Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

hihi - jeg valset inn her i januar for 7 år siden med fullt navn til nick.

Det var før min tid for jeg aner ikke hva du heter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Noen ganger får jeg lyst -. . . men man gjør ikke egentlig sånn - kvinne mot kvinne - og det sliter jeg litt med om dagen. Driver og bryner meg på en kvinnemenneske som er litt vepsete for å si det slik - og jeg har lett for å krype - - men trener litt her nå da - men gir meg fort og skynder meg å putte på smileyser apostrofer og stjerner og piss. og så angrer jeg og tror jeg har fått uvenner og sånn....herregud og jeg skal være over 40 år...

Lykke til i morgen - det hadde jo vært smart med litt søvn da.

"Lykke til i morgen - det hadde jo vært smart med litt søvn da."

Hvis jeg hadde vært "on top of things", så hadde søvn vært tingen. Nå er jeg imidlertid for urolig til at det lar seg gjøre med mer enn et par timer av denslags. Det går mot en kontinuerings-høst :-)

Dessuten - jeg hadde en eksamen i matematisk modellering for en tid siden - etter en våkenatt, og den gikk utrolig bra :-)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lykke til i morgen - det hadde jo vært smart med litt søvn da."

Hvis jeg hadde vært "on top of things", så hadde søvn vært tingen. Nå er jeg imidlertid for urolig til at det lar seg gjøre med mer enn et par timer av denslags. Det går mot en kontinuerings-høst :-)

Dessuten - jeg hadde en eksamen i matematisk modellering for en tid siden - etter en våkenatt, og den gikk utrolig bra :-)

".................................."

Ja, matematisk modellering må en vel være litt i ørska for å få noe ut av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just because you're paranoid, doesn't mean they're not out to get you. ;)

*LOL*

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Jeg lurte henne, og hun skjønte ingenting før hun sovnet. Hun var bare veldig mett og trøtt. Med kosebamsen sin ved siden.

En kurv av rotting var foret med en pute i bunn og hennes yndlingteppe. Den fikk stå åpen midt på atuebordet i en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai, litt flaut da. Og ingen andre å skylde på enn seg selv heller. ;)

Det var direkte pinlig skal jeg si deg :o) Skrev en mail til webbis og hoppet ut av senga om morran for å se om det var slettet og det var det.

Ellers så har jeg blitt outet her ett par ganger. Det var ikke så ille men ille nok for meg. Den ene gangen ble jeg konfrontert med noe jeg hadde skrevet sikkert 5 år tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var direkte pinlig skal jeg si deg :o) Skrev en mail til webbis og hoppet ut av senga om morran for å se om det var slettet og det var det.

Ellers så har jeg blitt outet her ett par ganger. Det var ikke så ille men ille nok for meg. Den ene gangen ble jeg konfrontert med noe jeg hadde skrevet sikkert 5 år tidligere.

Herregud, hvem sitter og holder rede på sånt, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, matematisk modellering må en vel være litt i ørska for å få noe ut av :-)

Mulig det. Jeg kunne ingenting, men lærte veldig mye (som jeg har glemt nå) :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvem sitter og holder rede på sånt, da?

Jeg vet bare nicket jeg og han har ikke vært her på en stund. Heldigvis. Men han må ha klisterhjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare nicket jeg og han har ikke vært her på en stund. Heldigvis. Men han må ha klisterhjerne.

Jeg hadde blitt litt shaky da altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg heter du flisa okka som. Hadde aldri klart å kalle deg noe annet :o)

Ja, et par av de som var i bryllupet vårt - hvor mannen til en DOL'er bare kjente meg som "flisa" - - han lirte jo av seg overfor min mor: "skal bli spennende å smake kaken som "flisa" har bakt! - - mora mi ante jo ikke hvem denne flisa var og hvilken kake hun hadde bakt! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt litt shaky da altså. :)

Jeg ble det. Men han har vært vankelig her inne så jeg ble ikke overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Just because you're paranoid, doesn't mean they're not out to get you. ;)

Det er stygt å forfølge en paranoid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et par av de som var i bryllupet vårt - hvor mannen til en DOL'er bare kjente meg som "flisa" - - han lirte jo av seg overfor min mor: "skal bli spennende å smake kaken som "flisa" har bakt! - - mora mi ante jo ikke hvem denne flisa var og hvilken kake hun hadde bakt! hehe

*ler meg ihjel*

Hadde du snudd deg om noen hadde ropt flisa etter deg på gata? Jeg tror søren meg jeg hadde snudd meg hvis noen ropte Dorthe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler meg ihjel*

Hadde du snudd deg om noen hadde ropt flisa etter deg på gata? Jeg tror søren meg jeg hadde snudd meg hvis noen ropte Dorthe.

Ja, jeg hadde nok det nå - etter 7 år. :)

Men det første treffet jeg var på .-var rart å presentere seg som flisa - for sånn ser jeg jo ikke ut, - som en flis altså - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Noen ganger får jeg lyst -. . . men man gjør ikke egentlig sånn - kvinne mot kvinne - og det sliter jeg litt med om dagen. Driver og bryner meg på en kvinnemenneske som er litt vepsete for å si det slik - og jeg har lett for å krype - - men trener litt her nå da - men gir meg fort og skynder meg å putte på smileyser apostrofer og stjerner og piss. og så angrer jeg og tror jeg har fått uvenner og sånn....herregud og jeg skal være over 40 år...

Lykke til i morgen - det hadde jo vært smart med litt søvn da.

Du skriver noe dumt og tror hele verden hater deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...