Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Gjest bebba

Det går helt fint an. Du trenger ikke å ha en så streng tolkning av ordet "kaos".

"..................................."

Hvordan skal jeg tolke ordet kaos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Hvordan skal jeg tolke ordet kaos?

Glem det. Hvis du ikke er interessert i å skjønne hva jeg mener, så er du ikke interessert.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Glem det. Hvis du ikke er interessert i å skjønne hva jeg mener, så er du ikke interessert.

"...................................."

Går det bare på å være interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bare på å være interessert?

Javisst. Hvis jeg bruker et ord for å kommentere noe, i mer eller mindre alvorlig eller bokstavelig betydning, og du ikke er interessert i å skjønne hva jeg mener - da er det lite poeng i å fortsette.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten korreksjon: hun ble alene da søsteren døde for et halvt år siden. Veterinæren sa vi fikk komme når hun ikke ville spise mer. Nyrene sviktet, det var ikke noe å gjøre. Den dagen jeg syns det var nok fikk hun mat, spiste litt, la seg til å sove med kosebamsen i kurven, og jeg tok med hele kurven til vetererinæren. Gamlemor fikk spøyte og døde uten å reise seg. Bare så litt på oss og sovnet.

Det samme med søsteren året før. De to diltet i hælene på hverandre støtt og gamlemor mjauet sårt en hel uke etter at søsteren var borte. Jeg var fristet til å ta begge samtidig, da jeg forutså dette.

Mar du ikke glemt noe nå? :-)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bebba

Javisst. Hvis jeg bruker et ord for å kommentere noe, i mer eller mindre alvorlig eller bokstavelig betydning, og du ikke er interessert i å skjønne hva jeg mener - da er det lite poeng i å fortsette.

"..................................."

Og du tar det slik at jeg ikke er interessert istedenfor at jeg ikke forstår hva du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tar det slik at jeg ikke er interessert istedenfor at jeg ikke forstår hva du mener?

Jepp. I det minste er du motvillig til å ta det som jeg mener det. Men glem det, ok? Du får unskylde at jeg forsøkte å gi en forklaring på tråden som du ikke skjønte noe av. Det skal ikke gjenta seg :-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jepp. I det minste er du motvillig til å ta det som jeg mener det. Men glem det, ok? Du får unskylde at jeg forsøkte å gi en forklaring på tråden som du ikke skjønte noe av. Det skal ikke gjenta seg :-)

"................................."

Jeg beklager, men jeg rett og slett forsto deg ikke. Og prøvde å få en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Nei for all del - hvis du bruker den tekststrengen der som nick mesteparten av tiden, så gjelder det jo ikke deg.

Sånn ellers, på alt det andre, så kan jeg egentlig bare svare på samme måte: "Gnååååål-gnåååååål-ynk-syyyyyt" :-)

"..................................."

He he, nå overgår du nesten deg selv.

Hvordan greier du å havne i nesten alle krangler på dol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Hør her selv: Dette blir i alle fall din personlige mening om dette med nick/ikke nick. Med hvilken rett har noen i det hele tatt "lov til" avsløre noen som helst her inne? Det bør være opp til enhver hvordan de vil leve sitt nettliv, det er ikke du og laguna eller jeg som setter normen. Det burde være åpenbart for enhver at slik må det være. Det laguna gjorde var å peke på noe jeg altså mener enhver med litt sans for integritet ikke gjør.

Noen føler seg sikkert ikke anonyme med et fast nick, og javel, det bør være opp til dem å avgjøre selv. Vi er ikke noen vennegjeng som skal behøve å stå til regnskap fornoen her inne eller måtte oppleve at noen avslører noe som helst om oss. Enhver bør få ha sin egen kontroll over seg og sitt her inne. Så kan man heller tenke sitt. Men å bruke det man liksom har funnet ut blir forkastelig.

At noen velger å oppføre seg sånn at man ikke kan ta dem seriøst bør også være deres valg, ikke ditt eller lagunas eller mitt.

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

*sukk*

Når folk, etter å ha gnålet og mast i et døgn, viser seg å ikke har forstått greia i det hele tatt, da er det bare å takke for seg og avslutte diskusjonen.

"Øøhhh...er det DET vi snakker om? Jeg trodde vi snakket om håndballjentene, jeg..."

"..................................."

Herregud, for en karnaglefant du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, men jeg rett og slett forsto deg ikke. Og prøvde å få en forklaring.

"Kaos" i denne sammenhengen (legg merke til ""): Å starte tråd etter tråd med provoserende uttalelser og udokumenterte påstander, hvor man nekter å backe opp disse når andre kommer med motargumenter. Deretter lar man tråden vokse til unødvendige omfang, mens man sitter og morer seg over hvor kult det er å få flest mulig til å til bli irriterte og oppgitte. Deretter bytter man nick og starter en ny tråd av samme typen. F.eks.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Blah-blah gnål gnål.

"..............................."

*LOL*

Du minner meg fælt om en barnehageunge nå,men det er jo ikke noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

"Kaos" i denne sammenhengen (legg merke til ""): Å starte tråd etter tråd med provoserende uttalelser og udokumenterte påstander, hvor man nekter å backe opp disse når andre kommer med motargumenter. Deretter lar man tråden vokse til unødvendige omfang, mens man sitter og morer seg over hvor kult det er å få flest mulig til å til bli irriterte og oppgitte. Deretter bytter man nick og starter en ny tråd av samme typen. F.eks.

"...................................."

Ok, så er det dette som foregår her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

"*sukk*

Når folk, etter å ha gnålet og mast i et døgn, viser seg å ikke har forstått greia i det hele tatt, da er det bare å takke for seg og avslutte diskusjonen."

hahaha - dette er jo helt utrolig!

Vel, dette viser at det kan være greit å få med seg hva det er snakk om, før en påstår masse greier og lar ting gå over alle støvleskaft.

Eller, evt., beklage litt etterpå når en skjønner at en har tråkka midt i salaten.

Vi vet veldig godt hva det er snakk om. Laguna røpet hvor vedkommende kom i fra, og det er MER enn nok for meg, så lenge Pr Pimmel ikke har bedt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en karnaglefant du er.

Du, nå er du helt på villspor. Finn én feil, og et argument for uttalelsen din. Eller finn deg en annen sandkasse å lete etter.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nå overgår du nesten deg selv.

Hvordan greier du å havne i nesten alle krangler på dol?

Hva i all verden er det du gnåler om nå? Svarer på innlegg som er døde og begravet. Lite oversikt, kanskje?

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så er det dette som foregår her?

Nja...det virker slik, spør du meg.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Hvem er det som er overformyndere her, da? Det må i såfall være de som tviholder på påstandene om at folk som fjoller rundt med et nytt nick for hver klokketime har en "rett" til å forlange at andre ikke skal kommentere det.

Alt de andre har sagt er sin mening om en slik useriøs måte å diskutere på.

"................................."

Det er ingen som har bestemt at det ikke er lov å skifte nick hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...