Gå til innhold

Outing


Prozak

Anbefalte innlegg

Gjest Et ledig nick igjen

Takk. Hvem enn du er. Jeg syns Webmaster Tilsyn skal ha en overordnet rolle og ikke bli en av debattantene som skal argumentere og være like "dum" som brukerne. Webmaster Tilsyn må tøyle sine egne følelser og følge reglene. Slett eller la bli du Webmaster *s*

Men det som skjer,er at webmaster tilsyn underholder seg selv med å delta ivrig i diskusjonene,og det utarter seg!

Jeg tror hun/han har det veldig morsomt desverre:(

Men for oss brukere blir det useriøst og uproffesjonel som du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Sør

    15

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Et ledig nick igjen

Nå har ikke webmaster blande seg inn i diskusjonene heller, men sagt i fra når disse idiotene tar helt av. Jeg har inntrykk av at de fleste her synes det er greit, og jeg er enig. For å få drittunger mest mulig frem i lyset så kan man godt trå ti litt.

"....................................."

Ja du er enig, du er så mistenkelig enig med webmaster hele tiden. Har du et sexuelt forhold til han/henne?

*Judas* ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

IP-adresse er ikke signifikant.

Artig at du drakk deg så dritings at du for en gangs skyld glemte at du hele tiden hardnakket har nektet for at du engang i tiden kalte deg Nosferatu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et ledig nick igjen

"Webmaster Tilsyn - en tittel for folk som skal si JA/NEI."

Uhm...hvorfor det? En tilsynsfunksjon betyr vel å gå rundt og sjekke at ting går riktig for seg, si i fra og evt. ordne opp hvis det ikke gjør det etc.?

"..................................."

Spirea har rett her!

Har webmaster noe å tilføye bør vedkommende webmaster sende en mail til brukeren, basta bom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et ledig nick igjen

Artig at du drakk deg så dritings at du for en gangs skyld glemte at du hele tiden hardnakket har nektet for at du engang i tiden kalte deg Nosferatu. :)

*Wrææææller*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et ledig nick igjen

Skjønner at du synes det er umulig å forholde deg til vår oppfordring om å bruke ett nick i hver tråd (jfr. hvordan noen gjennom hele livet til stadighet gjennomgår nye "trassaldre")..

Kommentaren din ser jeg imidlertid ikke helt relevansen av i denne sammenhengen.

Du koser deg som webmaster ser jeg?! ;O)

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Spirea har rett her!

Har webmaster noe å tilføye bør vedkommende webmaster sende en mail til brukeren, basta bom!

Spirea hadde hatt rett hvis Webmaster hadde med voksne mennesker å gjøre.

Det har han ikke. Han har med Ulv å gjøre. Et middelaldrende barn.

Og barn trenger som kjent tilsyn av barnehagetanter, ikke av jurister.

Webbis gjør med andre ord helt rett i å ta på seg barnehagetante-kostyme når hun har med Ulv og andre barn å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er enig, du er så mistenkelig enig med webmaster hele tiden. Har du et sexuelt forhold til han/henne?

*Judas* ;p

Kanskje, iom. at jeg ikke aner hvem hun/han er. Jeg har da ikke oversikt over alle jeg har et seksuellt forhold til :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirea har rett her!

Har webmaster noe å tilføye bør vedkommende webmaster sende en mail til brukeren, basta bom!

Nei, hun har ikke rett her.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg helt uenig med deg, synes det er flott at webmaster griper inn!

Når noen driver bare å skriver fiktive innlegg så kan det gå på bekostning av andre seriøse innlegg. F.eks bruker jeg gjerne en del av min tid til å svare på det andre må lure på, men hvis jeg hele tiden skal være skeptisk til om innlegget er sant, vil jeg til slutt la være å svare på noe som helst.

Jeg er ikke interessert i å bruke en del av min tid på å hjelpe andre med råd, hvis innlegget bare er fiktivt.

Så jeg sier bare stå på webbis!

Enig med deg, poppins. :)

Og jeg syns ikke Spirea har rett i det hun skriver en webmaster tilsyn skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Spirea hadde hatt rett hvis Webmaster hadde med voksne mennesker å gjøre.

Det har han ikke. Han har med Ulv å gjøre. Et middelaldrende barn.

Og barn trenger som kjent tilsyn av barnehagetanter, ikke av jurister.

Webbis gjør med andre ord helt rett i å ta på seg barnehagetante-kostyme når hun har med Ulv og andre barn å gjøre.

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et ledig nick igjen

Nei, hun har ikke rett her.

"..................................."

Jovisst har hun rett her, helt rett har hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Artig at du drakk deg så dritings at du for en gangs skyld glemte at du hele tiden hardnakket har nektet for at du engang i tiden kalte deg Nosferatu. :)

He-he. Ikkeno er som det ser ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nosferatü

Artig at du drakk deg så dritings at du for en gangs skyld glemte at du hele tiden hardnakket har nektet for at du engang i tiden kalte deg Nosferatu. :)

Bare å søke på de ordene jeg får av dere, så finner jeg litt både her og både der. Skummer gjennom "debattene" og plukker det som virker som det vekker oppsikt.

Så bruker jeg mixmaster'n på det, og vips, så er det i gang.

Nosferatu var opptatt.

Jeg tror du har vært både den ene og den andre. Det vet jeg ved å søke på spesielle vendinger du bruker. Men vi lar det ligge, er ikke ute etter noen.

Jeg vil ingen noe vondt. Ondskap er ikke min greie. Men er følsom for ondskap, og du har en hang til å angripe personer i stedet for sak, og det er ikke helt husrent eller særlig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Bare å søke på de ordene jeg får av dere, så finner jeg litt både her og både der. Skummer gjennom "debattene" og plukker det som virker som det vekker oppsikt.

Så bruker jeg mixmaster'n på det, og vips, så er det i gang.

Nosferatu var opptatt.

Jeg tror du har vært både den ene og den andre. Det vet jeg ved å søke på spesielle vendinger du bruker. Men vi lar det ligge, er ikke ute etter noen.

Jeg vil ingen noe vondt. Ondskap er ikke min greie. Men er følsom for ondskap, og du har en hang til å angripe personer i stedet for sak, og det er ikke helt husrent eller særlig hyggelig.

"

Jeg tror du har vært både den ene og den andre. Det vet jeg ved å søke på spesielle vendinger du bruker. Men vi lar det ligge, er ikke ute etter noen."

Sier du A får du si B.

Si gjerne hvem du tror jeg er eller har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirea hadde hatt rett hvis Webmaster hadde med voksne mennesker å gjøre.

Det har han ikke. Han har med Ulv å gjøre. Et middelaldrende barn.

Og barn trenger som kjent tilsyn av barnehagetanter, ikke av jurister.

Webbis gjør med andre ord helt rett i å ta på seg barnehagetante-kostyme når hun har med Ulv og andre barn å gjøre.

hehe, nettopp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Skjønner at du synes det er umulig å forholde deg til vår oppfordring om å bruke ett nick i hver tråd (jfr. hvordan noen gjennom hele livet til stadighet gjennomgår nye "trassaldre")..

Kommentaren din ser jeg imidlertid ikke helt relevansen av i denne sammenhengen.

Jeg kan bytte til 18-20 ulike IP- adresser med et håndgrep. Terminalservere og Citrix. Behovet er ikke til stede.

Alle brukere på en server har samme IP-adresse ut iom at de er innenfor det samme lokalnett som er styrt av NAT via en ruter, Proxy og brannmur. Det er altså ikke mulig å se hvem av de 35 som er på hos dere. Mange brukere logger seg på flere ulike servere avhengig av hvilke oppgaver som skal utføres, dermed kan de surfe med flere ulike IP adresser. Trafikken logges ikke, dermed vet ingen hvem av de 35 som er pålogget når. Alle 35 kan fjernstyres utenfra og brukes og surfes med av eksterne.

Andre servere har flere hundre brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

"

Jeg tror du har vært både den ene og den andre. Det vet jeg ved å søke på spesielle vendinger du bruker. Men vi lar det ligge, er ikke ute etter noen."

Sier du A får du si B.

Si gjerne hvem du tror jeg er eller har vært.

Interesserer meg ikke akkurat nå. Egentlig har jeg mistet interessen for hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Interesserer meg ikke akkurat nå. Egentlig har jeg mistet interessen for hele greia.

Egentlig er du vel bare stor i kjeften.

Intet nytt fra den kanten, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...