Gå til innhold

Outing


Prozak

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Det er selvsagt skuffende at alle ikke har dyp respekt for DOL, og aksepterer all dritten som kommer fra småtyrannene med bøyet hode.

Noen er så arrogante, spydige, respektløse og sarkastiske at det er latterlig.

Jeg svarer på det med å ikke svare.

Jeg lurer på om de leser hva de selv skriver?

Kommer det opp en sak de har sterke behov for å agitere i, så eksploderer det av sure oppgulp og regelrette fornærmelser i fleng. Noen legger andre for direkte hat. De kan ikke være riktig nagla?

Noen av drittmeldingene slutter til og med

"Med vennlig hilsen" !

Kan du ikke bare ta halen mellom beina og stikke nå? Du er jo helt på viddene, og alle andre enn deg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Sør

    15

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nosferatü

Kan du ikke bare ta halen mellom beina og stikke nå? Du er jo helt på viddene, og alle andre enn deg ser det.

Et alvorsord trengs i blant. Men det er ikke lett å svelge. Ikke at jeg tror det hjelper.

Når jeg ser at så mye slettes, så må det være en grunn?

De aller fleste er snille og hjelpsomme, men ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Et alvorsord trengs i blant. Men det er ikke lett å svelge. Ikke at jeg tror det hjelper.

Når jeg ser at så mye slettes, så må det være en grunn?

De aller fleste er snille og hjelpsomme, men ikke alle.

Gå og ta medisinen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bedre" å trakassere muslimer enn jøder"

Det der har du skrevet 40 ganger ser jeg. Du tror at det skal indikere for andre at jag har skrevet noe slikt? Du lyver, det kan de selv søke opp og se at jeg ikke har.

Du lyver kontinuerlig av en eller annen grunn.

Hvilken grunn?

Din antisemittisme er velkjent, og avskyelig - enten den rammer jøder eller muslimer. Det er bare to sider av samme sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Gå og ta medisinen din.

Liker ikke konflikter?

Ta det med ro, det er ikke på alvor.

:-)

Gjør som jeg: hopp over innlegg, emner og brukere du ikke liker. Besvar ikke det som ikke fortjener svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke konflikter?

Ta det med ro, det er ikke på alvor.

:-)

Gjør som jeg: hopp over innlegg, emner og brukere du ikke liker. Besvar ikke det som ikke fortjener svar.

Og besvar ikke spørsmål om hva du mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nosferatü

Din antisemittisme er velkjent, og avskyelig - enten den rammer jøder eller muslimer. Det er bare to sider av samme sak.

Semittene er et stort folk, og omfatter store deler av den arabiske verden inkludert jøder, kristne og muslimer, også mange områder rundt middelhavet, som nå er katolske.

Ordet antisemitt ble oppfunnet av en tysker som ikke likte ordet judenhass, jødehat, på 1800-tallet (skal være med tysk dobbeltess) og fant opp ordet antisemitt. Det er dessverre feil ord, da semitter omfatter mange religioner og folkeslag. Så hvis muslimer er antisemitter, så er de i mot seg selv.

Intressant. Men jeg er ikke anti-noesomheltfolk. Semitter interesserer meg heller ikke. Jeg stemmer blankt.

Antiterrorist kan jeg gjerne være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt skuffende at alle ikke har dyp respekt for DOL, og aksepterer all dritten som kommer fra småtyrannene med bøyet hode.

Noen er så arrogante, spydige, respektløse og sarkastiske at det er latterlig.

Jeg svarer på det med å ikke svare.

Jeg lurer på om de leser hva de selv skriver?

Kommer det opp en sak de har sterke behov for å agitere i, så eksploderer det av sure oppgulp og regelrette fornærmelser i fleng. Noen legger andre for direkte hat. De kan ikke være riktig nagla?

Noen av drittmeldingene slutter til og med

"Med vennlig hilsen" !

"Jeg svarer på det med å ikke svare."

Du svarer da aldri på noe som helst, selv om det er en saklig debatt, gjør du? Du kommer med en uttalelse, og når noen kommer med et motargument ignorerer du det og går videre til neste uttalelse. Det har ingenting med "debatt" å gjøre.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke konflikter?

Ta det med ro, det er ikke på alvor.

:-)

Gjør som jeg: hopp over innlegg, emner og brukere du ikke liker. Besvar ikke det som ikke fortjener svar.

"Besvar ikke det som ikke fortjener svar."

Du besvarer aldri noe - ergo må det bety at du mener at absolutt ingenting noen andre sier fortjener svar...?

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles "hitling" i flg eksperter, og slikt får du ikke svar på. Slikt skrives for å sabotere debatten, ikke noe annet. Jeg har søkt her og ikke funnet noe negativt om jøder, ikke noe om jøder i det hele tatt. Bare sør er interessert i jøder, og det må tyde på noe.

Det er så - sør eier ikke saklighet eller debattegenskaper. Men det gjør jaggu ikke du heller - du vingler og hopper fra emne til emne i hvert eneste innlegg. Mener du virkelig at motargumenter til dine uttalelser ikke "fortjener svar". Ah - hvorfor spør jeg? Du svarer jo ikke uansett.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har -meeeeeeget sjelden- fått svar på mine spørsmål, da er det ikke så viktig å svare på andres, dessuten har spørsmålene en tendens til å være svært ledende og forsøk på å kompromittere. Altså en agenda av noe slag, som det er helt opp til meg å bli med på. Jeg lar meg ikke lede, og jeg liker ikke agitering.

Jeg svarer helt seriøst på seriøse spørsmål. Hvis jeg kan.

"agitasjon" (av lat.), bearbeidelse av opinionen, oppvigling. — agitator, oppvigler, person som agiterer. — agitere, oppvigle, bearbeide opinionen.

DOL er en liten opinion.

Når du kommer med bombastiske uttalelser i tråder jeg deltar i, så svarer jeg deg. At svarene og motargumentene ikke passer deg betyr ikke at du ikke får svar.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Når du kommer med bombastiske uttalelser i tråder jeg deltar i, så svarer jeg deg. At svarene og motargumentene ikke passer deg betyr ikke at du ikke får svar.

"..................................."

Jeg liker deg og dine innlegg som regel.

Fins det et godt spørsmål så svarer jeg.

I førsten svarte jeg på alt, men fant fort ut at mine svar ble ignorert og bølla med, og da sluttet jeg å svare på alt. Noen bare bøller med meg og de får aldri svar. Men OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal vel jeg forsvare meg?

:-)

Nei det trenger jeg ikke. Folk ringer, oppsøker meg og skriver epost til meg helt frivillig. Underlig?

Underlig er det vel ikke, med tanke på hvor mange idioter som finnes rundt om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Underlig er det vel ikke, med tanke på hvor mange idioter som finnes rundt om....

Like barn leker best?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kan du ikke bare ta halen mellom beina og stikke nå? Du er jo helt på viddene, og alle andre enn deg ser det.

Det er som å snakke til en vegg. Selv i en diskusjon om hvor saklig mannen er og hvilke ekstreme mengder svada han presterer å rable ned i sine intetsigende svar, svarer han med sitt sedvanlige intetsigende svada.

Det er nesten imponerende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatü

Det er som å snakke til en vegg. Selv i en diskusjon om hvor saklig mannen er og hvilke ekstreme mengder svada han presterer å rable ned i sine intetsigende svar, svarer han med sitt sedvanlige intetsigende svada.

Det er nesten imponerende. :)

Dokumenter det!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Når skal vel jeg forsvare meg?

:-)

Nei det trenger jeg ikke. Folk ringer, oppsøker meg og skriver epost til meg helt frivillig. Underlig?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen begynner med å kalle andre idioter og latterliggjøre i hver melding. Hvorfor skal man svare på slikt?

Det er selvfølgelig et poeng. Når noen automatisk svarer deg ut i fra hvem de tror du er, og ikke ut i fra det du skriver der og da, så er det selvfølgelig ingen grunn til å svare tilbake.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...