Gjest efoll Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg har hormonspiral, og har pleid å få en bitteliten blødning omtrent i gang pr.måned. Slik har det vørt i ca. 3 år. Jeg har hatt den i 3,5 år. Nå har jeg ikke hatt denne blødningen på ca. 6 uker. Jeg vet at mensen kan bli borte når jeg har hormonspiral; men kan den bli det etter 3 år, når det har vært så jevnlig blødning hele tiden? Kan den evnt ha fallt ut, uten at jeg har merket det? Eller sluttet å virke? Noen som vet? 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Du kan jo ta en test for å sjekke? 0 Siter
emin Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Kanskje du er gravid? ;o) Ta en test! 0 Siter
Speak Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 En spiral kan ramle ut, men det gjør den normalt i starten. Og om du kjenner etter kjenner du vel noen småstusser av trådene? Det gjør jeg. Den kan ikke slutte å virke. En hormonspiral avgir hormoner (i stor nok mengde) 5 - 5 1/2 år etter det fungerer den som en vanlig spiral. Men jeg har hørt at det er noen veldig få som blir gravide med dem.... Men uten noen andre graviditets-tegn kan du nok ta det helt med ro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.