Gå til innhold

Hvilke yttertøy med god kvalitet som holder lenge kan du anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille gullene

Min viltre 5-åring er aktiv og liker å være ute. Problemet er at det går så fort hull i ytterklærne alt fra regntøy til andre utedresser. Hvilken type kan dere anbefale meg å kjøpe som holder ei stund (sterkt stoff). Kjøpte Reimatec-dress i fjor til 1300 kr, men det gikk like fort hull i som en annen billigdress vi hadde.

Anbefalinger vedr ytterklær til aktiv unge tas i mot med takk.

Fortsetter under...

TV2 hjelper deg hadde en test med regnklær for noen uker siden. Jeg husker ikke hvem som vant, men de sjekket vanntetthet og slitasje og pris bl.a. KAnskje du finner noe på nettet om testen? Husker at en av de billigste dressene vant!

Gjest blomsterløk

TV2 hjelper deg hadde en test med regnklær for noen uker siden. Jeg husker ikke hvem som vant, men de sjekket vanntetthet og slitasje og pris bl.a. KAnskje du finner noe på nettet om testen? Husker at en av de billigste dressene vant!

Tror det var regntøyet til H&M som vant testen.

Mener å huske at det var regndressen fra KappAhl som vant.

Annonse

Denne testen stemmer dårlig med mine erfaringer. Har hatt regnbukse fra KappAhl og den ble det hull i med en gang. Jakken er grei. Bruker nå stiv og tykk bukse fra HH. Det har etter 1 års bruki av 6 åringen blitt noen små hull på knærne, men ikke verre enn at vi lapper dem med klistrelapper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...