Gå til innhold

FU:Hvilket stjernetegn?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Er du?

Jeg er skorpion (en som tydeligvis kjeder seg:-o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

3

• Lillemus

3

• Gyda

3

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Da er vi ihvertfal 4 skorpioner på dol.

Noen fler?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er også skorpion.

(som også kjeder seg ;) )

Sjekk denne:

http://www.astrolog.no/Stjernetegn/stjernetegnene-%20%20er%20du%20en%20typisk....htm

*s*

Oj, det var bom;)

Jeg er IKKE hemmelighetsfull, hvertfall, jeg har alltid beundret folk som klarer å være "mystiske" og ikke bare plapret i vei, som meg..

Og jeg er sinnsykt slepphendt med penger, ikke særlig sjalu og relativt blid og relativt grunn..

Jeg må egentlig være noe helt annet jeg visst..

Skrevet

Oj, det var bom;)

Jeg er IKKE hemmelighetsfull, hvertfall, jeg har alltid beundret folk som klarer å være "mystiske" og ikke bare plapret i vei, som meg..

Og jeg er sinnsykt slepphendt med penger, ikke særlig sjalu og relativt blid og relativt grunn..

Jeg må egentlig være noe helt annet jeg visst..

Alt stemmer på meg, med unntak av det med sjalu. Jeg er ikke sjalu.

laguna1365380434
Skrevet

Alt stemmer på meg, med unntak av det med sjalu. Jeg er ikke sjalu.

Jeg synes jeg passet bedre som vær eller tvilling jeg..

Det eneste som KUNNE stemme der, var at jeg kan være giftig..-men selv da skal jeg ha flaks

(stort sett kommer jeg på gode paybacks fem timer etter at vedkommende jeg ønsker å fornærme har gått hjem..)

Også innbiller jeg meg selvsagt at jeg er svært erotisk..Men hvem gjør vel ikke det?;)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Jeg er også skorpion:) Og du verden så mange det var av oss her:)

Skrevet

Tvilling. Og en ganske så typisk en i mye også. :o) Kjæresten min og - og vi passer veldig godt sammen så langt. *Fornøyd*

Skrevet

Kreps såvidt det er. Hadde vært løve om jeg hadde blitt født noen timer senere :)

Gjest togli
Skrevet

Tvilling. Og en ganske så typisk en i mye også. :o) Kjæresten min og - og vi passer veldig godt sammen så langt. *Fornøyd*

Har du fått deg type, Lillemus? Og jeg som trodde jeg fulgte godt nok med på DOL!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...