Gå til innhold

Dukke og vogn til 3-åring

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en skikkelig sukke med fast kropp. Armer og ben i riktig retning og til å kle av og på. Hva skal jeg kjøpe? Jeg er blank på området.

Det samme gjelder en ordentlig dukke bagvogn/dypvogn som skal se ut som en vanlig vogn.

Vil ha ordentlig kvalitet. HVor går jeg og hva kjøper jeg? Pris betyr ingenting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198320-dukke-og-vogn-til-3-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har enbrio kombivogn, og den brukes fremdeles av åttteåringen min og toåringer som kommer på besøk. Regulerbart håndtak - helt genialt.

Hvorfor vil du ha dukke med hard kropp? Chouchou har en med myk kropp på 48 cm som passer nyfødttøy, og er skikkelig babyaktig i kroppen. Det er den eneste som virkelig falt i smak her.

Lillemor fikk en Brio bagvogn for et par år siden, tror nypris var ca. 700,- (?), men jeg kjøpte den på konkurssalg til 299,-! :o)

Hun har en babydukke som ligner veldig på BabyBorn, men den er altså ikke original. Den har tålt en del, men nå leker ikke tuppa mi så mye med dukker egentlig. Husker ikke hva den het, men den ble faktisk solgt både hos Rimi og hos leketøysforhandlere en periode.

Vi har Simo dukkevogn, og den er kjempego`! Tåler altslags vær, er god å trille og av god kvalitet.

Jentene mine fikk dukker med myk kropp før de ble 1 år.

Vi har også baby-born og andre dukker med hard kropp. Men det er dukkene med myk kropp som lekes mest med. De er lettest å kle på og myke og gode å holde inn til kroppen/kose med.

En badedukke er jo også grei å ha da. De med hard kropp brukes stortsett til bading o.l.

Om du bor i hovedstaden bør du ta deg en tur til Riktige Leker http://www.riktigeleker.no/

Her er det (var iallefall) ansatte med peil på hva de selger og de har kvalitetsleker. Jeg er iallefall fornøyd med både dukker og annet vi har kjøpt der.

Vi har Simo dukkevogn, og den er kjempego`! Tåler altslags vær, er god å trille og av god kvalitet.

Jentene mine fikk dukker med myk kropp før de ble 1 år.

Vi har også baby-born og andre dukker med hard kropp. Men det er dukkene med myk kropp som lekes mest med. De er lettest å kle på og myke og gode å holde inn til kroppen/kose med.

En badedukke er jo også grei å ha da. De med hard kropp brukes stortsett til bading o.l.

Ok. Vi har en med myk kropp, men armer og ben er i feil retning... Det er en Brio. HVordan er de dere har som er myke?

Annonse

Vi har enbrio kombivogn, og den brukes fremdeles av åttteåringen min og toåringer som kommer på besøk. Regulerbart håndtak - helt genialt.

Hvorfor vil du ha dukke med hard kropp? Chouchou har en med myk kropp på 48 cm som passer nyfødttøy, og er skikkelig babyaktig i kroppen. Det er den eneste som virkelig falt i smak her.

Jeg trodde armer og ben var litt i gal retning på de med myk kropp. Mulig det bare er vår som er rar. Hvor får jeg kjøpt den du nevner? Er den ok i formen?

Jeg trodde armer og ben var litt i gal retning på de med myk kropp. Mulig det bare er vår som er rar. Hvor får jeg kjøpt den du nevner? Er den ok i formen?

Chouchou er fin i formen, ja, ser ut som en skikkelig baby. Vi kjøpte vår på Standard i Oslo, men jeg har sett denm ange steder:

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=78-720448

Chouchou er fin i formen, ja, ser ut som en skikkelig baby. Vi kjøpte vår på Standard i Oslo, men jeg har sett denm ange steder:

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=78-720448

Takk. Den var søt. Men vi vil ikke ha en sånn som kan gråte og skrike osv. Finnes den uten den funksjonen?

Takk. Den var søt. Men vi vil ikke ha en sånn som kan gråte og skrike osv. Finnes den uten den funksjonen?

Yes, den finnes uten alle disse funksjonene med lyd i også. Den har eldstejenta vår. Den har hatt navnet Anna-Elise siden den kom i hus, døpt av mammaen selv. Ikke spør meg hvor hun har tatt det fra. ;-)

Dokka er flott, og blir lekt med daglig.

MVH

Yes, den finnes uten alle disse funksjonene med lyd i også. Den har eldstejenta vår. Den har hatt navnet Anna-Elise siden den kom i hus, døpt av mammaen selv. Ikke spør meg hvor hun har tatt det fra. ;-)

MVH

Hva heter den da og hvor får jeg tak i den? veldig interessert.

MVH

er det den som er 42 cm? ser den på en dansk side. Litt ivrig! Vil ha den nå!

Annonse

Ok. Vi har en med myk kropp, men armer og ben er i feil retning... Det er en Brio. HVordan er de dere har som er myke?

Noen kjempesøte rimelige (rundt 100-lappen) dukker fra en lekebutikk her i byen som ikke er noen kjedebutikk.. :o)

Øynene er ikke helt som de skal etter mange års ivrig lek, men ellers er de like fine.

Men de har sagt noen ganger at de ønsker seg chou-chou. Noen av venninnene har dem og de er kjempegoe dukker. Se på dem og vurder dem. De har litt sånn ordentlig-baby-fasong :o)

Siden pris ikke betyr noe, så kan du jo begynne å kjøpe inn serien til BabyBorn :o).

Vi har dukken, men ikke så mye av utstyret.

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=283

Skal ikke ha en serie, kum dukke med vogn. En dukke som ikke kan skrike, le osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...