Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

*LOL*

Du minner meg fælt om en barnehageunge nå,men det er jo ikke noe nytt.

Du er ikke helt på nett, er du? Leter frem hver eneste innlegg fra meg for å svare på dem? Kos deg i sandkassa di, du.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

"Av og til er det en grunn til at man ikke vil bli assosiert med tidligere nick. Trenger ikke være noe man har sagt eller gjort selv"

Selvfølgelig. Og det har vel de fleste respekt for? Men det er jo ikke heeeelt det samme som å bytte nick fra tråd til tråd, kombinert med at man skriver bare svada.

"................................."

Nå har vi vel snart alle inne på dol fått høre i fra deg at vi skriver bare svada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Du er ikke helt på nett, er du? Leter frem hver eneste innlegg fra meg for å svare på dem? Kos deg i sandkassa di, du.

"...................................."

Men det er jo akkurat som du pleier gjøre det.

Svarer ALLE som ikke er enig med deg.

Du er den største kranglefanten her inne.

Det hagler med innlegg fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har bestemt at det ikke er lov å skifte nick hver uke.

"Det er ingen som har bestemt at det ikke er lov å skifte nick hver uke."

Du - ta deg en pille, da. Vis hvor jeg har sagt at det ikke er lov - kan du det? Hva var det jeg kommenterte? Jo, det var påstanden om at noen har rett til å forlange at ingen skal få reagere når man fjoller rundt med en haug med forskjellige nick. Klarer du ikke å lese så bør du droppe å diskutere.

Nå kommer du sikkert til å fortsette i det uendelige med syting ut i fra noe helt annet enn noen her har sagt.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo akkurat som du pleier gjøre det.

Svarer ALLE som ikke er enig med deg.

Du er den største kranglefanten her inne.

Det hagler med innlegg fra deg.

Du svarer jo bare med tull som ikke har noe med saken å gjøre. Men for all del - knock yourself out.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har bestemt at det ikke er lov å skifte nick hver uke.

"Det er ingen som har bestemt at det ikke er lov å skifte nick hver uke. "

Nei, men dersom en gjør det så kan en rett og slett ikke forvente å bli tatt så veldig seriøst heller.

Det er noe med det å kunne stå for det en sier. Det er lettere å diskutere seriøst med noen som faktisk bruker nicket sitt (med mindre det er snakk om noe sensitivt, og at vedkommende derfor er anonym for anledningen), enn med noen som driver og skifter nick i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi vel snart alle inne på dol fått høre i fra deg at vi skriver bare svada.

Langt fra alle. Men i dette tilfellet har det ikke kommet noe annet enn svada fra deg. Og du baserer svadaen din på ting som ikke engang er et tema her.

":.................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja, det var dårlig gjort.

Tror vi bare kan gi opp dette her. Noen få individer mangler enten logisk tankegang, eller de er ikke interessert i å være enig av prinsipp :-)

La dem holde på med vissvasset sitt. De aller fleste her er enige om at du ikke har "outet" noen.

"..................................."

Nei, de aller fleste synes ikke det var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de aller fleste synes ikke det var greit.

"Blah-blah-syt-gnål." Annet er det ikke å si.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

"Det er ingen som har bestemt at det ikke er lov å skifte nick hver uke."

Du - ta deg en pille, da. Vis hvor jeg har sagt at det ikke er lov - kan du det? Hva var det jeg kommenterte? Jo, det var påstanden om at noen har rett til å forlange at ingen skal få reagere når man fjoller rundt med en haug med forskjellige nick. Klarer du ikke å lese så bør du droppe å diskutere.

Nå kommer du sikkert til å fortsette i det uendelige med syting ut i fra noe helt annet enn noen her har sagt.

".................................."

Du kan jo bare stoppe krangle med meg,men det greier du ikke.

Du lar deg tenne som vanlig og er svært utholdende. Hadde vært gøy å sitte her utover natta for å se hvor lenge du kan holde ut, men desverre har jeg ikke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Du svarer jo bare med tull som ikke har noe med saken å gjøre. Men for all del - knock yourself out.

"................................."

Jeg spør deg: Hvem er det som IKKE svarer tull. Det er ikke mange igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo akkurat som du pleier gjøre det.

Svarer ALLE som ikke er enig med deg.

Du er den største kranglefanten her inne.

Det hagler med innlegg fra deg.

Hvorfor bruker du forresten ikke det faste nicket ditt i denne tråden?

Er det for å unngå at nicket blir "belastet" eller noe sånt? For det virker jo som du er en som har vært på dol en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja, det var dårlig gjort.

"Det er ingen som har bestemt at det ikke er lov å skifte nick hver uke. "

Nei, men dersom en gjør det så kan en rett og slett ikke forvente å bli tatt så veldig seriøst heller.

Det er noe med det å kunne stå for det en sier. Det er lettere å diskutere seriøst med noen som faktisk bruker nicket sitt (med mindre det er snakk om noe sensitivt, og at vedkommende derfor er anonym for anledningen), enn med noen som driver og skifter nick i hytt og pine.

Det spiller ingen rolle hva slags nick man bruker.

Hvis du ikke evner å diskutere med noen som ikke har fast nick, har du et problem. Da er det ikke sak du er opptatt av, men person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Langt fra alle. Men i dette tilfellet har det ikke kommet noe annet enn svada fra deg. Og du baserer svadaen din på ting som ikke engang er et tema her.

":.................................."

Jada, det er ikke noe overaskende det du sier.

Svada,svada svada det er bare ett av favorittordene i tilegg til alle andre nedlatende ord du bruker.

Bli voksen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

"Blah-blah-syt-gnål." Annet er det ikke å si.

"...................................."

Åh, du er sjarmerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Hvorfor bruker du forresten ikke det faste nicket ditt i denne tråden?

Er det for å unngå at nicket blir "belastet" eller noe sånt? For det virker jo som du er en som har vært på dol en stund.

Hva søren spiller det for noen rolle?

Hva slags argument er det å bruke i en diskusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hva slags nick man bruker.

Hvis du ikke evner å diskutere med noen som ikke har fast nick, har du et problem. Da er det ikke sak du er opptatt av, men person.

Klart det spiller en rolle.

Hvis du ønsker å bli tatt seriøst, så er det en fordel å kunne bruke et fast nick og stå for det en sier. Når en skifter nick for anledningen når det blir en diskusjon utav noe, så er det ganske feigt. Det syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Nja...det virker slik, spør du meg.

"................................."

Jeg beklager, jeg er litt distre noen ganger og det er mye som foregår som jeg ikke får med meg. Jeg kommer her når jeg føler for det, og det er tydelig en del ting jeg ikke forstår. Gjør meg egentlig ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Klart det spiller en rolle.

Hvis du ønsker å bli tatt seriøst, så er det en fordel å kunne bruke et fast nick og stå for det en sier. Når en skifter nick for anledningen når det blir en diskusjon utav noe, så er det ganske feigt. Det syns jeg.

Det er innholdet som teller, ikke nicket.

Men, jeg ser at for noen få av dere som alltid vil ha samme mening, er nicket virkigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innholdet som teller, ikke nicket.

Men, jeg ser at for noen få av dere som alltid vil ha samme mening, er nicket virkigst.

Vi snakker forbi hverandre, det er tydelig.

*oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...