Gå til innhold

Hvordan går dere ned i vekt ???


Gjest tjukka 2005

Anbefalte innlegg

Gjest tjukka 2005

hallo. jeg er en dame på 38 som vil bli kvitt noen kg. Er i god form og trener 3 ganger i uka med løping + går 2 ganger i uka 1 times tid.

er 175 cm høy og veier 70 kg. Ønsker å gå ned 8 kg, de var jeg før fødsel.

Spiser dette:

frokost. 1 brødskive med ost og tomat, lunch 2 brødskiver med ost, eller leverpostei, tomat mv.

frukt innimellom.

midaggg gjerne en skive brød + fisk, kylling eller salat, kvelds et knekkebrød. har regnet ut at hele dietten pr., dag blir på mellom 1200 og 1600 calorier.

har nå holdt på en uke men uten å gå ned så mye som et gram.

Drikker mye vann + kaffe + te og litt juce.

Jeg kan jo ikke spise mindre for da sulter jeg i hjel.... (tror jeg)

Hvordan går dere ned i vekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veide meg i dag og har gått ned 2,8 kilo på 3 uker.

Jeg følger denne metoden (nokså lik grete Roede):

Frokost 7: 50gram brød, sunt pålegg, agurk/paprika. 1 glass melk.

Lunsj 11: 50 gram brød, sunt pålegg, agursk, paprika.

Kl. 14: Yoghurt + 2 frukt

kl. 17: middag. 125 gram pasta/ris/potet. rent kjøtt, fisk, kylling, ca. 100-150 gram saus. Mye grønnsaker, salat, lett-dressing.

Kvelds: 1 frukt. 1 knekkebrød hvis jeg er veldig sulten.

Te + mye vann gjennom hele dagen.

Trener 2 ganger i uka (SATS sal) + går 3 turer på en halvtime.

Spiser du kanskje for lite? Frokosten høres i hvertfall lite ut. 1 skive + fisk til middag er vel også lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke er veldig kort tid. Tror absolutt ikke du skal spise mindre. Viktig å opprettholde forbrenningen.

Og du trener også mye og riktig, så kiloene kommer sikkert til å forsvinne.

Har du trent mer enn vanlig/spist mindre enn vanlig denne uka enn du gjorde før?

Jeg kan også fortelle at jeg faktisk varier opp til 2 kilo på samme uke. Dvs. at din vekt kan vise det samme, men at du faktisk har mistet en del fett.

Hold på et par uker til så skal du nok se at vekta begynner å bevege seg.

Forøvrig er det mest optimale å gå ned ca. 1/2 kilo pr. uke. (Dersom du ikke er sterkt overvektig)

Tenk på at det tok lang tid å legge på seg disse kiloene. Det kommer da også til å ta tid å gå dem ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...