Gå til innhold

Vet noen?


Nøffe

Anbefalte innlegg

jeg må ta av ca 10 kg. Problemet mitt er at vektnålen viser det samme uke etter uke.

Jeg spiser sunt og lite,ofte etc.

trener annenhverdag: Styrke med lite vekt.

Spinning med moderat motstand

eller step maskin. Alt for å ikke bygge muskler...

Hva er galt?

Hvorfor går man ikke ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tuttibær

Kjører du ikke til hardt med kondisjon, så MÅ du bygge muskler for å få forbrennt fettet.

Jeg forbrente vekk 15kg jeg, ved harde spinntimer og step-timer. Herlig :o)

Ikke noe MODERAT ut i gården nei... Får ikke store muskler av step og spinn, det er mest på kondisjon. Jeg har fått veldig slanke lår og bein. Spinn gir lange seige muskler, knebøy gir store sterke. Er det ikke så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt (i tillegg til at jeg ikke vet noe om kosten din bortsett fra at du sier du spiser bra) er at du trener styrke med lite vekter.

Det er absolutt ingen grunn til å stå der og leketrene med mindre vekter enn du kunne ha brukt. Det heter å trene som ei kjerring, og det er nesten like greit å la være.

Ta deg helt ut. Muskler brenner fett, og som kvinne trenger du uansett ikke uroe deg for å bli seendes ut som noen Gladiator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

tren med tunge vekter,alle jenter er så redde for å få muskler, bare tull, det er drit fint med muskler. ikke hver redd for det.muskler øker forbrenningen, og tar mindre plass enn fett. tren masse kondisjon, jo bedre den er jo bedre fettforbrenning.lange seige økter på 60-70% av max puls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjører du ikke til hardt med kondisjon, så MÅ du bygge muskler for å få forbrennt fettet.

Jeg forbrente vekk 15kg jeg, ved harde spinntimer og step-timer. Herlig :o)

Ikke noe MODERAT ut i gården nei... Får ikke store muskler av step og spinn, det er mest på kondisjon. Jeg har fått veldig slanke lår og bein. Spinn gir lange seige muskler, knebøy gir store sterke. Er det ikke så.

hva er spinning egentlig? er det på en måte "løping"? med treningsapparat....er usikker på om det var det jeg prøvde en gang....er det effektivt altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du ikke til hardt med kondisjon, så MÅ du bygge muskler for å få forbrennt fettet.

Jeg forbrente vekk 15kg jeg, ved harde spinntimer og step-timer. Herlig :o)

Ikke noe MODERAT ut i gården nei... Får ikke store muskler av step og spinn, det er mest på kondisjon. Jeg har fått veldig slanke lår og bein. Spinn gir lange seige muskler, knebøy gir store sterke. Er det ikke så.

hva er spinning egentlig? er det på en måte "løping"? med treningsapparat....er usikker på om det var det jeg prøvde en gang....er det effektivt altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er spinning egentlig? er det på en måte "løping"? med treningsapparat....er usikker på om det var det jeg prøvde en gang....er det effektivt altså?

Spinning er en slags trimsykling. Søk på spinning i f.eks. google så ser du. :o)

Men ergometersykling høres nok ikke så schtilig ut som spinning antagelig. Verden vil som kjent bedras. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuttibær

Spinning er en slags trimsykling. Søk på spinning i f.eks. google så ser du. :o)

Men ergometersykling høres nok ikke så schtilig ut som spinning antagelig. Verden vil som kjent bedras. :o)

er ikke samme type sykkel i det hele tatt. mye mer moderne og effektiv eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...