Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Dø, sorry altså, men hvor er jeg hårsår her da?

Jeg kan jo rett og slett ikke la mye av det som ble skrevet her stå uimotsagt?

Jeg er jaggu meg damned if i do, og damned if i dont..;-)

Om jeg "hevet meg over" ville jo folk her tro at jeg er en fæling som driver på og outer folk og står på.. :-o

Det ser jeg nødig, da jeg leker her hele tiden..;-) Ingen som vil være sammen med meg mer,hvis jeg får ord på meg for å være en kjiping..;-)

Jeg synes ikke jeg har vært så kjip, og jeg synes hvertfall ikke jeg er hårsår!

Men dette er igjen en av de tingene det er vrient å forsvare seg mot..

Svarer en i det hele tatt når noen sier en er hårsår, da er det jævlig vanskelig å ikke virke hårsår..:-I

Det samme gjelder forøvrig hissig og selvopptatt. Vanskelige anklager å håndtere uten at det virker som at en oppfyller nettopp en slik karakteristikk.;-)

Vanskelig å svare på spørsmålet "er du sur eller?"

Da sier jeg: "Jeg er FAEN IKKE SUR!"

Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Du kan jo bare stoppe krangle med meg,men det greier du ikke.

Du lar deg tenne som vanlig og er svært utholdende. Hadde vært gøy å sitte her utover natta for å se hvor lenge du kan holde ut, men desverre har jeg ikke tid.

*LOL*

Du "tenner" meg ikke på noen måte. Og det er bare et fåtall folk her som syter og gnåler den samme svadaen om det samme om og om igjen, uten å engang ta seg tid til å sjekke om det de snakker om er sammenlignbart med det faktiske tilfellet som startet tråden. Og da er "bla-blah-syt-gnål" et helt relevant svar.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Du "tenner" meg ikke på noen måte. Og det er bare et fåtall folk her som syter og gnåler den samme svadaen om det samme om og om igjen, uten å engang ta seg tid til å sjekke om det de snakker om er sammenlignbart med det faktiske tilfellet som startet tråden. Og da er "bla-blah-syt-gnål" et helt relevant svar.

".................................."

Herregud, er ikke denne tråden død snart... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lager et voldsomt styr ut av det.

Tåler du ikke at noen sier i mot deg?

Og hvorfor er du så redd for at noen skal tro de har vunnet diskusjonen?

"Og hvorfor er du så redd for at noen skal tro de har vunnet diskusjonen?"

Ingen VINNER en slik diskusjon som dette. Hvis noen sitter og tror de har "vunnet" denne diskusjonen, så er de (beklager uttrykket) rimelig dumme og uten innsikt.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren spiller det for noen rolle?

Hva slags argument er det å bruke i en diskusjon?

Det er faktisk et godt spørsmål. Du er tydeligvis akkurat like feig som enkelte omtaler nick-byttere her. Og når du da kommer med angrep på min person her inne, så er det liten sjangse for at jeg legger noen vekt på det.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innholdet som teller, ikke nicket.

Men, jeg ser at for noen få av dere som alltid vil ha samme mening, er nicket virkigst.

"Det er innholdet som teller, ikke nicket."

Det er feil. Men en person som bytter nick, er gjerne en person som kan "stikke av" fra det h*n sier, og trenger ikke holde seg konsekvent og saklig. Det er useriøst, og gjerne en fellesnevner for nickbyttere.

Du kan mene hva du vil om meg - som du så gjerne lufter her - men en ting er ihvertfall sikkert: Jeg gjemmer meg ikke back et nytt nick når du og andre spyr galle over meg.

"Men, jeg ser at for noen få av dere som alltid vil ha samme mening, er nicket virkigst."

Tull og tøys. Nicket er uinteressant, men personen er faktisk ganske interessant. Det er ikke det samme som personfokusering - men det er en fordel å kunne forholde seg til den man diskuterer med. At noen da henger seg opp i personer over tid (som f.eks du gjør...) er en uheldig bivirkning.

Men skal man diskutere over tid, bør man være i stand til å takle at noen konfronterer en med ting man sa dagen før, som motsier det en sier der og da. Og tar man feil, eller har rot i egne argumenter, så er ikke det værre enn at man kan innrømme det.

Og jeg gjentar for aller siste gang: Det er ingen her (ihvertfall ikke undertegnede) som har NEKTET folk å bruke flere nick. Vi sier bare at vi synes det er useriøst og feigt.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Proztata

"Det er innholdet som teller, ikke nicket."

Det er feil. Men en person som bytter nick, er gjerne en person som kan "stikke av" fra det h*n sier, og trenger ikke holde seg konsekvent og saklig. Det er useriøst, og gjerne en fellesnevner for nickbyttere.

Du kan mene hva du vil om meg - som du så gjerne lufter her - men en ting er ihvertfall sikkert: Jeg gjemmer meg ikke back et nytt nick når du og andre spyr galle over meg.

"Men, jeg ser at for noen få av dere som alltid vil ha samme mening, er nicket virkigst."

Tull og tøys. Nicket er uinteressant, men personen er faktisk ganske interessant. Det er ikke det samme som personfokusering - men det er en fordel å kunne forholde seg til den man diskuterer med. At noen da henger seg opp i personer over tid (som f.eks du gjør...) er en uheldig bivirkning.

Men skal man diskutere over tid, bør man være i stand til å takle at noen konfronterer en med ting man sa dagen før, som motsier det en sier der og da. Og tar man feil, eller har rot i egne argumenter, så er ikke det værre enn at man kan innrømme det.

Og jeg gjentar for aller siste gang: Det er ingen her (ihvertfall ikke undertegnede) som har NEKTET folk å bruke flere nick. Vi sier bare at vi synes det er useriøst og feigt.

".................................."

For enkelte, som deg, ville det nok vært en STOR fordel å "gjemme" deg bak flere nick. Alle vet jo hvor håpløst dumt det du skriver er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For enkelte, som deg, ville det nok vært en STOR fordel å "gjemme" deg bak flere nick. Alle vet jo hvor håpløst dumt det du skriver er.

Stikk da, ditt lille fjols.

(Ja - det utsagnet der fortjener ikke noe bedre svar)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulana

For enkelte, som deg, ville det nok vært en STOR fordel å "gjemme" deg bak flere nick. Alle vet jo hvor håpløst dumt det du skriver er.

Er ikke dette litt irriternde da?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Stikk da, ditt lille fjols.

(Ja - det utsagnet der fortjener ikke noe bedre svar)

"................................."

Prozak..Jeg er selvsagt så fantastisk enig med du, men fører man ikke en tapt sak her nå?

Stakkar! Blir du ikke sliten da?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozak..Jeg er selvsagt så fantastisk enig med du, men fører man ikke en tapt sak her nå?

Stakkar! Blir du ikke sliten da?

:-)

Det er vel egentlig ikke noen "sak" å "tape". Men jeg er enig i at det ikke er noen vits i å diskutere dette mer når alt som kommer her er prepubertal skittkasting. Men det er vanskelig å holde fingrene fra å svare drittunger - men jeg skal prøve (om ikke annet, så for "din skyld" he-heh) :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Det er vel egentlig ikke noen "sak" å "tape". Men jeg er enig i at det ikke er noen vits i å diskutere dette mer når alt som kommer her er prepubertal skittkasting. Men det er vanskelig å holde fingrene fra å svare drittunger - men jeg skal prøve (om ikke annet, så for "din skyld" he-heh) :-)

"...................................."

Enig i at det er vanskelig å la være..:-)

Men jeg fikk litt vondt av deg..Helt alene i den laaange tråden, omgitt av idioter mens han fåfengt prøver å forklare de enkleste prinsipper..;-)

Jeg måtte bare sympe litt.

:-)

Selvom jeg har svart mr.pimmel at jeg ikke skriver mere i denne tråden..Jaja..Jeg svarte jaffal ikke HAM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er vanskelig å la være..:-)

Men jeg fikk litt vondt av deg..Helt alene i den laaange tråden, omgitt av idioter mens han fåfengt prøver å forklare de enkleste prinsipper..;-)

Jeg måtte bare sympe litt.

:-)

Selvom jeg har svart mr.pimmel at jeg ikke skriver mere i denne tråden..Jaja..Jeg svarte jaffal ikke HAM.

Jajaja - er det så nøye? :-)

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er innholdet som teller, ikke nicket."

Det er feil. Men en person som bytter nick, er gjerne en person som kan "stikke av" fra det h*n sier, og trenger ikke holde seg konsekvent og saklig. Det er useriøst, og gjerne en fellesnevner for nickbyttere.

Du kan mene hva du vil om meg - som du så gjerne lufter her - men en ting er ihvertfall sikkert: Jeg gjemmer meg ikke back et nytt nick når du og andre spyr galle over meg.

"Men, jeg ser at for noen få av dere som alltid vil ha samme mening, er nicket virkigst."

Tull og tøys. Nicket er uinteressant, men personen er faktisk ganske interessant. Det er ikke det samme som personfokusering - men det er en fordel å kunne forholde seg til den man diskuterer med. At noen da henger seg opp i personer over tid (som f.eks du gjør...) er en uheldig bivirkning.

Men skal man diskutere over tid, bør man være i stand til å takle at noen konfronterer en med ting man sa dagen før, som motsier det en sier der og da. Og tar man feil, eller har rot i egne argumenter, så er ikke det værre enn at man kan innrømme det.

Og jeg gjentar for aller siste gang: Det er ingen her (ihvertfall ikke undertegnede) som har NEKTET folk å bruke flere nick. Vi sier bare at vi synes det er useriøst og feigt.

".................................."

Jeg er enig.

Men det virker som det er forgjeves å prøve å forklare noe som helst for disse hytt-og-pine-nickene. De vil rett og slett ikke forstå.

Jeg blir bare oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja, det var dårlig gjort.

"Det er innholdet som teller, ikke nicket."

Det er feil. Men en person som bytter nick, er gjerne en person som kan "stikke av" fra det h*n sier, og trenger ikke holde seg konsekvent og saklig. Det er useriøst, og gjerne en fellesnevner for nickbyttere.

Du kan mene hva du vil om meg - som du så gjerne lufter her - men en ting er ihvertfall sikkert: Jeg gjemmer meg ikke back et nytt nick når du og andre spyr galle over meg.

"Men, jeg ser at for noen få av dere som alltid vil ha samme mening, er nicket virkigst."

Tull og tøys. Nicket er uinteressant, men personen er faktisk ganske interessant. Det er ikke det samme som personfokusering - men det er en fordel å kunne forholde seg til den man diskuterer med. At noen da henger seg opp i personer over tid (som f.eks du gjør...) er en uheldig bivirkning.

Men skal man diskutere over tid, bør man være i stand til å takle at noen konfronterer en med ting man sa dagen før, som motsier det en sier der og da. Og tar man feil, eller har rot i egne argumenter, så er ikke det værre enn at man kan innrømme det.

Og jeg gjentar for aller siste gang: Det er ingen her (ihvertfall ikke undertegnede) som har NEKTET folk å bruke flere nick. Vi sier bare at vi synes det er useriøst og feigt.

".................................."

Har du stått opp nå da?Du blir visst aldri ferdig du.

Kranglefant!

Du krangler jo overalt her inne jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du stått opp nå da?Du blir visst aldri ferdig du.

Kranglefant!

Du krangler jo overalt her inne jo.

Du, nå får du trekke pekefingeren ut av rævva og stikke den inn i kjeften så du får en oppstiver, da.

Jeg har nettopp forklart hva/hvorfor jeg og andre mener om bruk av nick. Jeg har forsøkt å forklare det tidligere, og dette var siste forsøk.

At det eneste du har å si til det er å holde deg for ørene og rope "kranglefant! kverulant" etc. bekrefter vel egentlig det jeg sier om seriøsitet.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå får du trekke pekefingeren ut av rævva og stikke den inn i kjeften så du får en oppstiver, da.

Jeg har nettopp forklart hva/hvorfor jeg og andre mener om bruk av nick. Jeg har forsøkt å forklare det tidligere, og dette var siste forsøk.

At det eneste du har å si til det er å holde deg for ørene og rope "kranglefant! kverulant" etc. bekrefter vel egentlig det jeg sier om seriøsitet.

"................................."

"Du, nå får du trekke pekefingeren ut av rævva og stikke den inn i kjeften så du får en oppstiver, da."

Men si meg en ting: Hvordan kan man i det hele tatt få en oppstiver av det, all den tid denne fingeren er helt ren og fin? Eller er det ikke det du sier? *hi hi*

Jeg har ikke fulgt med i diskusjonen her, men har fått med meg at det p.t. er høy temperatur både her og når det gjelder rumper og renhet! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...