Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Jepp, det er slik det er. Menn sladrer sjelden etterpå til noen andre og det er mye verre.

Nemlig- - og jeg gjør aldri sånt, og håper at det gjelder de aller fleste kvinner - -men så er det de som ER sånn da - som man aldri kan være trygg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Han var jo ikke paranoid, men schizofren. Men paranoia er vel en av de mulige bonusene ved den lidelsen :-)

"...................................."

Ja, vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler meg ihjel*

Hadde du snudd deg om noen hadde ropt flisa etter deg på gata? Jeg tror søren meg jeg hadde snudd meg hvis noen ropte Dorthe.

jeg innbiller meg at du HETER Dorthe, jeg! :-) rart om du var en Ingrid, liksom...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler meg ihjel*

Hadde du snudd deg om noen hadde ropt flisa etter deg på gata? Jeg tror søren meg jeg hadde snudd meg hvis noen ropte Dorthe.

jeg innbiller meg at du HETER Dorthe, jeg! :-) rart om du var en Ingrid, liksom...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg innbiller meg at du HETER Dorthe, jeg! :-) rart om du var en Ingrid, liksom...:-)

Jeg innbiller meg det nesten sjøl :o)

Det er derfor det er så vanskelig å skifte nick. Skjønner ikke hvordan du klarte det selv om du egentlig ikke gjorde det siden du gikk tilbake til det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er ikke det ok.

Opplysninger gitt i fortrolighet er nettopp fortrolige, og skal ikke spres videre. Det er normal folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er ikke det ok! Jeg kjenner flere her inne på ordentlig etterhvert, men det kunne da virkelig ikke fall meg inn å avsløre hvem de er.

En gjorde det mot meg en gang, men det brakte ikke noe mer med selv heldigvis. Ikke annet enn at vedkommende fikk flåkjeft av flere her inne. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kan være farlig!

Nei. Det er totalt uakseptabelt. Og utilgivelig. Man kan risikkere å sette folk i direkte fare ved å gjøre noe så nedrigt og dumt.

Det er ikke alle på nett som har hederlige hensikter nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg det nesten sjøl :o)

Det er derfor det er så vanskelig å skifte nick. Skjønner ikke hvordan du klarte det selv om du egentlig ikke gjorde det siden du gikk tilbake til det gamle.

Jeg MÅTTE, da unga var her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke akseptabelt. Som en annen her sa, kan det være skummelt for den som blir outet.

Og man oppnår vel ingenting med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som jeg har tenkt på, er at jeg som har et nokså ukjent nick, og som skriver litt mer skjelden, men leser alt, jeg får liten respons når jeg starter nye tråder.

Men andre lager side opp og ned ved å skrive noe vrøvl i fylla.

De gangene jeg har tatt sjansen på å spørre om noe, og jeg kanskje et eller tre svar, så lurer jeg på hvorfor jeg ikke er noe intressant?

Så jeg er enig med deg at her er det noen "gjenger" som liker å diskutere, og andre slipper ikke til, eller blir ignorert.

Trist egentlig, for jeg syns dette forumet er mye bedre enn mange andre fora.

Kanskje må du sette ting litt på spissen, provosere ørlite for å få svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordmora stikker hodet inn til den som skal føde og sier; "har slimproppen gått?" - - "ja, " sier hun i senga, "men han er bare ute på gangen og henter kaffe!" :-)

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅTTE, da unga var her :)

Jeg tror dattera mi har sluttet å lese her. Det var jo en lettelse. Jaja, om hun fremdeles er innom så vet hun stort sett om det meste likevel.

Men hun synes jeg er litt gal da som sitter her dag ut og dag inn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg kunne aldri med hensikt "outet" noen jeg kjenner her. =)

De jeg kjenner vet jeg jo de ordentlige navnene på, men tenker på de som Amber og Tottlå og sånt. Men det var faktisk ikke så vanskelig å si Petra Dagny til Hare eller Petronella Ester til Amber når jeg møtte de i RL. (Ups, sa jeg det høyt?!?) :P

.

(Hva sier du Petrine Olava?);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wer bist du?

Det er et par stykker her jeg gjerne skulle visst hvem er, så hvis noen skulle "oute" dem hadde jeg ikke klaget :)

Meg er det ingen som vet hvem er uansett...men selvsagt er det ikke OK å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du seriøst..Jeg har ikke "outet" noen på ordentelig altså..Jeg vil bare ikke ha det på meg..:-o

Jeg vil ikke at folk jeg prater med i hyggelig tråder tror det om meg.

Æresord!

:-)

Jamen les hva jeg skriver da. Syns jo ikke det var noe ille, i forhold til det jeg tenker på som outing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Jeg lser Pimmelen helt anderledes enn de fleste tror jeg - meg om det. Jeg leser han ikke alltid så bokstavelig som mange gjør det - og ser godt at han syns det er festlig og så kjeder han seg litt her , morer seg , analyserer og ler - - samtidig som han får sagt det han vil - på en litt merkelig måte - men jeg skjønner'n.

Laguna er jo en hissig person - som jeg leser henne, det er er gøy det også - for hun er morsom også.

Laguna og Prozak;o)

Hadde vært et supert par det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...