Gå til innhold

Inneholder islam noe som helst medbestemmelserett?


Gjest Pausefiskebolla

Anbefalte innlegg

Han generaliserer på dine vegne for å ilegge deg usympatiske trekk dvs meninger og holdninger du ikke har. Påvirke oppinionen til å tro at alle er raister og intolerant og usympatiske som egentlig er alminnelige nordmenn.

jeg tror jeg kan tenke selv:-) han har aldri overbevist meg om noe som helst uten at vi kanskje har blitt enige om at begge ting er like galt... selv om vi har stått på hver vår side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    67

  • Goliath

    45

  • Prozak

    7

  • MsSophie

    6

Mest aktive i denne tråden

Noen er slett ikke her for å være hyggelig, og sør er den av dem. Det du ser her; han trakasserer de fleste, det kommer aldri et hyggelig ord derfra.

En tyrann.

*Spiller fiolin*

Det er alltid morsomt når den som starter tråd etter tråd med antisemittisme nå spiller martyr.

Du, av alle, som fremdeles ikke vil ta avstand fra all terrorisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

jeg tror jeg kan tenke selv:-) han har aldri overbevist meg om noe som helst uten at vi kanskje har blitt enige om at begge ting er like galt... selv om vi har stått på hver vår side.

De jeg selv ser og opplever må jeg fotelle om fritt.

De som vil kan se selv, får spørre han.

Hn spør ikke om noe, lager kun falske fatasipersoner med groteke trekk og farlige trekk som ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg selv ser og opplever må jeg fotelle om fritt.

De som vil kan se selv, får spørre han.

Hn spør ikke om noe, lager kun falske fatasipersoner med groteke trekk og farlige trekk som ikke finnes.

Dine innlegg er jo her slik at alle kan se dem, inklusive disse tragikomiske innleggene hvor du spiller martyr.

Stakkars, strakkars mobberen, som ikke fikk lov til å fortsette uimotsagt.

Nå er det vel rett før du anklager meg for å "sensurere" deg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg selv ser og opplever må jeg fotelle om fritt.

De som vil kan se selv, får spørre han.

Hn spør ikke om noe, lager kun falske fatasipersoner med groteke trekk og farlige trekk som ikke finnes.

han sitere vel sin side av saken, men han har rom nok til at andre kan komme med inspill, dette er sett fra min side iallfall... jeg har ben i nesa og lar meg ikke forme, selv om jeg har diskutert med sør.. liker ham jeg faktisk:-) selv om vi støtt er uenige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

*Spiller fiolin*

Det er alltid morsomt når den som starter tråd etter tråd med antisemittisme nå spiller martyr.

Du, av alle, som fremdeles ikke vil ta avstand fra all terrorisme.

Jeg vet hva en martyr er, men jeg får ikke noe fornuftig av deg, så jeg blir så lei, drit lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han sitere vel sin side av saken, men han har rom nok til at andre kan komme med inspill, dette er sett fra min side iallfall... jeg har ben i nesa og lar meg ikke forme, selv om jeg har diskutert med sør.. liker ham jeg faktisk:-) selv om vi støtt er uenige..

Hei sheba,

Det er helt OK at folk er uenige med meg. Det ville vært kjedelig hvis alle var enige.

Det jeg kritiserer Ulv, osv. for er ikke å være "uenig" (det har alle lov til), men trakassering av hele grupper (stort sett) uskyldige mennesker. Å fordømme enkelthandlinger/individer har jeg også gjort - inkl. for noen timer siden i en tråd om en kvinne som måtte gifte seg med svigerfaren, eller hvem det var.

Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva en martyr er, men jeg får ikke noe fornuftig av deg, så jeg blir så lei, drit lei.

Da burde du kanskje vurdere å slutte med trakasseringen av semitter?

Dessuten - du har fremdeles ikke tatt avstand fra all terrorisme mot sivile. Du kan jo benytte anledningen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

han sitere vel sin side av saken, men han har rom nok til at andre kan komme med inspill, dette er sett fra min side iallfall... jeg har ben i nesa og lar meg ikke forme, selv om jeg har diskutert med sør.. liker ham jeg faktisk:-) selv om vi støtt er uenige..

Jeg liker ikke å bli sammenlignet med hitler for annet hvert inlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

Dine innlegg er jo her slik at alle kan se dem, inklusive disse tragikomiske innleggene hvor du spiller martyr.

Stakkars, strakkars mobberen, som ikke fikk lov til å fortsette uimotsagt.

Nå er det vel rett før du anklager meg for å "sensurere" deg igjen?

Jeg driter i det du skriver, fordi jeg vet hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å bli sammenlignet med hitler for annet hvert inlegg.

Jeg har heller ikke sammenlignet deg med Hitler, men påpekt at din trakassering av muslimer er meget sammenlignbar med den trakasseringen av jøder som foregikk i Tyskland på 1930-tallet.

Du har bare byttet ut jødene med muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i det du skriver, fordi jeg vet hva du vil.

For å si det rett ut, så virker det faktisk ikke som om du "driter" i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sheba,

Det er helt OK at folk er uenige med meg. Det ville vært kjedelig hvis alle var enige.

Det jeg kritiserer Ulv, osv. for er ikke å være "uenig" (det har alle lov til), men trakassering av hele grupper (stort sett) uskyldige mennesker. Å fordømme enkelthandlinger/individer har jeg også gjort - inkl. for noen timer siden i en tråd om en kvinne som måtte gifte seg med svigerfaren, eller hvem det var.

Alt godt,

meninger har vi alle, det var jo nettopp det jeg sa, vi har diskutert endel ganger uten at usakligheter er blitt sagt, (kanskje jeg er hardhudet) men tror ikke det.. liker deg jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pausefiskebolla

Jeg har heller ikke sammenlignet deg med Hitler, men påpekt at din trakassering av muslimer er meget sammenlignbar med den trakasseringen av jøder som foregikk i Tyskland på 1930-tallet.

Du har bare byttet ut jødene med muslimer.

Det du skriver er bare surr, det har ingen sammenheng med mitt. Det virker på meg som du vil skape en ny virkelighet for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver er bare surr, det har ingen sammenheng med mitt. Det virker på meg som du vil skape en ny virkelighet for deg selv.

At du ikke innser at det er like galt å trakassere muslimer, jøder, kristne, hinduer, humanister, og andre uskyldige grupper betyr ikke at det er "surr", men at du mangler innsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

Det blir du vel ikke, ikke fra meg iallfall:-)

Han savner en å hate, og finner han ingen, prøver han å skape et fantasifoster med de egenskaper han ønsker. Det fins mange slike fruitcakes. Men jeg kan ikke desverre ikke la meg manipulere, og stiler meg ikke til rådighet for forstyrrede mennesker.

Det kan nok være skremmende for noen å bli forfulgt av en slik gærning. Det er personen bak nicket han er ute etter. Mye rart på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han savner en å hate, og finner han ingen, prøver han å skape et fantasifoster med de egenskaper han ønsker. Det fins mange slike fruitcakes. Men jeg kan ikke desverre ikke la meg manipulere, og stiler meg ikke til rådighet for forstyrrede mennesker.

Det kan nok være skremmende for noen å bli forfulgt av en slik gærning. Det er personen bak nicket han er ute etter. Mye rart på internett.

Jeg hater deg ikke, som du så paranoid påstår.

Derimot misliker jeg antisemittismen din sterkt. Slik trakassering av uskyldige mennesker hører ikke hjemme noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

At du ikke innser at det er like galt å trakassere muslimer, jøder, kristne, hinduer, humanister, og andre uskyldige grupper betyr ikke at det er "surr", men at du mangler innsikt.

Dette skriver jeg bare en gang:

Jeg lar meg ikke manipulere, og vil ikke ha noen debatt på det nivået. Vi har ikke diskutert eller blitt enige om noe av dette. Det du skriver får du ikke noe svar på, rett og slett fordi det ikke er spørmål, men forsøk på manipulerinng.

Du har en agenda, og den er som et hakk i plata, gang på gang, antagelig kopiert fra et frasebibliotek.

Jeg har ingen av de holdningene eller meningene du så frekt insinuerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han savner en å hate, og finner han ingen, prøver han å skape et fantasifoster med de egenskaper han ønsker. Det fins mange slike fruitcakes. Men jeg kan ikke desverre ikke la meg manipulere, og stiler meg ikke til rådighet for forstyrrede mennesker.

Det kan nok være skremmende for noen å bli forfulgt av en slik gærning. Det er personen bak nicket han er ute etter. Mye rart på internett.

Det er litt morsomt at akkurat du, som til stadighet beskylder folk for å ilegge deg meninger/hensikter du ikke har, og sitte å komme med de uttalelsene du gjør i dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...