Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Pimmel

Jeg følger ikke tråden skjønner du. Leser 100 nyeste og da vet jeg ikke helt vilken sammenheng ting skrives i. Men synes det var ille hvis du skulle mene laguna ikke var hyggelig for det er hun :o)

Hun er bare litt for glad i katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Det er forskjell på tilfeller. Og egentlig kan man ikke forlange at man skal få ha flere nick på ett og samme forum uten at noen reagerer på det. Det har ingenting med å "oute" hvem personen egentlig er å gjøre.

"...................................."

Nei man kan ikke forlange å ha det - men på DOL har man anledning til å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Det har har blitt en slags "klubb" her inne i det siste.

Selv gidder jeg ikke å være her så ofte lenger. Ser at det er de samme som hele tiden skal støtte hverandre i alt.

Folk kjenner hverandre for godt, og de tør ikke lenger ha egne meninger. Det viktigste blir å støtte venninnen/ vennen.

Slikt blir kjedelig, og skaper ingen ordentlig diskusjon.

Noen er tydeligvis her for å få venner.

Jeg har gått litt lei, men kommer sikkert til å slenge innom av og til.

Sånn er det.

Men nå tar jeg pilla mi og legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo tenkes at han vil statuere et eksempel - fordi han tåler det - men det kan jo brått være andre som da ikek TØR å skifte nick i tide og utide i frykt for å bli avslørt -akkurat i det de var i ferd med å fortelle noe de ikke ønsket med et kjent nick.

Men det er helt andre tilfeller, hvor det faktisk er et poeng å holde spesielle personlige opplysninger adskilt fra den personen (nicket) man normalt fremstår som. Og de aller, aller fleste her ville latt være å avsløre noe slikt.

Hvis du skriver et innlegg i Gynekologi hvor du lurer på om du kan fjerne hele dritten, og jeg skjønner at det er deg (hvordan nå det skulle kunne skje), så ville det vært "outing" å opplyse andre om det. Det hadde også vært ufint selv om jeg faktisk hadde tatt feil.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Fyren er da fortsatt anonym.

Fyr? Ikke røp at jeg har byttet kjønn.

hark ...

det var den pilla ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Hun er bare litt for glad i katter.

For noe fordømt sludder..Ikke sitt der og vær liksom mystisk og hint&vri på ting. DET er smakløst.

Du vrøvlet, thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Sånn er det.

Men nå tar jeg pilla mi og legger meg.

Jeg også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

*LOL*

"Ørgh...system malfunction...selvdestruction sequence initiated..."

"................................"

Dette er jo riktig så morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

For noe fordømt sludder..Ikke sitt der og vær liksom mystisk og hint&vri på ting. DET er smakløst.

Du vrøvlet, thats it.

Jeg vrøvler.

Men det passer så godt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er helt andre tilfeller, hvor det faktisk er et poeng å holde spesielle personlige opplysninger adskilt fra den personen (nicket) man normalt fremstår som. Og de aller, aller fleste her ville latt være å avsløre noe slikt.

Hvis du skriver et innlegg i Gynekologi hvor du lurer på om du kan fjerne hele dritten, og jeg skjønner at det er deg (hvordan nå det skulle kunne skje), så ville det vært "outing" å opplyse andre om det. Det hadde også vært ufint selv om jeg faktisk hadde tatt feil.

"...................................."

*ler* - over at du kaller godsakene mine "dritten" og at du skulle ha visst noe om det etc. etc.

Joda - jeg er enig - jeg bare trodde at Hr.Pimmel ville spørre på generellt basis om dette fenomenet - gadd ikke lese hele denne kattetråden - ble for irritert da jeg er livredd løse hunder o girriterer meg renseløst over naboens alel katter som legger seg i våre hagemøbler som blir fulle av hår og pisslukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har har blitt en slags "klubb" her inne i det siste.

Selv gidder jeg ikke å være her så ofte lenger. Ser at det er de samme som hele tiden skal støtte hverandre i alt.

Folk kjenner hverandre for godt, og de tør ikke lenger ha egne meninger. Det viktigste blir å støtte venninnen/ vennen.

Slikt blir kjedelig, og skaper ingen ordentlig diskusjon.

Noen er tydeligvis her for å få venner.

Jeg har gått litt lei, men kommer sikkert til å slenge innom av og til.

Vet du, det der er den rene bullshitten. Selvfølgelig vil det kunne forekomme slike elementer, men det vil det gjøre absolutt overalt i verden og i livet.

At det er noen mal på hvordan det er her er jeg fullstendig uenig i. Her ser du gjentatte eksempler på folk som både er uenige og uenige. Noen krangler så busta fyker, mens andre holder seg rolige gjennom de mest brutale uenigheter.

Men på et sted hvor det er en anselig mengde faste, gamle travere, så vil det alltid kunne virke slik for de som ikke er blant disse. Det betyr ikke at det er en generell tilstandsbeskrivelse av stedet.

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyr? Ikke røp at jeg har byttet kjønn.

hark ...

det var den pilla ja.

Ja det river i nøttene og eggstokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja det var dårlig gjort.

Du trenger da ikke å bekrefte det! Og du, ulv, gi deg nå..

Det er bare teit, det er ikke som om jeg har gitt noen navn og personnummer på deg eller noe.

Jeg sa at du skriver med flere nick, og det er åpenbart for de som har lest her inne litt og som har øyer i huet..;)

Jeg synes du furter helt sinnsykt.

Hva er dessuten poenget med å tiltrekke denne problematikken MER fokus, hvis det nå engang var så gresselig alt sammen?

Og er du lei,da går du..Ingen hindrer deg.

Eller du drar inn gjeipen og blir.

Å sitte sånn å grine for ikke no, kommer det neppe noe godt ut av..;)

"jeg synes du furter noe helt sinnsykt"

Les nedover tråden her hvor du selv furter og fisker etter støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET gjør han..:-)

Jeg tenkte jeg kanskje skulle holde meg av den her, men jeg synes jeg måtte forsvare meg også..

"fått fortrolige opplysninger" liksom!

Jeg bare kjenner`n igjen..Og det er ikke noe vanskelig heller!

Han fikk det til å høres ut som en blodsynd! Det vil jeg ikke ha på meg!

Det spiller inegn rolle at du ikke vil ha blodsynden på deg - du har den nå - devilwoman! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...