Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Joda. Men Åpent Forum er egentlig minimalt preget av at dette er en legeside. Og DOL ønsker nok ikke å fjerne de som ikke bruker legetjenesten her - det ville blitt mange mindre treff på sponsorene deres :-)

"..................................."

Det er sant - enda jeg ikke har sett en reklame på mange år - Dette er min favoritt: http://forum.doktoronline.no/forum/6/1637.ipg?view=full

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Javisst. Men det kan bli for mye elsk.

Vi tok gamlemor pus nå, hun var tolv år tror jeg, tynn og syk. Jeg tror ikke hun skjønte hvorfor hun fikk en hel boks tunfisk og karbonade med saus den dagen. Følte meg litt som en forræder, men det gikk bra det og.

Hun pleide dytte opp døra til do når jeg satt der og satte seg ned for å klappes, Noen dager etter var jeg redd døra skulle gå opp og hun spasere inn som hun pleide, og jeg syns jeg hørte henne male i lang tid.

Stakkars.

Skjønner at du synes det var trist da. Du LURTE henne, gjorde du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slår seg på brøst(ene)* - jeg kastrerte i alle fall den ene katten jeg hadde, tror det var den eneste gangen jeg syns synd på fyren. Kan man gjøre tilsvarende med hokatter også da?

Jepp, de kan kastreres de også. Fjerner hele "dritten" som Prozak så treffende formulerte det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit å si det i ettertid, når det har kommet frem at han syter som en unge.

".................................."

Barnslige takter, spør du meg.

I fart in his general direction. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel bes det bare om dokumentasjon og lange skriverier for å kneble debatten.

En kunstner sa en gang at jeg ikke forsto meg på kunst. Verket så ut som en skraphaug. En liten tass tatt rett ut fra evnetyret sa: hvem har dumpa alt det skrotet der? er det loftsrydding?

Han hade heller ikke greie på kunst.

Visste du at kattepenisen har pigger/mothaker? Når hannen drar den ut, riper det innsiden av skjeden og setter i gang eggløsningen. Snodig. Der for blir hukatta sint når hannen drar seg ut.

Jepp, jeg vet det meste om katter - har og har hatt en del av de selv, og hatt et par kull på et par av dem.

"Som regel bes det bare om dokumentasjon og lange skriverier for å kneble debatten."

Hvis du kommer med oplysninger som krever annet enn at en hvilken som helst person påstår det, så er ikke oppfordringer om dokumentasjon å kneble debatten.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr Pimmel

Det kan jo tenkes at han vil statuere et eksempel - fordi han tåler det - men det kan jo brått være andre som da ikek TØR å skifte nick i tide og utide i frykt for å bli avslørt -akkurat i det de var i ferd med å fortelle noe de ikke ønsket med et kjent nick.

Der ligger det noe, og litt av meningen me denne tråden. Det er ikke sikkert noen vil bli konfrontert med sine andre nick. Da jeg bytta kjønn, hadde jeg et nick og røpet en opplysning som senere kunne krysskobles til mitt nye. Til sammen kan det skape et bilde jeg ikke vil ha eksponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Pøh - du er sikkert ikke så viktig for noen av dem :) de leker med deg, hissigproppen - - se selv - tråden blir jo milelang - og du gir den næring .) *erter*

Det er faktisk litt skivebom, flisa..

Jeg er ikke særlig sur, selvom jeg godt kunne vært det, det er ganske grove og løgnaktige insuniasjoner rundt den "outinga"

At det er jeg som er lett anntennelig og hissig, og dermed, usakelig..Det er feil.

Jeg synes faktisk ikke jeg kunne la det stå uimotsagt, og det her ingenting med mitt eventuelle temprement å gjøre.

Jeg synes det der minner en del om sånn "åh..Ble du sint nå?" greie, og det er faktisk litt malplassert..

Og ganske umulig å forsvare seg mot, da en hver uenighet vil virke til å bygge under en ellers urimelig påstand.

Ikke for å være kjip, men det der kunne jeg godt tenke meg å få meg frabedt..

Beklager litt streng tone, men jeg synes den der er litt småsleip..Sorry..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar en halvtime før den virker.

Er du sikker på at den ikke virker allerede. Først blir man litt morsom vet du. Sånn litt feil vei ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Stakkars.

Skjønner at du synes det var trist da. Du LURTE henne, gjorde du....

Jeg lurte henne, og hun skjønte ingenting før hun sovnet. Hun var bare veldig mett og trøtt. Med kosebamsen sin ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slår seg på brøst(ene)* - jeg kastrerte i alle fall den ene katten jeg hadde, tror det var den eneste gangen jeg syns synd på fyren. Kan man gjøre tilsvarende med hokatter også da?

De har ikke vondt av å kastreres. Tvert i mot blir de mye roligere, hyggeligere og harmoniske. Vårt "siviliserte" samfunn er ikke skapt for fertile katter :-)

Javisst kan du kastrere hunkatter - det er bare en større operasjon, hvor livmoren fjernes. Da fjerner man bl.a risikoen for livmorskreft, som er langt fra uvanlig hos katter.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh - du er sikkert ikke så viktig for noen av dem :) de leker med deg, hissigproppen - - se selv - tråden blir jo milelang - og du gir den næring .) *erter*

Hvor i all verden har laguna vært "sint" eller "hissig" her?

*kikker seg omkring*

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Er du sikker på at den ikke virker allerede. Først blir man litt morsom vet du. Sånn litt feil vei ;o)

Nei det blir masse skirveleifer som jeg prøver rette og det blir enda verre. Det skjedde i går natt. Plutselig stokka alt seg. jeg sendte den også ed et uhell, null kontroll på musa. Siste delen var bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de kan kastreres de også. Fjerner hele "dritten" som Prozak så treffende formulerte det. :)

Ved nærmere ettertanke så tror jeg at "heile driden" klinger bedre :-)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte henne, og hun skjønte ingenting før hun sovnet. Hun var bare veldig mett og trøtt. Med kosebamsen sin ved siden.

Det var bra. Men litt fælt å gjøre slik da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden har laguna vært "sint" eller "hissig" her?

*kikker seg omkring*

".................................."

Jeg bare leser henne som en veps :) I denne og flere andre tråder.

Det kan jo være feil likevel - - det er flere som blir oppfattet som sinte på DOL, uten at de nødvendigvis er det.

I dag er jeg i et mildt, ertende og sprudlende humør. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk litt skivebom, flisa..

Jeg er ikke særlig sur, selvom jeg godt kunne vært det, det er ganske grove og løgnaktige insuniasjoner rundt den "outinga"

At det er jeg som er lett anntennelig og hissig, og dermed, usakelig..Det er feil.

Jeg synes faktisk ikke jeg kunne la det stå uimotsagt, og det her ingenting med mitt eventuelle temprement å gjøre.

Jeg synes det der minner en del om sånn "åh..Ble du sint nå?" greie, og det er faktisk litt malplassert..

Og ganske umulig å forsvare seg mot, da en hver uenighet vil virke til å bygge under en ellers urimelig påstand.

Ikke for å være kjip, men det der kunne jeg godt tenke meg å få meg frabedt..

Beklager litt streng tone, men jeg synes den der er litt småsleip..Sorry..

:-)

I know - har vært der selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved nærmere ettertanke så tror jeg at "heile driden" klinger bedre :-)

".................................."

Haha, ja mulig det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...