Gå til innhold

40 år = gammel gris?

Anbefalte innlegg

Gjest Drama putra
Skrevet

Ny vridning:

Sex og alder:

Et radioprogram på lørdager om sex for ungdom. Damen i programmet foreslår at unge kan bruke oralsex i stedet for vanlig sex, jeg husler ikke argumentene, men dere vet sikkert.

Min veninnes datter på 15 hørte på, og skreik: ÆÆÆÆÆSSSSSJ! Mora gliste, men kommenterte ikke reaksjonen.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• flisa

9

• Prozak

5

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Drama putra
Skrevet

Det kan det, men det er en uunngåelig konsekvens av regulering og grenser. Det er selvfølgelig ikke rettferdig for den som rammes, men hva er alternativet?

".............................."

Å gjøre det mer komplisert med mer arbeid for de som skal administrere grensene.

mil1365380270
Skrevet

Ny vridning:

Sex og alder:

Et radioprogram på lørdager om sex for ungdom. Damen i programmet foreslår at unge kan bruke oralsex i stedet for vanlig sex, jeg husler ikke argumentene, men dere vet sikkert.

Min veninnes datter på 15 hørte på, og skreik: ÆÆÆÆÆSSSSSJ! Mora gliste, men kommenterte ikke reaksjonen.

Hun er 15 år, og kan allerede ha rukket å bli en stor tilhenger av det. Ting skjer fort i den alderen ;-)

Skrevet

men det blir jo heller ikke 5 hver gang? hehe

60år gris/2+10= 40 års kjæreste

forskjell - - - 20 år

70år gris/2+10= 45 års kjæreste

forskjell - - - 35 år

50år gris/2+10= 35 års kjæreste

forskjell - - - - 15 år

og sånn kunne jeg holdt på:)

*LOL*

forskjell- - - 35 år

hmmmm. ja det er jo opplagt. Vet ikke hva jeg tenkte. Tenkte noe med aldersforskjellen.. nei nå begynner jeg å lure her - det var jo helt opplagt i stad....

tenke tenke

tror kanskje jeg må ha tenkt summen av begges alder pluss ti år delt på to....

rart

går litt fort til tider! ;-)

Skrevet

Å gjøre det mer komplisert med mer arbeid for de som skal administrere grensene.

Nemlig. Eller evt. ha et system basert hundre prosent på skjønn, noe som alle som kjenner litt til menneskenaturen skjønner ikke vil kunne fungere :-)

".............................."

Skrevet

Jeg ser jo at noen prøver å si at 60 år er en grense for å få lov til å kontakte de under 20, var det ikke så? Her i huset har vi en tidsluke på 10 år. Noen syns det er mye, andre syns det er OK.

Naboens datter duker opp med en på 34, hun er 17, faren gikk bananas, han er 40.

"Naboens datter duker opp med en på 34, hun er 17, faren gikk bananas, han er 40."

Da hadde jeg steike meg gått bananas, jeg også.

"..............................."

Skrevet

Ny vridning:

En 15 åring insisterte på å gå med trusa over kanten på jeansen, mor sier nei.

Ungen trasser.

Mor tar på seg jeans og truse på samme måten som jentungen ville ha det, og viser fram. Ungen skriker : ÆÆÆÆÆSSSSSJ! Mamma! Du får ikke lov å gå sånn! Plustelig ble det stille og munnen lukkes - uups. Kalles det å møte seg sjøl i døra?

Hehe. Typisk :)

Skrevet

hmmmm. ja det er jo opplagt. Vet ikke hva jeg tenkte. Tenkte noe med aldersforskjellen.. nei nå begynner jeg å lure her - det var jo helt opplagt i stad....

tenke tenke

tror kanskje jeg må ha tenkt summen av begges alder pluss ti år delt på to....

rart

går litt fort til tider! ;-)

og så var det DU som ble beskyldt for å være skærp! HA! :)

serendipity
Skrevet

Dette kan ikke gjelde Mel Gibson, han blir bare vakrere og mer sexy for hvert år som går :)

George Clooney også :-))))))))))

Skrevet

og så var det DU som ble beskyldt for å være skærp! HA! :)

det var sikkert ironisk ment! ;-)

Jeg ble nok blendet av at jeg ville fortelle den morsomme historien om Roger Jurtappen! *he he* (Hvorfor har ingen kommentert den, montro? er det bare kjedelige folk her på dol, eller? *dulte dulte*)

Skrevet

det var sikkert ironisk ment! ;-)

Jeg ble nok blendet av at jeg ville fortelle den morsomme historien om Roger Jurtappen! *he he* (Hvorfor har ingen kommentert den, montro? er det bare kjedelige folk her på dol, eller? *dulte dulte*)

Det er jo bent og rent barnslig! :) hehe

Skrevet

Hvis du endrer alderen i innlegget ditt fra 48 til 52, så kan for eksempel de to mennene være Jan Simonsen og Pierce Brosnan, som utrolig nok er av samme årgang! ;-)

Ja, ikke sant? Saker og ting er ofte svært relativt.

Skrevet

Vi gutta på over førr får jo fan ikke være i fred for yngre, lekre babes nå til dags. Dette er hovedutfordringen. "Gamle griser" er en myte.

Min mor sa alltid; Pass deg gutt, de er bare ute etter kroppen din og pengene dine.

Skrevet

Ny vridning:

Sex og alder:

Programmet heter Junta (for jenter) og Juntafil (for gutter).

Morsomme program jeg har hørt en del på dersom jeg sitter i bilen o.l i sendetiden. Har både lært noe og ledd masse av spørsmålene og svarene.

c",)

Skrevet

Vi gutta på over førr får jo fan ikke være i fred for yngre, lekre babes nå til dags. Dette er hovedutfordringen. "Gamle griser" er en myte.

Min mor sa alltid; Pass deg gutt, de er bare ute etter kroppen din og pengene dine.

Ja, du feier vel ungjentene ut av senga du også? :-)

Ja, jeg sier i alle fall til mine jenter; "sørg for at dere blir rike sjøl - så kan dere velge mann etter kroppen " :)

petter smart
Skrevet

Men slikt vil alltid kunne skje. Hva skal man gjøre da? gjøre et unntak? Hva med andre som er rett under grensen i såfall? Skal man sette ned grensen? Hva med de som kommer rett under den nye grensen, da?

"............................."

Hvorfor ha en minstegrense i det hele tatt?

Beløpet en får er jo en prosentsats av det en har tjent så dersom en ikke har tjent stort så ville en ikke fått stort heller.

Opplevde selv å ha tjent 1500 kr for lite. Det sureste var at dersom jeg hadde fått utbetalt feriepengene året før (dette var en sommerjobb og de hadde gjort dette alle årene før dette året) så hadde de regnet med dem og jeg hadde da fått penger.

Skrevet

Hvorfor ha en minstegrense i det hele tatt?

Beløpet en får er jo en prosentsats av det en har tjent så dersom en ikke har tjent stort så ville en ikke fått stort heller.

Opplevde selv å ha tjent 1500 kr for lite. Det sureste var at dersom jeg hadde fått utbetalt feriepengene året før (dette var en sommerjobb og de hadde gjort dette alle årene før dette året) så hadde de regnet med dem og jeg hadde da fått penger.

Det er selvfølgelig en mulighet.

"............................."

Gjest Drama putra
Skrevet

Hun er 15 år, og kan allerede ha rukket å bli en stor tilhenger av det. Ting skjer fort i den alderen ;-)

Det var vel her jeg leste at den silkeglatte undersiden av tunga er mer verd enn gull?

Ja bare kjenn etter!

Gjest Drama putra
Skrevet

Ny vri:

Dette trikset er gammelt, men jeg har jobbet flere steder før jeg oppdaget at visse menn kom tidlig i kantina og plasserte seg strategisk. Hvis jeg satte meg ned og pratet, så oppdaget jeg at de ble hele tida distrahert. En dag fikk jeg vite grunnen: de så på damene, satt slik at de så køen og kunne obserevere dem når de svinset omkring for å ta salat og gikk til bordet.

Senere tenkte jeg at de måtte få vondt i nakken? De sluttet også å tygge enkelte ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...