Prozak Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det blir til og med enda verre, for under hetta han forsøker å skjule seg med har han jo bare en annen hette som likevel gjør han anonym. Nemlig :-) "................................." 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Han snakker om at jeg hvisket om at han opererer under flere nick.. Jeg synes det var greit, men det er mulig jeg tar feil..:-o Jeg sa ikke det gamle, men jeg ordla meg nok slik at invidde forsto meg. Er jeg jævlig nå altså? Jeg har ikke lekket statshemmeligheter akkurat da..Jeg synes det ble litt mye drama&furt. *HM* *tygger litt på om jeg har vært ugrei* Hvorfor kunne du ikke bare la det være da? Skjønner ikke at du gidder å bry deg. På Internett synes jeg man må ha lov til å være anonym. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Outing Light er det nå likevel :-) Nei, det synes jeg ikke.. Jeg tror ikke flere skjønte hvem jeg snakket om en de som allerede tok det på stilen, gitt. Og om det var så forferdelig, da skjønner jeg I ALLEFALL ikke vitsen med den tråden her..Snakk om å beholde fokus på noe du sier du ikke vil ha fokus på. Dessuten står jeg ved det jeg sier at jeg synes det er feigt, blasst og ryggradsløst å måtte bytte nick annenhver uke. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ja, som sagt tror jeg du har det veldig morsomt. Endelig en som skjønner det. Tenk om jeg skulle ta alt alvorlig som blir skrevet på fora? Og tenk om jeg skulle tro på alt? Hjælpe meg. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Nei det er det ikke. "................................." JEG syns det - Vi er noen som skjønner hvem vedkommende er - men vi kan faktisk ta feil også. Det har jeg sett selv - og det er irriterende! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hihi ja... Han skriver over her at han ikke har noe å gjøre da, dette virker som oppkonstruert furting for å få litt reaksjoner. Han lykkes jo med det da. DET gjør han..:-) Jeg tenkte jeg kanskje skulle holde meg av den her, men jeg synes jeg måtte forsvare meg også.. "fått fortrolige opplysninger" liksom! Jeg bare kjenner`n igjen..Og det er ikke noe vanskelig heller! Han fikk det til å høres ut som en blodsynd! Det vil jeg ikke ha på meg! 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hvor får du alt dette om "hevn" fra? ".................................." Syns det er et provoserende og tenkevekkende ord. 0 Siter
Freya Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Endelig en som skjønner det. Tenk om jeg skulle ta alt alvorlig som blir skrevet på fora? Og tenk om jeg skulle tro på alt? Hjælpe meg. Du er vel en god skuespiller, da. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hihi ja... Han skriver over her at han ikke har noe å gjøre da, dette virker som oppkonstruert furting for å få litt reaksjoner. Han lykkes jo med det da. Det kan jo tenkes at han vil statuere et eksempel - fordi han tåler det - men det kan jo brått være andre som da ikek TØR å skifte nick i tide og utide i frykt for å bli avslørt -akkurat i det de var i ferd med å fortelle noe de ikke ønsket med et kjent nick. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hei, Fikk du epost? Hvis ikke, kan du sende meg en? Alt godt, Du har fått mail nå ) 0 Siter
Freya Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 DET gjør han..:-) Jeg tenkte jeg kanskje skulle holde meg av den her, men jeg synes jeg måtte forsvare meg også.. "fått fortrolige opplysninger" liksom! Jeg bare kjenner`n igjen..Og det er ikke noe vanskelig heller! Han fikk det til å høres ut som en blodsynd! Det vil jeg ikke ha på meg! Næh, nå var det visst bare tull, sier'n. 0 Siter
Freya Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det kan jo tenkes at han vil statuere et eksempel - fordi han tåler det - men det kan jo brått være andre som da ikek TØR å skifte nick i tide og utide i frykt for å bli avslørt -akkurat i det de var i ferd med å fortelle noe de ikke ønsket med et kjent nick. Han sier jo selv at det bare var for tull. Merkelig form for humor, kanskje. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Syns det er et provoserende og tenkevekkende ord. Jammen i svarte da - hvor får du koblingen til det og DENNE saken/situasjonen fra? Ville du dødd av å være litt saklig? ".................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Har ikke skrevet at spesielt laguna ikke er hyggelig. Det skal mer til før det blir ubehagelig. Jeg har til gode å tenke på innlegg på andre og dette forum lenger enn en kaffekopp. Til og med medskyldig i mord har jeg blitt framstilt som uten egentlig å ta det inn på meg. Ta det rolig og ikke se på det så alvorlig. Noen er lette å provosere, andre ikke. Jeg følger ikke tråden skjønner du. Leser 100 nyeste og da vet jeg ikke helt vilken sammenheng ting skrives i. Men synes det var ille hvis du skulle mene laguna ikke var hyggelig for det er hun ) 0 Siter
Freya Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jammen i svarte da - hvor får du koblingen til det og DENNE saken/situasjonen fra? Ville du dødd av å være litt saklig? ".................................." Trolig hadde han nok implodert. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 JEG syns det - Vi er noen som skjønner hvem vedkommende er - men vi kan faktisk ta feil også. Det har jeg sett selv - og det er irriterende! Det er forskjell på tilfeller. Og egentlig kan man ikke forlange at man skal få ha flere nick på ett og samme forum uten at noen reagerer på det. Det har ingenting med å "oute" hvem personen egentlig er å gjøre. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Trolig hadde han nok implodert. *LOL* "Ørgh...system malfunction...selvdestruction sequence initiated..." "................................" 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jammen i svarte da - hvor får du koblingen til det og DENNE saken/situasjonen fra? Ville du dødd av å være litt saklig? ".................................." Nei, men det blir for mye jobb og for kjedelig, og så er ikke andre saklige og da er det liksom litt bortkastet. Jeg vet om noen skikkelig saklige personer som skriver på ulike fora, mer kjedelig og langtekkelig kan det ikke bli. 0 Siter
Gjest Ja det var dårlig gjort. Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det har har blitt en slags "klubb" her inne i det siste. Selv gidder jeg ikke å være her så ofte lenger. Ser at det er de samme som hele tiden skal støtte hverandre i alt. Folk kjenner hverandre for godt, og de tør ikke lenger ha egne meninger. Det viktigste blir å støtte venninnen/ vennen. Slikt blir kjedelig, og skaper ingen ordentlig diskusjon. Noen er tydeligvis her for å få venner. Jeg har gått litt lei, men kommer sikkert til å slenge innom av og til. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hvorfor kunne du ikke bare la det være da? Skjønner ikke at du gidder å bry deg. På Internett synes jeg man må ha lov til å være anonym. Fyren er da fortsatt anonym. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.