Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Det blir til og med enda verre, for under hetta han forsøker å skjule seg med har han jo bare en annen hette som likevel gjør han anonym. :)

Nemlig :-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Han snakker om at jeg hvisket om at han opererer under flere nick..

Jeg synes det var greit, men det er mulig jeg tar feil..:-o

Jeg sa ikke det gamle, men jeg ordla meg nok slik at invidde forsto meg. Er jeg jævlig nå altså?

Jeg har ikke lekket statshemmeligheter akkurat da..Jeg synes det ble litt mye drama&furt.

*HM*

*tygger litt på om jeg har vært ugrei*

Hvorfor kunne du ikke bare la det være da? Skjønner ikke at du gidder å bry deg. På Internett synes jeg man må ha lov til å være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Outing Light er det nå likevel :-)

Nei, det synes jeg ikke..

Jeg tror ikke flere skjønte hvem jeg snakket om en de som allerede tok det på stilen, gitt.

Og om det var så forferdelig, da skjønner jeg I ALLEFALL ikke vitsen med den tråden her..Snakk om å beholde fokus på noe du sier du ikke vil ha fokus på.

Dessuten står jeg ved det jeg sier at jeg synes det er feigt, blasst og ryggradsløst å måtte bytte nick annenhver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Ja, som sagt tror jeg du har det veldig morsomt.

Endelig en som skjønner det.

Tenk om jeg skulle ta alt alvorlig som blir skrevet på fora?

Og tenk om jeg skulle tro på alt?

Hjælpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det ikke.

"................................."

JEG syns det - Vi er noen som skjønner hvem vedkommende er - men vi kan faktisk ta feil også. Det har jeg sett selv - og det er irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hihi ja... Han skriver over her at han ikke har noe å gjøre da, dette virker som oppkonstruert furting for å få litt reaksjoner. Han lykkes jo med det da. :)

DET gjør han..:-)

Jeg tenkte jeg kanskje skulle holde meg av den her, men jeg synes jeg måtte forsvare meg også..

"fått fortrolige opplysninger" liksom!

Jeg bare kjenner`n igjen..Og det er ikke noe vanskelig heller!

Han fikk det til å høres ut som en blodsynd! Det vil jeg ikke ha på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr Pimmel

Hvor får du alt dette om "hevn" fra?

".................................."

Syns det er et provoserende og tenkevekkende ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en som skjønner det.

Tenk om jeg skulle ta alt alvorlig som blir skrevet på fora?

Og tenk om jeg skulle tro på alt?

Hjælpe meg.

Du er vel en god skuespiller, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja... Han skriver over her at han ikke har noe å gjøre da, dette virker som oppkonstruert furting for å få litt reaksjoner. Han lykkes jo med det da. :)

Det kan jo tenkes at han vil statuere et eksempel - fordi han tåler det - men det kan jo brått være andre som da ikek TØR å skifte nick i tide og utide i frykt for å bli avslørt -akkurat i det de var i ferd med å fortelle noe de ikke ønsket med et kjent nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET gjør han..:-)

Jeg tenkte jeg kanskje skulle holde meg av den her, men jeg synes jeg måtte forsvare meg også..

"fått fortrolige opplysninger" liksom!

Jeg bare kjenner`n igjen..Og det er ikke noe vanskelig heller!

Han fikk det til å høres ut som en blodsynd! Det vil jeg ikke ha på meg!

Næh, nå var det visst bare tull, sier'n. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo tenkes at han vil statuere et eksempel - fordi han tåler det - men det kan jo brått være andre som da ikek TØR å skifte nick i tide og utide i frykt for å bli avslørt -akkurat i det de var i ferd med å fortelle noe de ikke ønsket med et kjent nick.

Han sier jo selv at det bare var for tull. Merkelig form for humor, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er et provoserende og tenkevekkende ord.

Jammen i svarte da - hvor får du koblingen til det og DENNE saken/situasjonen fra? Ville du dødd av å være litt saklig?

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke skrevet at spesielt laguna ikke er hyggelig. Det skal mer til før det blir ubehagelig. Jeg har til gode å tenke på innlegg på andre og dette forum lenger enn en kaffekopp.

Til og med medskyldig i mord har jeg blitt framstilt som uten egentlig å ta det inn på meg.

Ta det rolig og ikke se på det så alvorlig. Noen er lette å provosere, andre ikke.

Jeg følger ikke tråden skjønner du. Leser 100 nyeste og da vet jeg ikke helt vilken sammenheng ting skrives i. Men synes det var ille hvis du skulle mene laguna ikke var hyggelig for det er hun :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen i svarte da - hvor får du koblingen til det og DENNE saken/situasjonen fra? Ville du dødd av å være litt saklig?

".................................."

Trolig hadde han nok implodert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG syns det - Vi er noen som skjønner hvem vedkommende er - men vi kan faktisk ta feil også. Det har jeg sett selv - og det er irriterende!

Det er forskjell på tilfeller. Og egentlig kan man ikke forlange at man skal få ha flere nick på ett og samme forum uten at noen reagerer på det. Det har ingenting med å "oute" hvem personen egentlig er å gjøre.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig hadde han nok implodert. ;)

*LOL*

"Ørgh...system malfunction...selvdestruction sequence initiated..."

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Jammen i svarte da - hvor får du koblingen til det og DENNE saken/situasjonen fra? Ville du dødd av å være litt saklig?

".................................."

Nei, men det blir for mye jobb og for kjedelig, og så er ikke andre saklige og da er det liksom litt bortkastet. Jeg vet om noen skikkelig saklige personer som skriver på ulike fora, mer kjedelig og langtekkelig kan det ikke bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja det var dårlig gjort.

Det har har blitt en slags "klubb" her inne i det siste.

Selv gidder jeg ikke å være her så ofte lenger. Ser at det er de samme som hele tiden skal støtte hverandre i alt.

Folk kjenner hverandre for godt, og de tør ikke lenger ha egne meninger. Det viktigste blir å støtte venninnen/ vennen.

Slikt blir kjedelig, og skaper ingen ordentlig diskusjon.

Noen er tydeligvis her for å få venner.

Jeg har gått litt lei, men kommer sikkert til å slenge innom av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvorfor kunne du ikke bare la det være da? Skjønner ikke at du gidder å bry deg. På Internett synes jeg man må ha lov til å være anonym.

Fyren er da fortsatt anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...