Gå til innhold

Outing


Prozak

Anbefalte innlegg

Gjest Nosferatü

Egentlig er du vel bare stor i kjeften.

Intet nytt fra den kanten, med andre ord.

Eller samme gamle "gode" SDD i presume?

Nei (gjesp). Jeg gidder snart ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Sør

    15

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Enig med deg, poppins. :)

Og jeg syns ikke Spirea har rett i det hun skriver en webmaster tilsyn skal gjøre.

Det er jo bare tull. "Skal være en som bare kommer med JA/NEI uttalelser"? Jeg har aldri sett noen retningslinjer for liknende funksjoner som har vært sånn. Dessuten - et nettsted avgjør selv hva og hvordan de forskjellige funksjonene skal "funksjonere". Og her er det uønskelig med slik tilbakestående drittungeaktivitet, og da må man forsøke litt forskjellige virkemidler til man evt. finner noen som fungerer. Hadde jeg vært admin her, så hadde sannsynligvis flere kontoer blitt stengt.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Eller samme gamle "gode" SDD i presume?

Nei (gjesp). Jeg gidder snart ikke mer.

Du tror jeg er både den ene og den andre, skrev du.

Og det eneste du klarer å komme opp med er mitt gamle nick?

Imponerende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Spirea hadde hatt rett hvis Webmaster hadde med voksne mennesker å gjøre.

Det har han ikke. Han har med Ulv å gjøre. Et middelaldrende barn.

Og barn trenger som kjent tilsyn av barnehagetanter, ikke av jurister.

Webbis gjør med andre ord helt rett i å ta på seg barnehagetante-kostyme når hun har med Ulv og andre barn å gjøre.

Underlig at noen skal leve seg så inn i et forum at det går over til kvalme og negativ omtale av anonyme personer. Ondskap? Definintivt. Også mot en anonym? Det er litt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare tull. "Skal være en som bare kommer med JA/NEI uttalelser"? Jeg har aldri sett noen retningslinjer for liknende funksjoner som har vært sånn. Dessuten - et nettsted avgjør selv hva og hvordan de forskjellige funksjonene skal "funksjonere". Og her er det uønskelig med slik tilbakestående drittungeaktivitet, og da må man forsøke litt forskjellige virkemidler til man evt. finner noen som fungerer. Hadde jeg vært admin her, så hadde sannsynligvis flere kontoer blitt stengt.

"....................................."

"Hadde jeg vært admin her, så hadde sannsynligvis flere kontoer blitt stengt."

Du får søke på jobben som webmaster, Prozak.

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bytte til 18-20 ulike IP- adresser med et håndgrep. Terminalservere og Citrix. Behovet er ikke til stede.

Alle brukere på en server har samme IP-adresse ut iom at de er innenfor det samme lokalnett som er styrt av NAT via en ruter, Proxy og brannmur. Det er altså ikke mulig å se hvem av de 35 som er på hos dere. Mange brukere logger seg på flere ulike servere avhengig av hvilke oppgaver som skal utføres, dermed kan de surfe med flere ulike IP adresser. Trafikken logges ikke, dermed vet ingen hvem av de 35 som er pålogget når. Alle 35 kan fjernstyres utenfra og brukes og surfes med av eksterne.

Andre servere har flere hundre brukere.

Du snakker her stort sett om folk som bruker internett på arbeidsplassen e.l. Dette gjelder neppe de drittungene som troller her. Vanlige brukere er nødt til å bruke "ip-spoofing" for å "skifte" IP adr., og det er null problem å avsløre.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Underlig at noen skal leve seg så inn i et forum at det går over til kvalme og negativ omtale av anonyme personer. Ondskap? Definintivt. Også mot en anonym? Det er litt sykt.

Begynner du å sutre igjen, nå?

Det er det virkelig syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Du tror jeg er både den ene og den andre, skrev du.

Og det eneste du klarer å komme opp med er mitt gamle nick?

Imponerende! :)

Det får klare seg, jeg har ingen glede av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det får klare seg, jeg har ingen glede av det.

Nei, det har du nok ikke. Og det er heller ikke noe nytt at du ikke klarer å stå for det du skriver, så jeg hadde ikke ventet å få noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Du snakker her stort sett om folk som bruker internett på arbeidsplassen e.l. Dette gjelder neppe de drittungene som troller her. Vanlige brukere er nødt til å bruke "ip-spoofing" for å "skifte" IP adr., og det er null problem å avsløre.

"...................................."

Det er rart at de som -virkelig- har mulighetene ikke gidder? :-)

En kollega kunne robbe minibanker og et banksystem for millioner, men gidder ikke. Han tjener for godt, er for vel ansett og har for mye å tape. Det ville tatt et par dager før de oppdaget det hvis han dekker sine spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Begynner du å sutre igjen, nå?

Det er det virkelig syke.

Latterliggjøring er det første tegn på desperasjon. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde jeg vært admin her, så hadde sannsynligvis flere kontoer blitt stengt."

Du får søke på jobben som webmaster, Prozak.

:-D

Nei, vet du hva. Men den gjengen med halvaper som forsøker så godt de kan å ødelegge alt av god tone og stemning her, så er det sannsynligvis alt for mye jobb til at de betaler godt nok :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Nei, det har du nok ikke. Og det er heller ikke noe nytt at du ikke klarer å stå for det du skriver, så jeg hadde ikke ventet å få noe svar.

Å avtvinge noen svar er ikke lett. Spesielt ikke de man -vil- ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart at de som -virkelig- har mulighetene ikke gidder? :-)

En kollega kunne robbe minibanker og et banksystem for millioner, men gidder ikke. Han tjener for godt, er for vel ansett og har for mye å tape. Det ville tatt et par dager før de oppdaget det hvis han dekker sine spor.

Nå er det litt forskjell mellom vinningskriminalitet (som faktisk har noe for seg for den som gjør det) og det å oppføre seg som en treåring på et nettforum, da :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Å avtvinge noen svar er ikke lett. Spesielt ikke de man -vil- ha.

Hehe, men i normale tilfeller pleier ikke folk å fremme ubegrunnede påstander og så argumentere på en måte hvor de ikke er i nærheten av å klare og sette sammen ord til noe som gir mening.

Men å diskutere med deg er litt som å onanere med en ostehøvel: Litt morsomt, men mest smertefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Nå er det litt forskjell mellom vinningskriminalitet (som faktisk har noe for seg for den som gjør det) og det å oppføre seg som en treåring på et nettforum, da :-)

"...................................."

Nja. Er det ikke samme innstilling?

Behov for kortvarige "gleder"?

Seriøsitet er mer langsiktig.

Unnskyld; jeg vet om langsiktige idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Hehe, men i normale tilfeller pleier ikke folk å fremme ubegrunnede påstander og så argumentere på en måte hvor de ikke er i nærheten av å klare og sette sammen ord til noe som gir mening.

Men å diskutere med deg er litt som å onanere med en ostehøvel: Litt morsomt, men mest smertefullt.

Underholdning er ordet.

Jeg ville ikke true med å kaste stein i glasshus var jeg "deg".

Jeg har så mye potensiell moro på lager at jeg kan bli motivert.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster Tilsyn - en tittel for folk som skal si JA/NEI.

Jeg skjønner ikke hvordan arbeidsgiveren din kan akseptere at du blander deg i debatter med brukere Webmaster Tilsyn.

Hvorvidt innlegg er usaklige, ikke relevante eller skyter over/under/bak mål, burde Webmaster la være å blande seg i. Det er når bidragsytere bryter loven eller skriver innlegg som strider mot websidenes egentlige hensikt du skal bryte inn Webmaster Tilsyn.

Hold tilbake. Ingen kommer til å ta deg på alvor om du rasler med sablene på denne måten.

"skriver innlegg som strider mot websidenes egentlige hensikt"

Det er jo nettopp det. Hensikten er reell debatt, her blir det bare tull og tøys med alle de utrolig barnslige innleggene og diskusjon med seg selv, støtteinnlegg til seg selv når man ikke får de svarene man vil ha, man utgir seg for å være 5 forskjellige i løpet av 10 minutter osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

"skriver innlegg som strider mot websidenes egentlige hensikt"

Det er jo nettopp det. Hensikten er reell debatt, her blir det bare tull og tøys med alle de utrolig barnslige innleggene og diskusjon med seg selv, støtteinnlegg til seg selv når man ikke får de svarene man vil ha, man utgir seg for å være 5 forskjellige i løpet av 10 minutter osv...

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...