Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Der ligger det noe, og litt av meningen me denne tråden. Det er ikke sikkert noen vil bli konfrontert med sine andre nick. Da jeg bytta kjønn, hadde jeg et nick og røpet en opplysning som senere kunne krysskobles til mitt nye. Til sammen kan det skape et bilde jeg ikke vil ha eksponert.

Nemlig - at du er dame med bart - forståelig nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare leser henne som en veps :) I denne og flere andre tråder.

Det kan jo være feil likevel - - det er flere som blir oppfattet som sinte på DOL, uten at de nødvendigvis er det.

I dag er jeg i et mildt, ertende og sprudlende humør. Du da?

Jeg er i et helt normalt, rimelig nøytralt humør. Skal ha eksamen i morgen, så derfor sitter jeg og holder meg våken så lenge som mulig :-)

Men det er noen som forsøker å bruke utsagn som "du er sint", "blir du sint nå?" etc. som en rent ut patetisk og usansynlig barnslig hersketeknikk. Og nei - jeg antydet _ikke_ at du gjør det.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke vondt av å kastreres. Tvert i mot blir de mye roligere, hyggeligere og harmoniske. Vårt "siviliserte" samfunn er ikke skapt for fertile katter :-)

Javisst kan du kastrere hunkatter - det er bare en større operasjon, hvor livmoren fjernes. Da fjerner man bl.a risikoen for livmorskreft, som er langt fra uvanlig hos katter.

".................................."

Vet du - jeg syns det er helt feil å EIE et dyr jeg da - og til og med operere ut dritten på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt, oppdaget en kollega av meg etter at den ene hokatta pisset i forsterkeren.

*lol* - det kan skje den beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg bare leser henne som en veps :) I denne og flere andre tråder.

Det kan jo være feil likevel - - det er flere som blir oppfattet som sinte på DOL, uten at de nødvendigvis er det.

I dag er jeg i et mildt, ertende og sprudlende humør. Du da?

Hvordan klarer du å lese laguna som sint nedover her, i en tråd hvor hun ler av Ulvs furting, mens du ikke ser at Ulv furter?

Jeg har aldri i mitt liv, i RL eller på nettet, sett noen som har furtet som den mannen der. Han burde komme i Guiness for furting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir masse skirveleifer som jeg prøver rette og det blir enda verre. Det skjedde i går natt. Plutselig stokka alt seg. jeg sendte den også ed et uhell, null kontroll på musa. Siste delen var bare tull.

He he - ler meg ihjel. Kjenner den følelsen ja. Skriver ikke på dol etterat pillene er inntatt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du - jeg syns det er helt feil å EIE et dyr jeg da - og til og med operere ut dritten på dem.

"Vet du - jeg syns det er helt feil å EIE et dyr jeg da"

I prinsippet er det jo det. Men hvis vi ikke hadde domestikert en del dyrearter, så ville de forsvunnet fra jordens overflate p.g.a menneskenes hesynsløse voldtekt av naturen.

Og det blir litt vanskelig å produsere biff uten at noen "eier" kua :-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et helt normalt, rimelig nøytralt humør. Skal ha eksamen i morgen, så derfor sitter jeg og holder meg våken så lenge som mulig :-)

Men det er noen som forsøker å bruke utsagn som "du er sint", "blir du sint nå?" etc. som en rent ut patetisk og usansynlig barnslig hersketeknikk. Og nei - jeg antydet _ikke_ at du gjør det.

"................................."

Noen ganger får jeg lyst -. . . men man gjør ikke egentlig sånn - kvinne mot kvinne - og det sliter jeg litt med om dagen. Driver og bryner meg på en kvinnemenneske som er litt vepsete for å si det slik - og jeg har lett for å krype - - men trener litt her nå da - men gir meg fort og skynder meg å putte på smileyser apostrofer og stjerner og piss. og så angrer jeg og tror jeg har fått uvenner og sånn....herregud og jeg skal være over 40 år...

Lykke til i morgen - det hadde jo vært smart med litt søvn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å lese laguna som sint nedover her, i en tråd hvor hun ler av Ulvs furting, mens du ikke ser at Ulv furter?

Jeg har aldri i mitt liv, i RL eller på nettet, sett noen som har furtet som den mannen der. Han burde komme i Guiness for furting.

Jeg lser Pimmelen helt anderledes enn de fleste tror jeg - meg om det. Jeg leser han ikke alltid så bokstavelig som mange gjør det - og ser godt at han syns det er festlig og så kjeder han seg litt her , morer seg , analyserer og ler - - samtidig som han får sagt det han vil - på en litt merkelig måte - men jeg skjønner'n.

Laguna er jo en hissig person - som jeg leser henne, det er er gøy det også - for hun er morsom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Men det er helt andre tilfeller, hvor det faktisk er et poeng å holde spesielle personlige opplysninger adskilt fra den personen (nicket) man normalt fremstår som. Og de aller, aller fleste her ville latt være å avsløre noe slikt.

Hvis du skriver et innlegg i Gynekologi hvor du lurer på om du kan fjerne hele dritten, og jeg skjønner at det er deg (hvordan nå det skulle kunne skje), så ville det vært "outing" å opplyse andre om det. Det hadde også vært ufint selv om jeg faktisk hadde tatt feil.

"...................................."

En måte å hindre outing på er å dele opp symptomene med ulike nick så ingen skjønner det er deg. Det får du ikke lov til. De har lagt inn funskjoner som varsler om flere parametre som varsler ugreie spørsmål søkr på ord, bruker, iP adresser og ovevåker disse osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he - ler meg ihjel. Kjenner den følelsen ja. Skriver ikke på dol etterat pillene er inntatt :o)

Jeg skrev en gang fra foyeren på et hotell - i fylla - det var rart å lese etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vet du - jeg syns det er helt feil å EIE et dyr jeg da"

I prinsippet er det jo det. Men hvis vi ikke hadde domestikert en del dyrearter, så ville de forsvunnet fra jordens overflate p.g.a menneskenes hesynsløse voldtekt av naturen.

Og det blir litt vanskelig å produsere biff uten at noen "eier" kua :-)

"................................."

Jeg komme raldri til å like kattebiff - det er nå sikkert :_)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måte å hindre outing på er å dele opp symptomene med ulike nick så ingen skjønner det er deg. Det får du ikke lov til. De har lagt inn funskjoner som varsler om flere parametre som varsler ugreie spørsmål søkr på ord, bruker, iP adresser og ovevåker disse osv.

Just because you're paranoid, doesn't mean they're not out to get you. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg komme raldri til å like kattebiff - det er nå sikkert :_)

Hihi...

Jeg synes jeg ser det. I reklamefolderen fra Rema: "Kattebiff, så fersk at den fortsatt mjauer!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en gang fra foyeren på et hotell - i fylla - det var rart å lese etterpå....

Og jeg har klart å skrive navnet mitt engang her inne men det var bare SDD som så tror jeg for det var midt på natta. Webbis slettet det heldigvis. Jeg må virkelig være den eneste som har outet meg sjøl så ille :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har klart å skrive navnet mitt engang her inne men det var bare SDD som så tror jeg for det var midt på natta. Webbis slettet det heldigvis. Jeg må virkelig være den eneste som har outet meg sjøl så ille :o)

hihi - jeg valset inn her i januar for 7 år siden med fullt navn til nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har klart å skrive navnet mitt engang her inne men det var bare SDD som så tror jeg for det var midt på natta. Webbis slettet det heldigvis. Jeg må virkelig være den eneste som har outet meg sjøl så ille :o)

Ai, litt flaut da. Og ingen andre å skylde på enn seg selv heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...