Gå til innhold

Outing


Prozak

Anbefalte innlegg

Hør her: Det er greit at noen som bytter nick innimellom blir "avslørt" åpent, ut i fra måten de skriver på og temaene.

Det som ikke er greit, er når dette blir en agenda. Ulv, for eksempel, blir kosekvent kalt "ulv" uansett hvilket nick han benytter. Hvorfor det? Det er greit at vi kjenner ham igjen, men det har da ingenting for seg å hele tiden påpeke at han er "en annen"? Hvis han ønsker å være mindre gjenkjennelig, da hovedsaklig for nye og evt. de som ikke kjenner ham, så er det hans sak.

Personlig synes jeg det er feigt og useriøst å ikke benytte et fast nick (og DOL er ganske unik mht. at man faktisk har mulighet til det). Men iom. at det faktisk er både mulig og lovlig, så blir det barnslig å hele tiden "oute" folk på denne måten.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Sør

    15

  • amber sun

    7

Mest aktive i denne tråden

Enig.

Har iallfall gjenkjent ett nick her uten å avsløre noe. :) Flink asså.

Selvsagt kjenner jeg også Ulven på gangen, men det er bare barnslig å drive med denne outingen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fast nick+bytter

Jeg har et fast nick, men av og til finner jeg på et så ikke alle her vet "alt" om meg. Om noen kjenner meg igjen på skrivestil eller annet håper jeg at de ikke sier noe..... Jeg er helt enig i det du skriver her Prozak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis enig, men det blir en parodi når vedkommende benytter ørten nick, men skriver samme innlegg med alle nickene, for å gi inntrykk av at det er flere som tenker som ham.

Det er bare en annen variant av å bruke flere nick i samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uenig. Når en person gulper opp den samme svadaen gang på gang, kommer med de samme paranoide beskyldningene, den samme jævlige sippingen og den samme enerverende sutringen - da synes jeg det er helt greit.

Skulle jeg derimot kjenne igjen et nick bak et nytt nick i et innlegg hvor vedkommende stiller helsemessige eller spørsmål reltatert til å ordne opp i privatliv ol, ville jeg aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg skriver Ulv av gammel vane. Ikke noe vondt ment. Fyren vet jo at 90 % av de faste brukerne her forstår hvem han er etter hans første innlegg uansett. Så jeg tenker ikke over det når det gjelder ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bryr meg forøvrig ikke det spøtt om grunnen til at noen bytter nick, så lenge det ikke er for å trakkassere.

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uenig. Når en person gulper opp den samme svadaen gang på gang, kommer med de samme paranoide beskyldningene, den samme jævlige sippingen og den samme enerverende sutringen - da synes jeg det er helt greit.

Skulle jeg derimot kjenne igjen et nick bak et nytt nick i et innlegg hvor vedkommende stiller helsemessige eller spørsmål reltatert til å ordne opp i privatliv ol, ville jeg aldri gjort det.

Saken er jo at man på den måten ikke får muligheten til å "legge om" på det man skriver, og man blir mottatt på samme måte selv om man kanskje ikke skriver like sytenede og/eller direkte. Dette blir spesiellt gjeldende når man blir konfrontert hele tiden med at "det har du sagt før", og "kommer du med det der igjen" o.s.v. Og temaene man skriver om vil naturligvis ikke endre seg - har man en ting man er opptatt av, så er det det man skriver mest om.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis enig, men det blir en parodi når vedkommende benytter ørten nick, men skriver samme innlegg med alle nickene, for å gi inntrykk av at det er flere som tenker som ham.

Det er bare en annen variant av å bruke flere nick i samme tråd.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bryr meg forøvrig ikke det spøtt om grunnen til at noen bytter nick, så lenge det ikke er for å trakkassere.

"......................................"

Men her ER det jo nettopp for å trakassere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildegard B.

Saken er jo at man på den måten ikke får muligheten til å "legge om" på det man skriver, og man blir mottatt på samme måte selv om man kanskje ikke skriver like sytenede og/eller direkte. Dette blir spesiellt gjeldende når man blir konfrontert hele tiden med at "det har du sagt før", og "kommer du med det der igjen" o.s.v. Og temaene man skriver om vil naturligvis ikke endre seg - har man en ting man er opptatt av, så er det det man skriver mest om.

"...................................."

Hvilket er en av grunnene til at mange velger å bruke nick etter hva innlegget handler om.

Selv om man aldri har klaget eller sutret eller hva det nå var.

Det er en ekkel hersketeknikk!

Forøvrig enig med deg om det med den brukeren hva det nå var.

Hilzzzen nylig fast;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saken er jo at man på den måten ikke får muligheten til å "legge om" på det man skriver, og man blir mottatt på samme måte selv om man kanskje ikke skriver like sytenede og/eller direkte. Dette blir spesiellt gjeldende når man blir konfrontert hele tiden med at "det har du sagt før", og "kommer du med det der igjen" o.s.v. Og temaene man skriver om vil naturligvis ikke endre seg - har man en ting man er opptatt av, så er det det man skriver mest om.

"...................................."

Han har skrevet samme innlegg om hvor grusomt det er at det var demonstrasjonstog for Benjamin Hermansen, utallige ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er jo at man på den måten ikke får muligheten til å "legge om" på det man skriver, og man blir mottatt på samme måte selv om man kanskje ikke skriver like sytenede og/eller direkte. Dette blir spesiellt gjeldende når man blir konfrontert hele tiden med at "det har du sagt før", og "kommer du med det der igjen" o.s.v. Og temaene man skriver om vil naturligvis ikke endre seg - har man en ting man er opptatt av, så er det det man skriver mest om.

"...................................."

Det kan du selvfølgelig ha helt rett i.

Men sutring er selvmedlidenhet er det verste jeg vet, så sippere bør outes rent prinsipielt spør du meg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du selvfølgelig ha helt rett i.

Men sutring er selvmedlidenhet er det verste jeg vet, så sippere bør outes rent prinsipielt spør du meg.

:)

"Men sutring er selvmedlidenhet er det verste jeg vet, så sippere bør outes rent prinsipielt spør du meg."

Akkurat DET er jeg ikke sikker på om jeg er helt enig i. Men det er nå så :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heheheh

At dere gidder.

Tenk å leve seg så inn i et forum da gitt.

Også så lette å manipulere.

Ingen onde hensikter, og alltid respekt for de som selv respekterer, selvsagt.

Hvor skulle vi ikke ønske at vi hadde mer makt til å diktere og lede andre.

Hva med å slappe litt mer av, dere får magesår og blir gamle før tida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men sutring er selvmedlidenhet er det verste jeg vet, så sippere bør outes rent prinsipielt spør du meg."

Akkurat DET er jeg ikke sikker på om jeg er helt enig i. Men det er nå så :-)

"......................................"

...det har du fullt lov til og ikke være, tenk så kjedelig hvis alle være enig til enhver tid...:-)

Men helt ærlig prozak, sutrete mannfolk er patetisk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

...det har du fullt lov til og ikke være, tenk så kjedelig hvis alle være enig til enhver tid...:-)

Men helt ærlig prozak, sutrete mannfolk er patetisk? :)

I hvert fall helt sikkert: det sitter noen og ler seg skakk et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...