Gå til innhold

Slanketabletter


1021

Anbefalte innlegg

Da jeg er en Mann 40 år og 125 kg føler jeg at jeg nok er 25 kilo for tung, er aktiv men sliter med og få av meg kiloene, har fått tilbud om og kjøpe tabeletter i bodybuildermiljøet som øker forbrenningen, tabelettene heter broncoterol 0,02 mg ( 3 pr dag)

og lurer på hva det er slags tabeletter og hva de gjør med kroppen?

Lurer på om det er mulig og få et eller annet hos lege som kan hjelpe meg da jeg har store problemer med min overvekt med blant annet snorking (sover i maske) og føler meg veldig sliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reductil

Joda, det finnes lovlige medisiner hos lege. Bl.a Reductil.

Snorkingen kan du vel gjøre noe med gjennom en enkel operasjon.

Øl er forresten svært kaloriholdig, og kutter man ut alkohol er mye gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Jeg kjenner ikke til broncoterol og finner det heller ikke i det jeg har av oppslagsverk. Kroppsbyggere har brukt mye rart for å trimme vekten før konkurranser. Noe er klart helseskadelig å bruke og noe er mer i grå sone.

Nøkkelen for deg bør være kombinasjon av mer trening, riktig mat og evt. vektreduserende medikament som du bør snakke med fastlegen din om.

Ellers gå inn på VG.no de har masse bra stoff om overvekt.

Til slutt , med såpass høy vekt du har, kan trening gå utover beina dine. Sykling og svømming er i en slik situasjon fint. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Finner ingenting om disse tablettene ved å søke på nettet, men generelt vil jeg si meg helt enig med legen her i at du burde være forsiktig med hva du dytter i deg av preparater du finner i bodybuildermiljøet. Spesielt hvis du ikke vet hva det er. Gutta i bodybuildermiljøet har ofte et lite kritisk syn på hva de dytter i seg, i hvert fall sammelignet med den vanlige mannen i gata.

Trening er trikset. Trening og et godt kosthold. Ingen tabletter i verden funker i nærheten av like godt som trening og kosthold.

Begynn rolig, noen korte økter noen få ganger i uka, og øk etter hvert som du føler deg klar for mer motstand. Du vil merke framgangen veldig raskt i starten, så motivasjonen burde komme fort. Den kommer ofte med synlig framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest clenbuterol

Broncoterol ser ut til å være clenbuterol, sehttp://www.anasteroid.com/steroid_profiles/spiropent/spiropent_clenbuterol.shtml

Ikke bra, jeg ville ikke tatt det nei!

De har visst fjernet den siden også, miljøet er tydeligvis livredd for å tilstå at de er så dustete å bruke disse stoffene! Det er astmamedisin blant annet. Skygg unna!!!!

"Clenbuterol is a popular - but banned - drug used by athletes in body-building, power-related, and even endurance sports. The chemical is attractive to athletes because it appears to have an anabolic effect on human muscles, and it may also increase fat metabolism. However, the actual effects of long-term clenbuterol intake on performance, muscle power, and overall health have been unclear."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest clenbuterol

Broncoterol ser ut til å være clenbuterol, sehttp://www.anasteroid.com/steroid_profiles/spiropent/spiropent_clenbuterol.shtml

Ikke bra, jeg ville ikke tatt det nei!

De har visst fjernet den siden også, miljøet er tydeligvis livredd for å tilstå at de er så dustete å bruke disse stoffene! Det er astmamedisin blant annet. Skygg unna!!!!

"Clenbuterol is a popular - but banned - drug used by athletes in body-building, power-related, and even endurance sports. The chemical is attractive to athletes because it appears to have an anabolic effect on human muscles, and it may also increase fat metabolism. However, the actual effects of long-term clenbuterol intake on performance, muscle power, and overall health have been unclear."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pharmaceutical Name: Clenbuterol

Brand Names & Countries of Origin:

Broncodil 0.01 mg tab.; Von Boch I

Broncoterol 0.02 mg tab.; Quimedical PT

Cesbron 0.02 mg tab.; Fidelis PT

Clenasma 0.02 mg tab.; Biomedica Foscama

Clenbuter.Pharmachim 0.02 mg tab.; Sopharma Sofia BG

Contrasmina 0.02 mg tab.; Falqui I

Contraspasmina 0.02 mg tab.; Arzneimittel Werk Dresden G

Monores 0.01 mg tab.; Valeas I

Monores 0.02 mg tab.; Valeas I

Novegam 0.02 mg tab.; Chinoin Mexico

Prontovent 0.02 mg tab.; Salus I

Spiropent 0.02 mg tab.; Thomae G. Bender A, De

Angeli I, Europharma ES,

Promeco Mexico,

Boehringer BG, HU, CZ

Spiropent mite 0.01 mg tab.; Thomae G

Spasmo-Mucosolvan 0.02 mg tab.; Thomae G

Ventolase 0.02 mg tab.; Juste ES

Veterinary:

Ventipulmin 0.016 mg/gr.; Richter A, BL-Vetmedica G

Description: Clenbuterol is a prescribed Asthma medication which is catabolic to fat and anabolic to muscle. Clenbuterol's most valid application seems to be as a pre-contest, cutting drug. It is a Beta-2 adrenergic agonist. This means it acts just like adrenaline (epinephrine) at a certain type of receptor named Beta-2.

Effective Dose: Clenbuterol is used at 60-120 mcgs per day, divided throughout the day. 2 days on, 2 days off / 2 weeks on 3 weeks off.

Pharmaceutical Price: In Mexico, 20 tabs cost $5.

Average Street Price: One Dollar or more per tab.

Cycles Cycles usually last 6-12 weeks. After 2 weeks, the Beta-2 receptors down regulate and impairment of T4 to T3 conversion is impaired. Research shows that using it for two days on then two days off prevents attenuation. Apparently, clen has a half-life in the body of 48 hours making it pretty much irrelevant when you take it. This means that two days on, two days off, conserves the number of pills you use in a cycle rather than for receptor downgrade which occurs around two weeks. The three weeks off between cycles counterbalances the receptor downgrade; the two days on, two days off reduces the side effects since on the third day of two-on two-off the concentration is highest.

Stacking: Ephedrine is not advised with clenbuterol as the negative side effects would be exaggerated. If you use Cytomel (25mcg/day) and Zaditen (ketotifene) at 10mg/day, you could cut your Clenbuterol dosage down to less than 1/2 and get a better thermogenic effect. Cytomel fights the deiodinase impairment. The Zaditen up-regulates the beta-2 receptor. On a clen cycle, a potassium supplement helps maintain your electrolyte status and reduces problems with muscle cramping.

Side Effects: Nervousness, tremors of the hands, headaches, early onset asthma and insomnia. As long as the electrolyte status is maintained -- (esp. potassium) clen does not cause too many problems. Muscle cramps are the most common. If you have a job that requires lots of manual dexterity then clen can be more problematic. The tremor it gives in the hands can make steady fine movements virtually impossible. Fortunately, this effect often diminishes over a week or two of continued usage. Clen can have some serious side effects (like sudden death) at very high dosages. Clen works but it is hard on your system. Buy a good blood pressure monitor and use it several times a day. Base your dosage on your BP and resting pulse and your lack of side effects.

Counterfeits: There is almost no fake clenbuterol as it is too easy to "feel" it working. "Clenbutedrol" and "Clen RX" are worthless supplements trying to cash in on the clen mystique.

Effectiveness: Rating: 8

FRA: http://www.elitefitness.com/articledata/clenbuterol.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...