Gå til innhold

Outing


Prozak

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Når skal vel jeg forsvare meg?

:-)

Nei det trenger jeg ikke. Folk ringer, oppsøker meg og skriver epost til meg helt frivillig. Underlig?

"Nei det trenger jeg ikke. Folk ringer, oppsøker meg og skriver epost til meg helt frivillig. Underlig?"

Men du skriver jo stadig innlegg om dine disputer med naboer, folk i diverse styrer, advokater, samt at du er bannlyst i lokalpressen, så det er kanskje på tide å ta et hint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Sør

    15

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nosferatü

Humor har du i hvert fall :-)

Hadde jeg ikke hatt det så.

En fyr her om dagen var sint som en fele. Men det er problem å ta noen alvorlig når de har barberskum i øra?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

"Nei det trenger jeg ikke. Folk ringer, oppsøker meg og skriver epost til meg helt frivillig. Underlig?"

Men du skriver jo stadig innlegg om dine disputer med naboer, folk i diverse styrer, advokater, samt at du er bannlyst i lokalpressen, så det er kanskje på tide å ta et hint?

Har jeg det?

Ikke helt riktig, men vi lar det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Semittene er et stort folk, og omfatter store deler av den arabiske verden inkludert jøder, kristne og muslimer, også mange områder rundt middelhavet, som nå er katolske.

Ordet antisemitt ble oppfunnet av en tysker som ikke likte ordet judenhass, jødehat, på 1800-tallet (skal være med tysk dobbeltess) og fant opp ordet antisemitt. Det er dessverre feil ord, da semitter omfatter mange religioner og folkeslag. Så hvis muslimer er antisemitter, så er de i mot seg selv.

Intressant. Men jeg er ikke anti-noesomheltfolk. Semitter interesserer meg heller ikke. Jeg stemmer blankt.

Antiterrorist kan jeg gjerne være.

Antisemitt er det du er, basert på dine innlegg på DOL.

Men spar oss dine martyr-fakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Antisemitt er det du er, basert på dine innlegg på DOL.

Men spar oss dine martyr-fakter.

Jeg vet ikke en gang hvem "semitter" er i dag, basert på det jeg kan lese i bøker. Jeg tror ikke et ord av det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Har jeg det?

Ikke helt riktig, men vi lar det gå.

Joa, det har du skrevet.

Men at du ikke husker ting du skriver er ingen bombe. Jeg har tidligere hentet fram innlegg du hardnakket har påstått du aldri har skrevet, og bevist dine løgner. Det er litt vanskeligere nå siden du skifter nick flere ganger i uka og med det gjør det umulig å holde rede på hva slags vås du poster under hvilket nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Hehe, men i normale tilfeller pleier ikke folk å fremme ubegrunnede påstander og så argumentere på en måte hvor de ikke er i nærheten av å klare og sette sammen ord til noe som gir mening.

Men å diskutere med deg er litt som å onanere med en ostehøvel: Litt morsomt, men mest smertefullt.

*lol* :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Joa, det har du skrevet.

Men at du ikke husker ting du skriver er ingen bombe. Jeg har tidligere hentet fram innlegg du hardnakket har påstått du aldri har skrevet, og bevist dine løgner. Det er litt vanskeligere nå siden du skifter nick flere ganger i uka og med det gjør det umulig å holde rede på hva slags vås du poster under hvilket nick.

Det har jeg ikke, og nei det har du ikke.

Men det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det har jeg ikke, og nei det har du ikke.

Men det er greit.

Joda, det har jeg.

Da postet du naturligis under Ulve-nicket ditt, og jeg tror det er flere enn meg som husker det.

Men det er vel nå du skal nekte for at du tidligere har kalt deg Ulv også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Joa, det har du skrevet.

Men at du ikke husker ting du skriver er ingen bombe. Jeg har tidligere hentet fram innlegg du hardnakket har påstått du aldri har skrevet, og bevist dine løgner. Det er litt vanskeligere nå siden du skifter nick flere ganger i uka og med det gjør det umulig å holde rede på hva slags vås du poster under hvilket nick.

Et spørsmål: anser du deg for å være mer saklig og mindre våsete enn meg?

Bare sånn for ordens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke en gang hvem "semitter" er i dag, basert på det jeg kan lese i bøker. Jeg tror ikke et ord av det du skriver.

At du ikke "tror" på det jeg skriver, endrer ikke på at ingen har skrevet mer antisemittisme på DOL enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Et spørsmål: anser du deg for å være mer saklig og mindre våsete enn meg?

Bare sånn for ordens skyld.

Det tror jeg de fleste gjør...

Det er nemlig ikke særlig til synsespørsmål, det er mer hvordan ting faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Et spørsmål: anser du deg for å være mer saklig og mindre våsete enn meg?

Bare sånn for ordens skyld.

Uten noen som helst tvil. Og det til tross for min åpenbare våsing.

Du forstår jo ikke engang selv hvorfor folk kritiserer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et spørsmål: anser du deg for å være mer saklig og mindre våsete enn meg?

Bare sånn for ordens skyld.

Det er vel få her som faktisk klarer å være mindre saklige enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du begynner å svare på mine...

Dine spørsmål er besvart for lengst.

Igjen sutrer du fordi folk stiller deg spørsmål du ikke vil besvare.

Ynkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Joda, det har jeg.

Da postet du naturligis under Ulve-nicket ditt, og jeg tror det er flere enn meg som husker det.

Men det er vel nå du skal nekte for at du tidligere har kalt deg Ulv også. :)

Jeg har ikke bekreftet eller avkreftet noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bekreftet eller avkreftet noe som helst.

Nei, selvsagt ikke. Det gjør du aldri.

Du skriver bare innlegg etter innlegg med meningsløst svada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

At du ikke "tror" på det jeg skriver, endrer ikke på at ingen har skrevet mer antisemittisme på DOL enn deg.

Du tar feil med dine grunnløse anklager hele tiden.

Et spørsmål: hva vil du oppnå, og hvorfor er et anomnymt nick så viktig å "ta"?

Ganske meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil med dine grunnløse anklager hele tiden.

Et spørsmål: hva vil du oppnå, og hvorfor er et anomnymt nick så viktig å "ta"?

Ganske meningsløst.

Det er ikke det anonymet nicket som blir tatt, det er meningene til det anonyme nicket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Det er ikke det anonymet nicket som blir tatt, det er meningene til det anonyme nicket...

Fint å høre.

Håper toleranse er inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...