Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen. Det er lenge siden jeg skrev på disse sidene sist. Vi har adoptert en gutt fra Cali Colombia i 2002. Vi er snart klare med oversettelsen på vår neste adopsjon og håper vi får sendt papirene til Col. i sep/okt.

Gleder meg til å følge deres adopsjoner, og kanskje få noen gode støttespillere på denne lange tålmodighets prøven.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198468-s%C3%A5-er-vi-igang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med flere med barn fra Cali som er igang igjen.

Vi har en jente på 3 år og har nå papirne inne til legalisering for vår 2. adopsjon.

Ha en fin ventetid!

Om dere vil være med på Colombialisten, så send meg en mail:

[email protected]

Hei Ruda!

Lurer på om ikke vi er gamle kjente.....? Og har flere felles bekjente.....

Hvis du er den jeg tror du er, hørte jeg at dere hadde fått en fantastisk nydelig sønn! For noen år siden altså.

Vi har papirene våre i Kina for tiden, håper på en tildeling i desember. Men det blir nok januar.... ;o)

Snakkes?

Varm hilsen

Annonse

Hei Ruda!

Lurer på om ikke vi er gamle kjente.....? Og har flere felles bekjente.....

Hvis du er den jeg tror du er, hørte jeg at dere hadde fått en fantastisk nydelig sønn! For noen år siden altså.

Vi har papirene våre i Kina for tiden, håper på en tildeling i desember. Men det blir nok januar.... ;o)

Snakkes?

Varm hilsen

Hei, ja det er nok meg! Så koselig å se at dere nærmere dere målet der også. Lenge siden jeg har snakket med noen i den "gamle" gjengen!!! Håper dere ikke har lang ventetid igjen. Dere har uendelig mye spennende foran dere, mye å glede dere til, mye og fylle dagene med. Gratulere med avgjørelsen med å adoptere.

Stor hilsen fra

Så spennende at dere er igang igjen da :-). Husker det fra gamlechatten på ufb sidene, kan det stemme?

Lykke til videre :-)

Klem fra

Ja det stemmer. Litt rart å være tilbake her, men jeg føler meg nok snart hjemme igjen :-). Vi har en gutt fra Cali som nærmer seg 5 år. Hvordan er det med dere, har dere nylig vært på hentereise??

Ja det stemmer. Litt rart å være tilbake her, men jeg føler meg nok snart hjemme igjen :-). Vi har en gutt fra Cali som nærmer seg 5 år. Hvordan er det med dere, har dere nylig vært på hentereise??

Vi hentet hjem gutten vår på 16 mnd fra Bogota i jan/feb 2004. Etter det har vi fått ei jente fra magen som ble ett år i dag :-).

Så det blir nok ikke noe hentereise med det aller første nei - men hvem vet, kansje om noen år ;-)

Vi hentet hjem gutten vår på 16 mnd fra Bogota i jan/feb 2004. Etter det har vi fått ei jente fra magen som ble ett år i dag :-).

Så det blir nok ikke noe hentereise med det aller første nei - men hvem vet, kansje om noen år ;-)

Så koselig for dere !!! Mange gratulasjoner med både adopsjon og fødsel. Livet er spennende og vi vet aldri hva vi har i vente, noen ganger overrasker den oss :-)

Vi snakkes sikker her inne igjen

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...