Gjest KariKruskakli Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Den hva? Vet ikke hva du svarte på, ser bare på mine svar jeg... *LOL* Å, ja! 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Kun minstemann som har helt lyst hår her. Dattera mi har mellomblondt, ikke den vanlige leverposteifargen men langt fra lys blond. 0 Siter
Gjest bloondie Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Gjenneom hele min skulegang var jeg eneste blondinen.Trener vel ikke si at jeg hadde draget! 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Kanskje han bare har blitt gråhåret? Dvs hvithåret, som man gjerne blir når man er veldig lys fra naturens side. akkurat den nyansen han hadde må ha vært bleika.. men er ikke no galt med det:) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Èr det noen som bleker dotten også? Eller striper? Naturlig kobberrød har jeg sett og det er ganske snålt. Blondiner er oppskrytt. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Tror nok de fleste er falske..Selv de med helt blondt hår som barn erstatter jo gjerne det lyseblonde med noe mere kommunefarget noe som voksne..? Jeg var helt hvitblond i håret som barn, er naturlig lys fortsatt,men i en kjedeligere nyanse, som dessuten blir mørkere både uten solys og uten sommer.Om vinteren, når jeg dessuten er blek i annsiktet ser håret mitt nesten brunt ut..Så jeg bleker i vei..;-) Tror de fleste gjør en eller annen form for blondering for å holde håret lyst som voksne, selvom det sikkert finnes unntak. Jeg kjenner to gutter som har veldig blondt hår, og vet med sikkerhet at de IKKE bleker..;-) Jeg vil tippe at ni av ti helt blonde jenter har juksa litt..;-) Bare se hvor mange færre helt blonde gutter som finnes! Jeg er vaskekte blondine 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg er vaskekte blondine Jeg er også vaskeekte!! Man bruker da vitterlig gode nok produkter!! ;-) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 jøss! En kan jo se svææært forskjellige ut selvom man har den fellesnevneren at en bedriver blondering? Jeg kjenner mange som ser ut som sånne freia reklamer nesten.."et lite stykke norge" liksom..Langt blondt hår, røde kinn, finnes gjerne med skidress på og uten sminke..Til de med perfekt finish og lange falske negler..til rocka korthårede damer i skinnjakke,til små tenåringsjeneter..til eldre mødreaktige koselig utseende koner..For eksempel. Falske blondiner er da ikke ett enkelt og usammensatt fenomen..! Hva med folk som har kort hår og klipper seg? Er de også en homogen gruppe? ;-) Har ikke sagt at de er det, men at mange ser bimboaktig ut med helbleka hår. Skjønner at flere finner det provoserende:) 0 Siter
Babette Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hei! Long time no see!! :-) Hei selv! Jeg har det kjempetravelt for tida, er bare snarlig innom.Har dessuten flyttet og har foreløpig ikke PC hjemme. 0 Siter
Babette Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Finn Kalvik var skikkelig platinablondbleika sist jeg så han på tv. Jeg tror heller han er naturlig grå/hvit oppi det blonde. Gutten må jo nærme seg de 60. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Anne Grethe Preuss (Prøys? Preus?) og Finn Kalvik er blant de få som er ekte blondiner. *hesp hesp* Se der ja, da er sjefen tilbake igjen? Hadde tenkt å legge ut en etterlysning av deg her inne snart. Hatt en fin sommer? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg er også vaskeekte!! Man bruker da vitterlig gode nok produkter!! ;-) Ha ha. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 De fleste er nok falske blondiner. Selv var jeg den eneste i klassen med helt blondt hår som lita, er fortsatt forholdsvis blond, spesielt om sommeren, men får ikke noe oppmerksomhet lenger av den grunn, slik jeg gjor som yngre fordi de fleste er det. I klassen min på skolen gikk det da en del blonde elever, både gutter og jenter. Tror det var naturlig (med mindre unga bleka håret allerede på 80-tallet, hva vet jeg). 0 Siter
Kvinna Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Uuups, jeg har krøllete, kort, mørkemuseblondt hår... Trudde ikke folk stussa over det :-O Artige betraktninger da!Tror allikevel det er litt steds avhengig. Her jeg bor er det mangfold, men i visse deler av byen, så er det jo ganske homogene frisyrer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.