Gå til innhold

Outing


Prozak

Anbefalte innlegg

I hvert fall helt sikkert: det sitter noen og ler seg skakk et sted.

Det er jo en kjent sak at det aldri er langt mellom gråt og latter...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    33

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Sør

    15

  • amber sun

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pausefiskebolla

Det er jo en kjent sak at det aldri er langt mellom gråt og latter...!

Håper ingen gråter, da vil jeg bli oppriktig lei meg.

At noen har fått andre til å gråte er jeg helt sikker på.

Jeg er uhyre varsom og høflig i seriøse emner, og slik vil det være.

De verste angrepene og anklagene har vakt mest latter her. Det morsomme er også at de verste er klart tyranniske, grunnløse og/eller løgnaktige. Syns jeg ser en forknytt sjel som med hvite knoker og bustete hår hamrer på tastene i rasende fart. Se på tida de har brukt å svare, mange har en imponerende hastighet på skrivingen! Da er sikkert irritasjonen på høygir?

Webmaster er også ulidelig morsom.

Noen ganger rapper de mitt nick og skriver noe tull. Det er også gøy, noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fast nick+bytter

Håper ingen gråter, da vil jeg bli oppriktig lei meg.

At noen har fått andre til å gråte er jeg helt sikker på.

Jeg er uhyre varsom og høflig i seriøse emner, og slik vil det være.

De verste angrepene og anklagene har vakt mest latter her. Det morsomme er også at de verste er klart tyranniske, grunnløse og/eller løgnaktige. Syns jeg ser en forknytt sjel som med hvite knoker og bustete hår hamrer på tastene i rasende fart. Se på tida de har brukt å svare, mange har en imponerende hastighet på skrivingen! Da er sikkert irritasjonen på høygir?

Webmaster er også ulidelig morsom.

Noen ganger rapper de mitt nick og skriver noe tull. Det er også gøy, noen ganger.

"Syns jeg ser en forknytt sjel som med hvite knoker og bustete hår hamrer på tastene i rasende fart." Morsomt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

At dere gidder.

Tenk å leve seg så inn i et forum da gitt.

Også så lette å manipulere.

Ingen onde hensikter, og alltid respekt for de som selv respekterer, selvsagt.

Hvor skulle vi ikke ønske at vi hadde mer makt til å diktere og lede andre.

Hva med å slappe litt mer av, dere får magesår og blir gamle før tida :-)

Vennligst benytt kun ett nick i hver tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

"Syns jeg ser en forknytt sjel som med hvite knoker og bustete hår hamrer på tastene i rasende fart." Morsomt!:)

Har du sett på Muppet-show han som er trommeslager? "Dyret"?

Tipper noen har et høyt forbruk av tastaturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...det har du fullt lov til og ikke være, tenk så kjedelig hvis alle være enig til enhver tid...:-)

Men helt ærlig prozak, sutrete mannfolk er patetisk? :)

"Men helt ærlig prozak, sutrete mannfolk er patetisk? :)"

Det er det - enda mer patetisk enn sutrete kvinnfolk, som heller ikke er "lekkert" :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outing er en uting

Jeg trodde dol var et seriøst sted da jeg begynte her rundt påsketider i år. Men det stemmer ikke. Med den outingen som webmasterinnen har holdt på med nå i det siste, har nivået sunket betraktelig. Seriøsiteten er så å si borte, og nå ser jeg meg snart om etter et annet helseforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pausefiskebolla

Jeg trodde dol var et seriøst sted da jeg begynte her rundt påsketider i år. Men det stemmer ikke. Med den outingen som webmasterinnen har holdt på med nå i det siste, har nivået sunket betraktelig. Seriøsiteten er så å si borte, og nå ser jeg meg snart om etter et annet helseforum.

Tillit er en skjør plante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde dol var et seriøst sted da jeg begynte her rundt påsketider i år. Men det stemmer ikke. Med den outingen som webmasterinnen har holdt på med nå i det siste, har nivået sunket betraktelig. Seriøsiteten er så å si borte, og nå ser jeg meg snart om etter et annet helseforum.

Nei nei nei - outingen webmaster har gjort har vært fullt ut fortjent, og har utelukkende dreid seg om en eller to idioter som ikke har vært ute etter å være et fnugg seriøse, men bare skapt bråk. Det var ikke den outingen jeg siktet til.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns måten Webmasteren har holdt på i det siste har vært helt horribelt.

Å oute når noen skriver destruktive innlegg, er en ting. Men å oute når man skriver helt normale innlegg (bare fordi webmaster tror de er fiktive) er helt på jordet.

Jeg har vært lenge på DOL, men nå i det siste syns jeg det har blitt et utrivelig sted, pga Webmasters uprofesjonelle håndtering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei - outingen webmaster har gjort har vært fullt ut fortjent, og har utelukkende dreid seg om en eller to idioter som ikke har vært ute etter å være et fnugg seriøse, men bare skapt bråk. Det var ikke den outingen jeg siktet til.

".................................."

Hvordan vet du at det er en kvinnelig webmaster??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LucySky

Enig.

Har iallfall gjenkjent ett nick her uten å avsløre noe. :) Flink asså.

Selvsagt kjenner jeg også Ulven på gangen, men det er bare barnslig å drive med denne outingen hele tiden.

Åh! Jeg som har savna Ulven, og så sier dere at han har vært her hele tiden!

Jeg er på helt motsatt side av ham når det gjelder veldig mange ting, m en han har vært utrolig god å ha når man lurer på praktiske greier.

Nå skjønte jeg plutselig noe, tror jeg. Oj, lang lunte i dag, jeg.

OK, da er jeg glad du er her likevel, da tidligere Ulv. Sjøl om jeg ikke liker mange av innleggene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at det er en kvinnelig webmaster??

Jeg har da ikke sagt noe om webmasters kjønn.

"..............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du selvfølgelig ha helt rett i.

Men sutring er selvmedlidenhet er det verste jeg vet, så sippere bør outes rent prinsipielt spør du meg.

:)

Håper du kødder nå.. Det er uansett noe av det mest idiotiske jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kødder nå.. Det er uansett noe av det mest idiotiske jeg har hørt.

"Den som kun tar spøk for spøk. og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk

fattet begge deler dårlig."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg som har savna Ulven, og så sier dere at han har vært her hele tiden!

Jeg er på helt motsatt side av ham når det gjelder veldig mange ting, m en han har vært utrolig god å ha når man lurer på praktiske greier.

Nå skjønte jeg plutselig noe, tror jeg. Oj, lang lunte i dag, jeg.

OK, da er jeg glad du er her likevel, da tidligere Ulv. Sjøl om jeg ikke liker mange av innleggene dine.

Enig i det også :I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den som kun tar spøk for spøk. og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk

fattet begge deler dårlig."

Hm, nice. Et ordspråk som slår fast at jeg tar feil uansett om jeg tror du mener alvor eller ikke.

Likevel sier ordspråket at du mener både alvor og spøk, derfor står jeg fortsatt på at det er noe av det dummeste jeg har lest. Hva var poenget, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nice. Et ordspråk som slår fast at jeg tar feil uansett om jeg tror du mener alvor eller ikke.

Likevel sier ordspråket at du mener både alvor og spøk, derfor står jeg fortsatt på at det er noe av det dummeste jeg har lest. Hva var poenget, liksom.

Det betyr at dama ikke er tilregnelig på grunn av mensen - herregud, det måtte du da vel forså? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er en kvinnelig webmaster??

Det har jeg åsså lurt på. søkte på google for morro skyld g da kom det her opp:

http://www.google.com/search?as_q=webmaster+dol&num=10&hl=en&btnG=Google+Search&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=lang_no&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&safe=images

Ikke veit jeg om det stemmer men det ligger nå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...