Gå til innhold

Outing


Prozak

Anbefalte innlegg

Ja du er enig, du er så mistenkelig enig med webmaster hele tiden. Har du et sexuelt forhold til han/henne?

*Judas* ;p

*knegg* Det spørsmålet der har igrunn jeg venta på å få et par ganger, men det har ikke kommet.

Kanskje jeg, Prozak og Webbis skulle hatt oss en trekant hvor vi kunne diskutert de antisosiale individene som herjer på dol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Sør

    15

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Hehe, men i normale tilfeller pleier ikke folk å fremme ubegrunnede påstander og så argumentere på en måte hvor de ikke er i nærheten av å klare og sette sammen ord til noe som gir mening.

Men å diskutere med deg er litt som å onanere med en ostehøvel: Litt morsomt, men mest smertefullt.

"Men å diskutere med deg er litt som å onanere med en ostehøvel: Litt morsomt, men mest smertefullt."

*ROFL*

Du har så kule sammeligninger! Hvor tar du det fra?

*småler ennå*

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Men å diskutere med deg er litt som å onanere med en ostehøvel: Litt morsomt, men mest smertefullt."

*ROFL*

Du har så kule sammeligninger! Hvor tar du det fra?

*småler ennå*

:-D

Den her stjal jeg fra Ford Fairlane. :)

En film du burde se!

Men nå er det fotball! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her stjal jeg fra Ford Fairlane. :)

En film du burde se!

Men nå er det fotball! :)

En film jeg burde se altså?

Hva slags sjanger er det tro?

*søker på google*

Kos deg med fotballen, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

En film jeg burde se altså?

Hva slags sjanger er det tro?

*søker på google*

Kos deg med fotballen, da :)

Det er en særdeles mannsjåvenistisk gutte-komedie, så den passer helt sikkert for deg. :)

Umulig å kose seg med den fotballen her. Første omgangen var faen meg verre enn å se maling tørke. Jeg måtte faktisk konsentrere meg for å klare å holde øynene åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en særdeles mannsjåvenistisk gutte-komedie, så den passer helt sikkert for deg. :)

Umulig å kose seg med den fotballen her. Første omgangen var faen meg verre enn å se maling tørke. Jeg måtte faktisk konsentrere meg for å klare å holde øynene åpne.

haha, og det tror du er noe for meg? *flire*

Jeg hadde tenkt å se på Judging Amy, men så fikk jeg på mirakuløst vis plutselig til å laste ned både ringetoner og logoer til den nye mobilen min (aner ikke hvordan det plutselig gikk, så jeg skaffet et par ekstra i tilfelle det ikke virker neste gang, jeg har styra sånn med dette den siste uken uten å få det til).

Og dermed glemte jeg av hele tv'en.

Vel, nå har jeg ihvertfall logoen jeg ønsket meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Underholdning er ordet.

Jeg ville ikke true med å kaste stein i glasshus var jeg "deg".

Jeg har så mye potensiell moro på lager at jeg kan bli motivert.

:-)

Men er ikke litt av poenget med å utbasunere noe man mener er moro at andre skal være med på det også? Når de rundt deg bare rister på hodet, så kunne du jo egentlig bare sittet og snakket med deg selv.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterliggjøring er det første tegn på desperasjon. :-)

Tull og tøys. Latterliggjøring kan være et tegn på at man ikke har mer å komme med, men det kan også være den eneste logiske reaksjonen.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterliggjøring er det første tegn på desperasjon. :-)

I det tilfellet her så er det jo komplett umulig, og det faller på sin egen urimelighet, at det er desperasjon som er problemet. Du svarer ikke på en eneste oppfordring, og du møter ethvert motargument ved å ignorere det og gå videre til neste sak som ikke har noe med det opprinnelige spørsmålet å gjøre.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg* Det spørsmålet der har igrunn jeg venta på å få et par ganger, men det har ikke kommet.

Kanskje jeg, Prozak og Webbis skulle hatt oss en trekant hvor vi kunne diskutert de antisosiale individene som herjer på dol...

Hvis det er noe i ryktene om at webmaster er en kvinne, så var det en meget god idé :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

I det tilfellet her så er det jo komplett umulig, og det faller på sin egen urimelighet, at det er desperasjon som er problemet. Du svarer ikke på en eneste oppfordring, og du møter ethvert motargument ved å ignorere det og gå videre til neste sak som ikke har noe med det opprinnelige spørsmålet å gjøre.

".................................."

Jeg har -meeeeeeget sjelden- fått svar på mine spørsmål, da er det ikke så viktig å svare på andres, dessuten har spørsmålene en tendens til å være svært ledende og forsøk på å kompromittere. Altså en agenda av noe slag, som det er helt opp til meg å bli med på. Jeg lar meg ikke lede, og jeg liker ikke agitering.

Jeg svarer helt seriøst på seriøse spørsmål. Hvis jeg kan.

"agitasjon" (av lat.), bearbeidelse av opinionen, oppvigling. — agitator, oppvigler, person som agiterer. — agitere, oppvigle, bearbeide opinionen.

DOL er en liten opinion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Tull og tøys. Latterliggjøring kan være et tegn på at man ikke har mer å komme med, men det kan også være den eneste logiske reaksjonen.

"....................................."

Noen begynner med å kalle andre idioter og latterliggjøre i hver melding. Hvorfor skal man svare på slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Men er ikke litt av poenget med å utbasunere noe man mener er moro at andre skal være med på det også? Når de rundt deg bare rister på hodet, så kunne du jo egentlig bare sittet og snakket med deg selv.

"...................................."

Det er selvsagt skuffende at alle ikke har dyp respekt for DOL, og aksepterer all dritten som kommer fra småtyrannene med bøyet hode.

Noen er så arrogante, spydige, respektløse og sarkastiske at det er latterlig.

Jeg svarer på det med å ikke svare.

Jeg lurer på om de leser hva de selv skriver?

Kommer det opp en sak de har sterke behov for å agitere i, så eksploderer det av sure oppgulp og regelrette fornærmelser i fleng. Noen legger andre for direkte hat. De kan ikke være riktig nagla?

Noen av drittmeldingene slutter til og med

"Med vennlig hilsen" !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt skuffende at alle ikke har dyp respekt for DOL, og aksepterer all dritten som kommer fra småtyrannene med bøyet hode.

Noen er så arrogante, spydige, respektløse og sarkastiske at det er latterlig.

Jeg svarer på det med å ikke svare.

Jeg lurer på om de leser hva de selv skriver?

Kommer det opp en sak de har sterke behov for å agitere i, så eksploderer det av sure oppgulp og regelrette fornærmelser i fleng. Noen legger andre for direkte hat. De kan ikke være riktig nagla?

Noen av drittmeldingene slutter til og med

"Med vennlig hilsen" !

Du får nok bare akseptere at du ikke får trakassere jøder, osv. uimotsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt skuffende at alle ikke har dyp respekt for DOL, og aksepterer all dritten som kommer fra småtyrannene med bøyet hode.

Noen er så arrogante, spydige, respektløse og sarkastiske at det er latterlig.

Jeg svarer på det med å ikke svare.

Jeg lurer på om de leser hva de selv skriver?

Kommer det opp en sak de har sterke behov for å agitere i, så eksploderer det av sure oppgulp og regelrette fornærmelser i fleng. Noen legger andre for direkte hat. De kan ikke være riktig nagla?

Noen av drittmeldingene slutter til og med

"Med vennlig hilsen" !

Jeg er igrunn innmari glad for at jeg slipper å forholde meg til deg eller en som deg i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Du får nok bare akseptere at du ikke får trakassere jøder, osv. uimotsagt.

Det kalles "hitling" i flg eksperter, og slikt får du ikke svar på. Slikt skrives for å sabotere debatten, ikke noe annet. Jeg har søkt her og ikke funnet noe negativt om jøder, ikke noe om jøder i det hele tatt. Bare sør er interessert i jøder, og det må tyde på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles "hitling" i flg eksperter, og slikt får du ikke svar på. Slikt skrives for å sabotere debatten, ikke noe annet. Jeg har søkt her og ikke funnet noe negativt om jøder, ikke noe om jøder i det hele tatt. Bare sør er interessert i jøder, og det må tyde på noe.

Hvorvidt det er jøder, muslimer eller buddhister du trakasserer er selvsagt irrelevant. Det er ikke "bedre" å trakassere muslimer enn jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Jeg er igrunn innmari glad for at jeg slipper å forholde meg til deg eller en som deg i det virkelige liv.

Når skal vel jeg forsvare meg?

:-)

Nei det trenger jeg ikke. Folk ringer, oppsøker meg og skriver epost til meg helt frivillig. Underlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Hvorvidt det er jøder, muslimer eller buddhister du trakasserer er selvsagt irrelevant. Det er ikke "bedre" å trakassere muslimer enn jøder.

"bedre" å trakassere muslimer enn jøder"

Det der har du skrevet 40 ganger ser jeg. Du tror at det skal indikere for andre at jag har skrevet noe slikt? Du lyver, det kan de selv søke opp og se at jeg ikke har.

Du lyver kontinuerlig av en eller annen grunn.

Hvilken grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg er igrunn innmari glad for at jeg slipper å forholde meg til deg eller en som deg i det virkelige liv.

Det er jeg veldig enig med deg i. Fyren har jo åpenbart en skrue eller to løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...