Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Ja takk, begge deler!

Men jeg synes godt de kan holdes litt adskilt.

Jeg liker ikke at folk veksler på å være blodig alvorlig, insinuere og anklage, for når tatt til motmele, avrunde med et skuldertrekk og si at det var bare kødd..

Den er for billig.

Han syns ikkert du er søt når du er sint! :-) *dikker under haka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Ja hadde det enda vært så vel.Det er nok litt naivt å tro desverre.

Jeg synes det er morsomt å diskutere,men jeg kjeder meg over den klubbmentaliteten som har vokst frem i det siste.Disse er aldri uenige med hverandre, Ugh, noe så kjedelig da og aldri kunne være uenige i noe.

Det var også en annen her inne som outet noen. Vedkommende fikk en helt annen reaksjon den gangen.

Nicket har visst mye å si, og da synes ihvertfall jeg dette forumet blir kjedelig.

Det var jo en "farlig" outing - fordi vedkommende hadde bedt om å ikke bli avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde det enda vært så vel.Det er nok litt naivt å tro desverre.

Jeg synes det er morsomt å diskutere,men jeg kjeder meg over den klubbmentaliteten som har vokst frem i det siste.Disse er aldri uenige med hverandre, Ugh, noe så kjedelig da og aldri kunne være uenige i noe.

Det var også en annen her inne som outet noen. Vedkommende fikk en helt annen reaksjon den gangen.

Nicket har visst mye å si, og da synes ihvertfall jeg dette forumet blir kjedelig.

"Det var også en annen her inne som outet noen. Vedkommende fikk en helt annen reaksjon den gangen."

Det var en annen sak - hvis du tenker etter, eller leter et innleggene, så ser du det.

Forøvrig ville det vært interessant om du sa hvilke nick her som "aldri er uenige med hverandre", og da med argumenter for at de _burde_ ha vært uenige, men ikke er det fordi de er en "klikk".

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Har du nok engang begynt å skrive støtteinnlegg til deg selv nå?

Hva???

*Ler*

Webmaster, nå må du komme her å berolige SDD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Ja hadde det enda vært så vel.Det er nok litt naivt å tro desverre.

Jeg synes det er morsomt å diskutere,men jeg kjeder meg over den klubbmentaliteten som har vokst frem i det siste.Disse er aldri uenige med hverandre, Ugh, noe så kjedelig da og aldri kunne være uenige i noe.

Det var også en annen her inne som outet noen. Vedkommende fikk en helt annen reaksjon den gangen.

Nicket har visst mye å si, og da synes ihvertfall jeg dette forumet blir kjedelig.

Hvis du leser litt gjennom noen tråder her ser du fort at det er haugevis av diskusjoner der folk er enige og uenige så jeg skjønner ikke helt hva du mener med at alle er enige hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men på DOL har man anledning til å ha det"

Mer enn andre steder? Det er i såfall fordi det er en større andel forsiktige folk her.

"..................................."

Nei . har ikke inntrykk av det - men fordi det er mange ømtålige temaer her. FORDI det er en legeside i bunn og grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr Pimmel

Men puser er fine.

Javisst. Men det kan bli for mye elsk.

Vi tok gamlemor pus nå, hun var tolv år tror jeg, tynn og syk. Jeg tror ikke hun skjønte hvorfor hun fikk en hel boks tunfisk og karbonade med saus den dagen. Følte meg litt som en forræder, men det gikk bra det og.

Hun pleide dytte opp døra til do når jeg satt der og satte seg ned for å klappes, Noen dager etter var jeg redd døra skulle gå opp og hun spasere inn som hun pleide, og jeg syns jeg hørte henne male i lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Jordmora stikker hodet inn til den som skal føde og sier; "har slimproppen gått?" - - "ja, " sier hun i senga, "men han er bare ute på gangen og henter kaffe!" :-)

Jordmorvits. He-he.

De sitter og venter ved musehullet akkurat som kattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Han syns ikkert du er søt når du er sint! :-) *dikker under haka*

*dikkes litt motvillig*;-)

Det tror ikke jeg..Jeg tror fortsatt han furter.. Noe voldsomt også faktisk

Er det noen den der IKKE synes er søt, så tror jeg det er meg..;-)

Han er vel kanskje den her inne som aller minst kunne tenke seg en øl med laguna..Ved siden av gubben din..? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

hihi - - "vi vokste fra hverandre - DOL og jeg" - som det så diplomatisk heter - men vi skiltes som venner :)

Jepp;o)

Men det kan jo hende vi finner tilbake til hverandre;o)

En liten pause vil gjøre godt kanskje.

men akkurat nå ble det så gøy, at jeg får vurdere det på nytt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva???

*Ler*

Webmaster, nå må du komme her å berolige SDD.

Personen over har tidligere gjort nettopp det.

Du kan ha så mange brukerkontoer du måtte ønske her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* - over at du kaller godsakene mine "dritten" og at du skulle ha visst noe om det etc. etc.

Joda - jeg er enig - jeg bare trodde at Hr.Pimmel ville spørre på generellt basis om dette fenomenet - gadd ikke lese hele denne kattetråden - ble for irritert da jeg er livredd løse hunder o girriterer meg renseløst over naboens alel katter som legger seg i våre hagemøbler som blir fulle av hår og pisslukt.

Vel - "dritten" var ikke ment som en kvalitetsbeskrivelse av "godsakene" dine :-)

Når det gjelder "kattepisset" du henviser til, så er det sannsynligvis en bekreftelse på hvor hjernedødt det er for katteeiere å ikke kastrere kattene sine. Katter som "pisser" annet enn i busker og kratt eller sandhauger markerer, og det er merking av territoriet. Det problemet elimineres, eller forminskes kraftig, ved å kastrere. (da kan man sannsynligvis også unngå enkelte av disse ekstreme "morderkattene", som etter all sansynlighet er fertile katter.

"..............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ja, det var dårlig gjort.

"Jeg blir også litt lei av de samme temaene som går igjen hele tiden."

Akkurat det er jo som livet ellers. Det er stort sett de samme temaene som går igjen - intet nytt under kjolen.

"................................."

Ja det er det nok.

Som sagt det ligger hos meg selv.Ingen andre har skylden.

Jeg er ikke flink til å starte tråder selv heller jeg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dikkes litt motvillig*;-)

Det tror ikke jeg..Jeg tror fortsatt han furter.. Noe voldsomt også faktisk

Er det noen den der IKKE synes er søt, så tror jeg det er meg..;-)

Han er vel kanskje den her inne som aller minst kunne tenke seg en øl med laguna..Ved siden av gubben din..? ;-)

Pøh - du er sikkert ikke så viktig for noen av dem :) de leker med deg, hissigproppen - - se selv - tråden blir jo milelang - og du gir den næring .) *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei . har ikke inntrykk av det - men fordi det er mange ømtålige temaer her. FORDI det er en legeside i bunn og grunn.

Joda. Men Åpent Forum er egentlig minimalt preget av at dette er en legeside. Og DOL ønsker nok ikke å fjerne de som ikke bruker legetjenesten her - det ville blitt mange mindre treff på sponsorene deres :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Personen over har tidligere gjort nettopp det.

Du kan ha så mange brukerkontoer du måtte ønske her.

Ok, da er det tydeligvis noen som har vært her enda hyppigere enn meg, for det har ikke jeg fått med meg.

Men jeg kan ihvertfall bekrefte at vi er forskjellige personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Javisst...ingen andre er saklige, så hvorfor skal jeg være saklig? Ja, hadde det nå engang vært sånn.

Bottom line er at du ikke backet opp ett eneste av utsagnene dine når de ble motargumentert - du bare fortsatte med nye utsagn. Når det blir en gjenganger i alt du skriver, så er det nesten umulig at ikke noen påpeker hvordan du holder på på den samme måten, med forskjellige nick.

".................................."

Som regel bes det bare om dokumentasjon og lange skriverier for å kneble debatten.

En kunstner sa en gang at jeg ikke forsto meg på kunst. Verket så ut som en skraphaug. En liten tass tatt rett ut fra evnetyret sa: hvem har dumpa alt det skrotet der? er det loftsrydding?

Han hade heller ikke greie på kunst.

Visste du at kattepenisen har pigger/mothaker? Når hannen drar den ut, riper det innsiden av skjeden og setter i gang eggløsningen. Snodig. Der for blir hukatta sint når hannen drar seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - "dritten" var ikke ment som en kvalitetsbeskrivelse av "godsakene" dine :-)

Når det gjelder "kattepisset" du henviser til, så er det sannsynligvis en bekreftelse på hvor hjernedødt det er for katteeiere å ikke kastrere kattene sine. Katter som "pisser" annet enn i busker og kratt eller sandhauger markerer, og det er merking av territoriet. Det problemet elimineres, eller forminskes kraftig, ved å kastrere. (da kan man sannsynligvis også unngå enkelte av disse ekstreme "morderkattene", som etter all sansynlighet er fertile katter.

"..............................."

*slår seg på brøst(ene)* - jeg kastrerte i alle fall den ene katten jeg hadde, tror det var den eneste gangen jeg syns synd på fyren. Kan man gjøre tilsvarende med hokatter også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo selv at det bare var for tull. Merkelig form for humor, kanskje.

Veldig greit å si det i ettertid, når det har kommet frem at han syter som en unge.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...