Gå til innhold

Magetrøbbel etter trening


Gjest vil ikke ha det sånn

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke ha det sånn

Hver gang jeg har trent og så spiser etterpå, så får jeg magetrøbbel i form av løs mage eller diare. Dette gjelder uansett hva jeg spiser og hva/hvor mye jeg har trent. Jeg må alltid vente minst et par timer etter treningen, før jeg spiser noe som helst. Jeg hører stadig om at jeg burde spise etter trening, men det kan jeg jo ikke, for da havner jeg rett på do. Hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg aner ikke hvorfor du har det sånn. Men jeg tenkte å fortelle litt om hunden min. Det går sikkert ikke an å sammenligne slik men...ja,ja..

Han har kronisk mage og tarm katarr.

Når han er i ro hjemme og går holder seg til diettmaten så går det som regel greit.

MEN, hver eneste gang vi er ute å går en stund, i skogen feks. så begynner det.

Første avføringen er grei og så må han sette seg oftere og oftere og det blir diare...

Grunnen til at jeg forteller dette er at jeg har en teori på hvorfor dette skjer hver gang.

Jeg tror at bevegelsen rett og slett irriterer tarmene, de er jo mer aktive ved aktivitet...

Kan det være at du har et problem med mage/tarm-systemet??

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...