Gå til innhold

forslag til behandling for tretthet/temperatursvingninger?


Nye Venus

Anbefalte innlegg

Jeg er en 21 år gammel jente som er plaget av en rekke plager som min lege ikke har funnet ut av. Alle prøver tilsier at jeg er frisk, men kroppen min forteller meg noe annet. Siden slutten av videregående har jeg vært plaget av tretthet og en svingende kroppstemperatur -jeg fryser til stadighet og har ofte feberlignende tendenser. Dette gjør at jeg ofte må avstå fra aktiviteter og jeg føler at jeg kaster bort store deler av livet på å sove. Jeg spiser sunt, trener når jeg har gode perioder og har vel ingen seriøse psykiske problemer. Jeg lurer på om du har noen forslag til alternativ behandling som er verdt å prøve. Er dette dyrt, eller kan man få noe dekket av folketrygden? Er det lange køer i Bærumsområdet?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset

Kjære Nye Venus.

Det kan være vanskelig å si hva årsaken til dine tempratursvingninger og slapphet kan være. Jeg vil anbefale at du kontrollerer ditt stoffskifte og immunsystem med blodprøver. En betennelse i skjoldbruskkjertelen eller en kronisk infeksjon i kroppen kan gi lignende symptomer. Alternativ behandling kan kanskje hjelpe deg, men dekkes ikke av folketrygden. Vanligvis er ikke ventetiden lang (fra noen dager til noen uker).

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...