Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Det har har blitt en slags "klubb" her inne i det siste.

Selv gidder jeg ikke å være her så ofte lenger. Ser at det er de samme som hele tiden skal støtte hverandre i alt.

Folk kjenner hverandre for godt, og de tør ikke lenger ha egne meninger. Det viktigste blir å støtte venninnen/ vennen.

Slikt blir kjedelig, og skaper ingen ordentlig diskusjon.

Noen er tydeligvis her for å få venner.

Jeg har gått litt lei, men kommer sikkert til å slenge innom av og til.

Jeg kjenner egentlig ingen her i RL, men når man er her inne ganske mye så er det naturlig at man blir "venner" med en del som er her like mye.

I tillegg kommer man borti andre som har mye av de samme meningene, lik humor osv og da får man jo automatisk en god tone seg imellom.

At man støtter hverandre er ikke pga nicket men pga meningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Jeg vrøvler.

Men det passer så godt inn.

Personlig foretrekker å holde litt på formene..

Mulig jeg er konservativ, men jeg synes du forandrer spillereglene litt mye etter eget hode.

Å diskutere med deg blir fort litt mye vas og litt lite sak. Og mye forsvar av at du ikke trenger å gjøre som noen sier, fordi du vrøvler så mye du vil, liksom..Samtidig som du griner som en unge hvis noen ikke følger DINE skiftende spillregler.

Du får vrøvle som du vil, helt i orden, men det er blodig uinterssant, for iallefall meg.

Anarkisme der det passer, men i disse trådene synes jeg det passer bedre om man i allefall prøver å holde seg til saker en introduserte selv. Å holde seg til saken sånn ellers er kanskje for mye for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Ja det river i nøttene og eggstokkene.

App nøtter:

17. mai var det feiring, til og med ekornene hadde pyntet nøttene sine med norske flagg. Sånne med knappenåler i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"jeg synes du furter noe helt sinnsykt"

Les nedover tråden her hvor du selv furter og fisker etter støtte.

Har du nok engang begynt å skrive støtteinnlegg til deg selv nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Vet du, det der er den rene bullshitten. Selvfølgelig vil det kunne forekomme slike elementer, men det vil det gjøre absolutt overalt i verden og i livet.

At det er noen mal på hvordan det er her er jeg fullstendig uenig i. Her ser du gjentatte eksempler på folk som både er uenige og uenige. Noen krangler så busta fyker, mens andre holder seg rolige gjennom de mest brutale uenigheter.

Men på et sted hvor det er en anselig mengde faste, gamle travere, så vil det alltid kunne virke slik for de som ikke er blant disse. Det betyr ikke at det er en generell tilstandsbeskrivelse av stedet.

"................................"

Jeg er selv en gammel traver, men det er godt mulig at det bare er meg som begynner å vokse fra dette stedet.

Jeg blir også litt lei av de samme temaene som går igjen hele tiden.

Men det er ikke andres feil, det ligger hos meg selv. Jeg har nok vært her for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

App nøtter:

17. mai var det feiring, til og med ekornene hadde pyntet nøttene sine med norske flagg. Sånne med knappenåler i.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr Pimmel

"jeg synes du furter noe helt sinnsykt"

Les nedover tråden her hvor du selv furter og fisker etter støtte.

Er det ikke morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"jeg synes du furter noe helt sinnsykt"

Les nedover tråden her hvor du selv furter og fisker etter støtte.

Og det har jeg fått.

Jeg synes jeg har helt rett her, og jeg vil selvsagt ikke ha på meg at jeg "outer" noen. Det har jeg nemlig ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det blir for mye jobb og for kjedelig, og så er ikke andre saklige og da er det liksom litt bortkastet. Jeg vet om noen skikkelig saklige personer som skriver på ulike fora, mer kjedelig og langtekkelig kan det ikke bli.

Javisst...ingen andre er saklige, så hvorfor skal jeg være saklig? Ja, hadde det nå engang vært sånn.

Bottom line er at du ikke backet opp ett eneste av utsagnene dine når de ble motargumentert - du bare fortsatte med nye utsagn. Når det blir en gjenganger i alt du skriver, så er det nesten umulig at ikke noen påpeker hvordan du holder på på den samme måten, med forskjellige nick.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Jeg er selv en gammel traver, men det er godt mulig at det bare er meg som begynner å vokse fra dette stedet.

Jeg blir også litt lei av de samme temaene som går igjen hele tiden.

Men det er ikke andres feil, det ligger hos meg selv. Jeg har nok vært her for lenge.

Hva? Har du mista interessen for bleier og gravide mager?

Slimpropper og greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv en gammel traver, men det er godt mulig at det bare er meg som begynner å vokse fra dette stedet.

Jeg blir også litt lei av de samme temaene som går igjen hele tiden.

Men det er ikke andres feil, det ligger hos meg selv. Jeg har nok vært her for lenge.

hihi - - "vi vokste fra hverandre - DOL og jeg" - som det så diplomatisk heter - men vi skiltes som venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig foretrekker å holde litt på formene..

Mulig jeg er konservativ, men jeg synes du forandrer spillereglene litt mye etter eget hode.

Å diskutere med deg blir fort litt mye vas og litt lite sak. Og mye forsvar av at du ikke trenger å gjøre som noen sier, fordi du vrøvler så mye du vil, liksom..Samtidig som du griner som en unge hvis noen ikke følger DINE skiftende spillregler.

Du får vrøvle som du vil, helt i orden, men det er blodig uinterssant, for iallefall meg.

Anarkisme der det passer, men i disse trådene synes jeg det passer bedre om man i allefall prøver å holde seg til saker en introduserte selv. Å holde seg til saken sånn ellers er kanskje for mye for langt.

Enig med du. :)

(Nå får jeg vel pepper fra dem som synes DOL er klikkete... :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv en gammel traver, men det er godt mulig at det bare er meg som begynner å vokse fra dette stedet.

Jeg blir også litt lei av de samme temaene som går igjen hele tiden.

Men det er ikke andres feil, det ligger hos meg selv. Jeg har nok vært her for lenge.

"Jeg blir også litt lei av de samme temaene som går igjen hele tiden."

Akkurat det er jo som livet ellers. Det er stort sett de samme temaene som går igjen - intet nytt under kjolen.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig foretrekker å holde litt på formene..

Mulig jeg er konservativ, men jeg synes du forandrer spillereglene litt mye etter eget hode.

Å diskutere med deg blir fort litt mye vas og litt lite sak. Og mye forsvar av at du ikke trenger å gjøre som noen sier, fordi du vrøvler så mye du vil, liksom..Samtidig som du griner som en unge hvis noen ikke følger DINE skiftende spillregler.

Du får vrøvle som du vil, helt i orden, men det er blodig uinterssant, for iallefall meg.

Anarkisme der det passer, men i disse trådene synes jeg det passer bedre om man i allefall prøver å holde seg til saker en introduserte selv. Å holde seg til saken sånn ellers er kanskje for mye for langt.

Det er jo GØYALT med sånne vrøvletråder?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg synes du furter noe helt sinnsykt"

Les nedover tråden her hvor du selv furter og fisker etter støtte.

Nope - hun etterlyste kommentarer på hvorvidt hun hadde gjort noe galt. Og hun fikk mye støtte. Furting er det imidlertid kun én person som har gjort her.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Har du mista interessen for bleier og gravide mager?

Slimpropper og greier?

Jordmora stikker hodet inn til den som skal føde og sier; "har slimproppen gått?" - - "ja, " sier hun i senga, "men han er bare ute på gangen og henter kaffe!" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er jo GØYALT med sånne vrøvletråder?!?!

Ja takk, begge deler!

Men jeg synes godt de kan holdes litt adskilt.

Jeg liker ikke at folk veksler på å være blodig alvorlig, insinuere og anklage, for når tatt til motmele, avrunde med et skuldertrekk og si at det var bare kødd..

Den er for billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, det var dårlig gjort.

Jeg kjenner egentlig ingen her i RL, men når man er her inne ganske mye så er det naturlig at man blir "venner" med en del som er her like mye.

I tillegg kommer man borti andre som har mye av de samme meningene, lik humor osv og da får man jo automatisk en god tone seg imellom.

At man støtter hverandre er ikke pga nicket men pga meningene.

Ja hadde det enda vært så vel.Det er nok litt naivt å tro desverre.

Jeg synes det er morsomt å diskutere,men jeg kjeder meg over den klubbmentaliteten som har vokst frem i det siste.Disse er aldri uenige med hverandre, Ugh, noe så kjedelig da og aldri kunne være uenige i noe.

Det var også en annen her inne som outet noen. Vedkommende fikk en helt annen reaksjon den gangen.

Nicket har visst mye å si, og da synes ihvertfall jeg dette forumet blir kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Enig med du. :)

(Nå får jeg vel pepper fra dem som synes DOL er klikkete... :P)

Takk! Det får de nå bare synes for meg.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man kan ikke forlange å ha det - men på DOL har man anledning til å ha det.

"men på DOL har man anledning til å ha det"

Mer enn andre steder? Det er i såfall fordi det er en større andel forsiktige folk her.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...