det ikke inneholder annet enn innholdstoffene og ikke noe pakningsvedlegg.Og tablettene inngår vel under "alternativ" medisin og skal visstnok være slankende.

Håper på seriøse svar!

Sunflower Oil Helianthus Annus

Gelatin

Elderberry Sambucus Nigra Frutus

Bladderwrack Fucus Vesiculosus

Dandelion RootTaraxacum Officinale

Titianium Dioxide E140

Clorophy E133

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183966-rare-innholdstoffer-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg har vært veldig skeptisk til "alternative midler" de tre gangene jeg har vært gravid og ammet.

Elderberry Sambucus Nigra Frutus er svarthyllbær - noen bær som har veldig høyt innhold av c-vitamin, og som er styrkende for immunforsvaret. Jeg spiste en del av dem da jeg var gravid med nummer to, men leste at det ikke var heldig for fosteret (husker ikke hva som kunne skje). Heldigvis gikk det bra med jenta mi :-)

Jeg hadde IKKE tatt de tablettene. Jeg ammer fremdeles (jenta er snart 14 mnd) og jeg er fremdeles skesptisk til f.eks. solhatt (som jeg ellers brukte av og til før jeg begynte på "barneproduksjonen" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...