Gå til innhold

Hva sysn du om å "oute" noen på DOL?


Gjest Mr Pimmel

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Pimmel

Hehe, jeg har ikke fått med meg det. Men hvis noen babler i vissvassdiskusjoner med ulike nick har jeg ingen problemer med å fortelle dem at jeg kjenner dem igjen. Ei heller har jeg problemer med å rope Ulv når det er Ulv.

Enkelte er jo faen meg enklere å kjenne igjen enn fargen på diare. :)

Noen er ikke her for å ha det hyggelig eller være hyggelige.

Hvis de kan svare meg hvorfor de er her, så kan vi diskutere det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 433
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    95

  • flisa

    46

  • laguna1365380434

    37

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Jeg sier ikke hva jeg syns om dine meninger, eller bruker ord som tåpe, idiot, klovn, dust, vås osv, bare hva jeg mener om saken og spør hva du syns om saken.

Arrester meg om jeg ikke oppfyller det i denne tråden.

DOL er et lite samfunn og her finnes et antall hustyranner, noen bytter nick bare når de skal si noe stygt. Jeg bare bytter når jeg blir lei av det gamle.

Jeg bytter aldri nick, og jeg kan ikke huske å ha tyranisert så voldsomt i det siste heller..;)

Så jeg skjønner ikke helt hvor du vil.

Vær klar da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg sier ikke hva jeg syns om dine meninger, eller bruker ord som tåpe, idiot, klovn, dust, vås osv, bare hva jeg mener om saken og spør hva du syns om saken.

Arrester meg om jeg ikke oppfyller det i denne tråden.

DOL er et lite samfunn og her finnes et antall hustyranner, noen bytter nick bare når de skal si noe stygt. Jeg bare bytter når jeg blir lei av det gamle.

Hvorfor blir man lei av et nick? Jeg forstår at en kan bli lei av bukser, gensere, musikk og en eller annen film man har sett for mange ganger, men et nick på et nettsted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det en "æressak" å ikke oute noen, hverken ved å røpe deres RL navn - eller "ex-nick" - eller at man vet om andre fora de frekventerer etc. Sånt er ufint og kan faktisk lage problemerer for den det gjelder, syns jo ikke jeg har noe med det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe, jeg har ikke fått med meg det. Men hvis noen babler i vissvassdiskusjoner med ulike nick har jeg ingen problemer med å fortelle dem at jeg kjenner dem igjen. Ei heller har jeg problemer med å rope Ulv når det er Ulv.

Enkelte er jo faen meg enklere å kjenne igjen enn fargen på diare. :)

jeg har ropt ulv..:-o

Og det er jo ikke særlig populært..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Noen er ikke her for å ha det hyggelig eller være hyggelige.

Hvis de kan svare meg hvorfor de er her, så kan vi diskutere det nå.

Lurer du på hvorfor jeg er her?

Jeg synes det er morsomt å diskutere, skrive, og generelt våse.

Men det har vel egentlig ikke så mye å gjøre med problemstillingen i ditt hovedinnlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr Pimmel

hva er dine forrige nick da?

Jeg skal reise bort noen tid og bytter når jeg kommer tilbake. Hvis jeg kommer tilbake hit. Det er ikke så veldig morsomt her. De gamle husker jeg ikke. Jeg bytter ikke av noen annen grunn enn at jeg ikke vil hjelpe de som personfokuserer. Jeg mener det er unødig/ ufint å fokusere på personen til en som ikke inviterer til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker om at jeg hvisket om at han opererer under flere nick..

Jeg synes det var greit, men det er mulig jeg tar feil..:-o

Jeg sa ikke det gamle, men jeg ordla meg nok slik at invidde forsto meg. Er jeg jævlig nå altså?

Jeg har ikke lekket statshemmeligheter akkurat da..Jeg synes det ble litt mye drama&furt.

*HM*

*tygger litt på om jeg har vært ugrei*

Jaja, du sa jo ikke engang nicket da :o) Bare ymtet frampå hva alle de innvidde vet. Jeg tror jeg har vært slemmere med SDD :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

For meg er det en "æressak" å ikke oute noen, hverken ved å røpe deres RL navn - eller "ex-nick" - eller at man vet om andre fora de frekventerer etc. Sånt er ufint og kan faktisk lage problemerer for den det gjelder, syns jo ikke jeg har noe med det heller.

Hav syns du om at noen gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg synes ikke det gjør noe at man sier man kjenner igjen nick, hvis noen operere med mange forskjellige, og ikke gjør det pga personlige eller intime årsaker.

Nei, jeg kan ikke skjønne at jeg skal ha vært så fæl..Å lage egen tråd om det gjør jo bare at enda flere blir klar over "problematikken" da..;)

Jeg sa bare at jeg visste han skrev under flere nick(og hintet om ett)men jeg sa ikke nicket en gang.

Og det var i en vissvass tråd her på åpent(om båndtvang!;)) og ikke i f.eks en hemmelig og intim tråd om skumle sykdommer på seksualitet..

Jeg føler meg ikke så grådig slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Jeg bytter aldri nick, og jeg kan ikke huske å ha tyranisert så voldsomt i det siste heller..;)

Så jeg skjønner ikke helt hvor du vil.

Vær klar da vel?

Vil du beholde nicket ditt så skal ikke jeg tvinge deg til å bytte. Jeg har ikke noe med hvorfor du ikke bytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke skjønne at jeg skal ha vært så fæl..Å lage egen tråd om det gjør jo bare at enda flere blir klar over "problematikken" da..;)

Jeg sa bare at jeg visste han skrev under flere nick(og hintet om ett)men jeg sa ikke nicket en gang.

Og det var i en vissvass tråd her på åpent(om båndtvang!;)) og ikke i f.eks en hemmelig og intim tråd om skumle sykdommer på seksualitet..

Jeg føler meg ikke så grådig slem.

Du traff vel en øm nerve, da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "mistenksomt" at du poster akkurat dette rett etter at du anklaget en for å ha gjort dette mot deg i en annen tråd. Mistenksomt fordi det du snakker om her er noe helt annet enn det som skjedde der.

Hvis det er noe som fortelles i fortrolighet så er det noe helt annet enn at noen påpeker at flere nick åpenbart er samme person.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jaja, du sa jo ikke engang nicket da :o) Bare ymtet frampå hva alle de innvidde vet. Jeg tror jeg har vært slemmere med SDD :o)

Ja, du så tråden det furtes for?

Jeg synes ikke det var så mye å legge seg ned å grine for altså..!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hav syns du om at noen gjør det?

Jeg syns mildt sagt at det er ubetenksomt - at noen vil tro de vokser overfor andre - ved å sitte inne med informasjon de bare MÅ fortelle omverden at de har - eller så er det ren ondskap bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Nei, jeg kan ikke skjønne at jeg skal ha vært så fæl..Å lage egen tråd om det gjør jo bare at enda flere blir klar over "problematikken" da..;)

Jeg sa bare at jeg visste han skrev under flere nick(og hintet om ett)men jeg sa ikke nicket en gang.

Og det var i en vissvass tråd her på åpent(om båndtvang!;)) og ikke i f.eks en hemmelig og intim tråd om skumle sykdommer på seksualitet..

Jeg føler meg ikke så grådig slem.

Du er da ikke slem i det hele tatt, isåfall er det mange som er slemme her inne inkludert meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du så tråden det furtes for?

Jeg synes ikke det var så mye å legge seg ned å grine for altså..!

:-)

jeg har lest den med et halvt øye. Det var først nå den begynner å bli interessant da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Vil du beholde nicket ditt så skal ikke jeg tvinge deg til å bytte. Jeg har ikke noe med hvorfor du ikke bytter.

Det har ingen ting med noe å gjøre..Hvorfor driver du å skriver slikt fjas?

Det er ikke det at jeg ikke skjønner hva du mener men jeg gidder ikke å tåkepreike med deg. Hold deg til saken (som du gjerne serverer!) eller la være!

Jeeeez!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Pimmel

Nei, jeg kan ikke skjønne at jeg skal ha vært så fæl..Å lage egen tråd om det gjør jo bare at enda flere blir klar over "problematikken" da..;)

Jeg sa bare at jeg visste han skrev under flere nick(og hintet om ett)men jeg sa ikke nicket en gang.

Og det var i en vissvass tråd her på åpent(om båndtvang!;)) og ikke i f.eks en hemmelig og intim tråd om skumle sykdommer på seksualitet..

Jeg føler meg ikke så grådig slem.

Du vet ingenting.

Mange har tatt feil før. Jeg gidder ikke avkrefte eller bekrefte. Det er liksom helt likegyldig hva noen tror.

Dessuten er jeg allerede lei dette stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, du så tråden det furtes for?

Jeg synes ikke det var så mye å legge seg ned å grine for altså..!

:-)

Fortell meg hvilken tråd det er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...