Gå til innhold

Outing


Prozak

Anbefalte innlegg

Gjest Nosferatü

Jeg har da ignorert ham i et par år. Ennå gnåler han om at jeg "ikke tør" å svare ham etc. Han om det :-)

"..................................."

Er du en pyse?

Jeg svarte han noen ganger før jeg skjønte at han bare er ute etter å bølle.

Noen bøller med stil, mens andre er helt smakløse. F eks ordet "idiot" er smakløst.

I år hadde jeg som nyttårsløfte at jeg skal bølle mer med bøller, og være snillere mot snille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Sør

    15

  • amber sun

    7

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Det er som å snakke til en vegg. Selv i en diskusjon om hvor saklig mannen er og hvilke ekstreme mengder svada han presterer å rable ned i sine intetsigende svar, svarer han med sitt sedvanlige intetsigende svada.

Det er nesten imponerende. :)

Imponerende er ordet, ja. Fyren har jo helt åpenbart en skrue eller to løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nei, selvsagt ikke. Det gjør du aldri.

Du skriver bare innlegg etter innlegg med meningsløst svada.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke hatt det så.

En fyr her om dagen var sint som en fele. Men det er problem å ta noen alvorlig når de har barberskum i øra?

:-)

Liker deg jeg! :) Sikkert den eneste som tør si det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en pyse?

Jeg svarte han noen ganger før jeg skjønte at han bare er ute etter å bølle.

Noen bøller med stil, mens andre er helt smakløse. F eks ordet "idiot" er smakløst.

I år hadde jeg som nyttårsløfte at jeg skal bølle mer med bøller, og være snillere mot snille.

Jeg svarer ikke han jeg heller - men han gir meg liskom stikk hele tiden - for å se om jeg eksploderer - og det kan det hende jeg gjør også - men ikke her på DOL .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har da ignorert ham i et par år. Ennå gnåler han om at jeg "ikke tør" å svare ham etc. Han om det :-)

"..................................."

Det er vel ingen andre enn Kahn og deg (som "ignorerer" meg) som skriver så mange innlegg om meg?

Du virker psykelig besatt av å skrive OM meg.

Men fortsett gjerne - jeg synes det er morsomt med personer som går så veldig opp i at det absolutt ikke skal svare meg. Det er hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

haha, og det tror du er noe for meg? *flire*

Jeg hadde tenkt å se på Judging Amy, men så fikk jeg på mirakuløst vis plutselig til å laste ned både ringetoner og logoer til den nye mobilen min (aner ikke hvordan det plutselig gikk, så jeg skaffet et par ekstra i tilfelle det ikke virker neste gang, jeg har styra sånn med dette den siste uken uten å få det til).

Og dermed glemte jeg av hele tv'en.

Vel, nå har jeg ihvertfall logoen jeg ønsket meg :-D

Men det er mulig du synes den er morsom. Den handler om tidenes mest mannsjåvinistiske privatdetektiv, spilt av Andrew Dice Clay. En talkshow-artist så motbydelig at han visstnok ikke får filmroller fordi han er et svin å jobbe med - etter sigende prikk lik Ford Fairlane. :)

Showene hans er også litt artige. I et av dem egler han på seg en i publikum (noe han for øvrig alltid gjør ved å rakke ned på dem enten fordi de er feite eller fordi de er negre), og det hele ender med at han byr opp til bråk og får juling. :)

Her er en anmeldelse:

http://www.dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1017077400

Hehe, jeg husker jeg lånte den bort til to blitzere og kvinneforkjempere da jeg gikk på videregående, og fikk den tilbake med noen morske formaninger om at filmen ikke var noe for dem. De hadde skrudd av etter 10 minutter. :)

Den er i hvert fall et must for alle mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er mulig du synes den er morsom. Den handler om tidenes mest mannsjåvinistiske privatdetektiv, spilt av Andrew Dice Clay. En talkshow-artist så motbydelig at han visstnok ikke får filmroller fordi han er et svin å jobbe med - etter sigende prikk lik Ford Fairlane. :)

Showene hans er også litt artige. I et av dem egler han på seg en i publikum (noe han for øvrig alltid gjør ved å rakke ned på dem enten fordi de er feite eller fordi de er negre), og det hele ender med at han byr opp til bråk og får juling. :)

Her er en anmeldelse:

http://www.dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1017077400

Hehe, jeg husker jeg lånte den bort til to blitzere og kvinneforkjempere da jeg gikk på videregående, og fikk den tilbake med noen morske formaninger om at filmen ikke var noe for dem. De hadde skrudd av etter 10 minutter. :)

Den er i hvert fall et must for alle mannfolk!

Da må jeg i det minste låne den og se hva jeg syns. Kanskje jeg faktisk syns den er morsom, siden jeg verken er blitzer eller rødstrømpe, mener jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Men det er mulig du synes den er morsom. Den handler om tidenes mest mannsjåvinistiske privatdetektiv, spilt av Andrew Dice Clay. En talkshow-artist så motbydelig at han visstnok ikke får filmroller fordi han er et svin å jobbe med - etter sigende prikk lik Ford Fairlane. :)

Showene hans er også litt artige. I et av dem egler han på seg en i publikum (noe han for øvrig alltid gjør ved å rakke ned på dem enten fordi de er feite eller fordi de er negre), og det hele ender med at han byr opp til bråk og får juling. :)

Her er en anmeldelse:

http://www.dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1017077400

Hehe, jeg husker jeg lånte den bort til to blitzere og kvinneforkjempere da jeg gikk på videregående, og fikk den tilbake med noen morske formaninger om at filmen ikke var noe for dem. De hadde skrudd av etter 10 minutter. :)

Den er i hvert fall et must for alle mannfolk!

Hmm..Jeg synes den er ganske morsom..Men jeg er den eneste jeg kjenner som synes det.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hmm..Jeg synes den er ganske morsom..Men jeg er den eneste jeg kjenner som synes det.

:-)

Eneste jenta eller eneste generelt?

Jeg kjenner ingen gutter som ikke elsker den. :)

Men nå har jeg jo forstått at du har en del merkelige guttevenner. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Eneste jenta eller eneste generelt?

Jeg kjenner ingen gutter som ikke elsker den. :)

Men nå har jeg jo forstått at du har en del merkelige guttevenner. ;)

Eneste generelt..Jeg lo masse jeg..Så skal nå disse vennenemine være så jævlig highbrow innimellom også da!

F.F er morsom, sånn er det bare, selvom den ikke er så jævla smart liksom..Kan ikke du komme å si det til vennene mine da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...