Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Du vet ingenting.

Mange har tatt feil før. Jeg gidder ikke avkrefte eller bekrefte. Det er liksom helt likegyldig hva noen tror.

Dessuten er jeg allerede lei dette stedet.

Du gjør jo ikke saken bedre ved å starte en slik tråd, slik at absolutt alle er sikret å få det med seg. Hvis du ikke hadde kommentert det så infernalsk, så hadde nok færre brydd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg kan ikke skjønne at jeg skal ha vært så fæl..Å lage egen tråd om det gjør jo bare at enda flere blir klar over "problematikken" da..;)

Jeg sa bare at jeg visste han skrev under flere nick(og hintet om ett)men jeg sa ikke nicket en gang.

Og det var i en vissvass tråd her på åpent(om båndtvang!;)) og ikke i f.eks en hemmelig og intim tråd om skumle sykdommer på seksualitet..

Jeg føler meg ikke så grådig slem.

"Jeg føler meg ikke så grådig slem."

Å, du har vært riktig så slem, laguna! Det er nok best du kommer hit så jeg kan legge deg over kneet :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Litt "mistenksomt" at du poster akkurat dette rett etter at du anklaget en for å ha gjort dette mot deg i en annen tråd. Mistenksomt fordi det du snakker om her er noe helt annet enn det som skjedde der.

Hvis det er noe som fortelles i fortrolighet så er det noe helt annet enn at noen påpeker at flere nick åpenbart er samme person.

".................................."

Din mistanke er rett, jeg tok opp dette fordi noen gjorde nettopp det.

Baktanken med det kan man bare gjette seg til, men ikke være sikker.

Jeg har ikke bekreftet noe, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lest den med et halvt øye. Det var først nå den begynner å bli interessant da :o)

Hvordan leser du med ørene? *nyskjerrig*

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit.

Vil noen si hva de heter, eller gi så mange opplysninger om seg selv at man kan finne ut hvem de er, så stiller saken seg annerledes.

Har hatt kontakt med endel DOL'ere gjennom årenes løp, og det kunne ikke falle meg inn å "avsløre" dem her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen er ikke her for å ha det hyggelig eller være hyggelige.

Hvis de kan svare meg hvorfor de er her, så kan vi diskutere det nå.

Tror ikke du kan beskylde laguna for ikke å være hyggelig altså. Hun lager aldri noe bråk men har litt andre meninger innimellom enn andre har. Og det skulle bare mangle at hun ikke kan si hva hun mener uten å bli beskylt for å ikke være hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du vet ingenting.

Mange har tatt feil før. Jeg gidder ikke avkrefte eller bekrefte. Det er liksom helt likegyldig hva noen tror.

Dessuten er jeg allerede lei dette stedet.

Du trenger da ikke å bekrefte det! Og du, ulv, gi deg nå..

Det er bare teit, det er ikke som om jeg har gitt noen navn og personnummer på deg eller noe.

Jeg sa at du skriver med flere nick, og det er åpenbart for de som har lest her inne litt og som har øyer i huet..;)

Jeg synes du furter helt sinnsykt.

Hva er dessuten poenget med å tiltrekke denne problematikken MER fokus, hvis det nå engang var så gresselig alt sammen?

Og er du lei,da går du..Ingen hindrer deg.

Eller du drar inn gjeipen og blir.

Å sitte sånn å grine for ikke no, kommer det neppe noe godt ut av..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

jeg har lest den med et halvt øye. Det var først nå den begynner å bli interessant da :o)

Ja, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Fortell meg hvilken tråd det er. :)

Den om båndtvang..Båndtvang og katt..Svææære greier ser du..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan leser du med ørene? *nyskjerrig*

"................................."

Nei, si det.

Jeg hører her inne jeg ser det ut til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Jeg føler meg ikke så grådig slem."

Å, du har vært riktig så slem, laguna! Det er nok best du kommer hit så jeg kan legge deg over kneet :-)

"..................................."

Kanskje senere..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr Pimmel

Du trenger da ikke å bekrefte det! Og du, ulv, gi deg nå..

Det er bare teit, det er ikke som om jeg har gitt noen navn og personnummer på deg eller noe.

Jeg sa at du skriver med flere nick, og det er åpenbart for de som har lest her inne litt og som har øyer i huet..;)

Jeg synes du furter helt sinnsykt.

Hva er dessuten poenget med å tiltrekke denne problematikken MER fokus, hvis det nå engang var så gresselig alt sammen?

Og er du lei,da går du..Ingen hindrer deg.

Eller du drar inn gjeipen og blir.

Å sitte sånn å grine for ikke no, kommer det neppe noe godt ut av..;)

Nå blir det litt frustert det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tror ikke du kan beskylde laguna for ikke å være hyggelig altså. Hun lager aldri noe bråk men har litt andre meninger innimellom enn andre har. Og det skulle bare mangle at hun ikke kan si hva hun mener uten å bli beskylt for å ikke være hyggelig.

Takker Dorthe! :-)

Hyggelig sagt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant?

Jo, det synes jeg. Alle har lov til å skrive det de vil og jeg liker best dem som skriver på en ok måte. Nå er ikke jeg noe særlig glad i drittkasting da i virkelighetens verden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din mistanke er rett, jeg tok opp dette fordi noen gjorde nettopp det.

Baktanken med det kan man bare gjette seg til, men ikke være sikker.

Jeg har ikke bekreftet noe, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre.

"Baktanken med det kan man bare gjette seg til, men ikke være sikker."

Du - kutt ut å forsøk å være "mystisk" eller hva det nå er du prøver på, med disse vage antidningene dine. Ingen interesserer seg for det.

"Jeg har ikke bekreftet noe, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre."

Og det er som sagt helt uinteressant.

Det som var poenget mitt, var at du fremstiller dette som noe helt annet enn det det er . Ingen her har outet deg. Forklaringene på dette, og på hva "outing" er, finner du flere ganger nedover i tråden her.

For å gjenta det: Hvis noen ønsker å skjule sitt vanlige nick for f.eks å spørre om pinlige/personlige/etc. ting, og noen skjønner hvem man er, så er det ufint å si dette høyt. At noen bytter nick hele tiden, for å slippe å stå for det man har sagt, og at noen påpeker dette, er ikke "outing".

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det.

Jeg hører her inne jeg ser det ut til :o)

Hei,

Fikk du epost? Hvis ikke, kan du sende meg en?

Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Du gjør jo ikke saken bedre ved å starte en slik tråd, slik at absolutt alle er sikret å få det med seg. Hvis du ikke hadde kommentert det så infernalsk, så hadde nok færre brydd seg.

Som du skjønner, så er det egentlig likegyldig for meg alt sammen her i denne tråden. Jeg er bare litt interessert i hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...